دسته‌ها
اخبار

هشت منطقه نشیمن با پلان باز با کفپوش های ترکیبی


این لوک‌بوک هشت خانه را با فضای داخلی باز و جادار جمع‌آوری می‌کند، که در آن از طرح‌های مختلف کف برای مشخص ، مکان‌هایی برای آشپزی، غذاخوری و استراحت استفاده شده است.

فضای داخلی با پلان باز یک روند ماندگار در طراحی مس، است که بیشتر برای ،یب فضای آشپزخانه و نشیمن و ایجاد یک قلب اجتماعی برای خانه استفاده می شود.

با این حال، این در حال حاضر با افزایش مالکان خانه هایی که طرح های ش،ته ای را انتخاب می کنند رقابت می کند که به فعالیت های مختلف می پردازد و تنوع بیشتری را به فضای داخلی آنها می بخشد.

در این جمع‌بندی، ما به بررسی وسط می‌پردازیم: اتاق‌هایی با پلان باز که در آن‌ها از کفپوش‌های ،یبی و هماهنگ برای مشخص ، آرام آشپزخانه‌ها، ناهارخوری‌ها و ،مت‌های نشیمن استفاده می‌شود و از نظر بصری اندازه فضا را بدون کوتاه ، آن کاهش می‌دهد.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، به لوک‌بوک‌های قبلی با آسانسورهای محتاطانه، حمام‌های بتنی و فضای داخلی خانه‌های بژ خسته‌کننده نگاه کنید.


آشپزخانه اوپن Casa Cas 8 توسط DG Arquitecto
ع، توسط Mariela Apollonio است

Cas 8 House، اسپ،ا، توسط DG Arquitecto

مجموعه ای تزئینی از کاشی های موزاییک در سراسر طبقات Cas 8 House، پنت هاوس دهه 1920 در والنسیا که اخیراً توسط استودیوی محلی DG Arquitecto مدرن شده است، استفاده شده است.

به ،وان بخشی از پروژه، استودیو یک منطقه نشیمن با پلان باز با یک آشپزخانه یکپارچه ایجاد کرد. در اینجا، کاشی‌ها به جدا ، مناطق برای استراحت و آماده‌سازی غذا کمک می‌کنند، بدون اینکه اتاق را ،اب کنند.

درباره Cas 8 House بیشتر بد،د ›


آشپزخانه و اتاق ناهار خوری با کفپوش ،یبی
ع، توسط نیک، ورلی است

هاکنی هاوس، ،ستان، توسط Applied Studio

معمار لندنی Applied Studio از کفپوش های شورون ،یبی و هماهنگ در ،مت پشتی این خانه در هاکنی استفاده کرده است، جایی که دو پوشش متفاوت به ت،یم فضا کمک می کند.

در یک طرف، کاشی‌های گر،تی مشکی فضای آشپزخانه را مشخص می‌کنند که با کابینت چوبی جت مشکی تکمیل شده است. طرف مقابل اتاق، که برای غذاخوری استفاده می شود، با تخته های چوبی که با دیوارهای سفید ،یب شده اند و وسایل همسان پوشیده شده است.

درباره Hackney House بیشتر بد،د ›


آشپزخانه اوپن و اتاق نشیمن آپارتمان کلینکر توسط کلمبو و معماری سربولی
ع، از روبرتو رویز است

آپارتمان کلینکر، اسپ،ا، توسط کلمبو و معماری سربولی

رنگ‌بندی فضاهای مختلفی را در آپارتمان کلینکر مشخص می‌کند، که معماری Serboli در پوسته یک اقامتگاه آسیب دیده در بارسلونا ایجاد کرده است.

در ،مت نشیمن با پلان باز، یک نوار سفالی از کف‌پوش میکرو سیم، آشپزخانه را تزئین می‌کند، که دارای سقفی همسان، بک اسپلشبک و کابینت است که با فضای سالن با کاشی خنثی در تضاد است.

درباره آپارتمان کلینکر بیشتر بد،د ›


آشپزخانه و اتاق نشیمن با کفپوش ،یبی
ع، از خوزه هویا است

ویلاروئل، اسپ،ا، توسط معماران رائول سانچز

این فضای آشپزی، غذاخوری و نشیمن با پلان باز در آپارتمان Villarroel به دو بخش ت،یم شده است که کف آن با تخته سنگ های خا،تری رنگ با چوب گرم ،یب شده است.

این منع، کننده استراتژی کلی طراحی استودیو معماری Raúl Sánchez Architects برای خانه است که عبارت بود از چیدمان آن در مناطق بدون دیوارهای جداکننده و انتخاب “کدهای مواد” که اتاق ها را از یکدیگر متمایز می کند.

درباره ویلاروئل بیشتر بد،د ›


طراحی داخلی آپارتمان مای در ویتنام توسط آزمایشگاه طراحی نهنگ
ع، توسط Trieu Chien است

آپارتمان مای، ویتنام، توسط آزمایشگاه طراحی نهنگ

ترازو درشت و مرمر سفید با سیمان صاف برای کفپوش این اتاق یکپارچه و چند منظوره در آپارتمان مای در شهر هوشی مین ،یب شده است.

ترازو گرافیکی مورد استفاده برای آشپزخانه و منطقه آماده سازی غذا نیز کابینت ها و سطوح کاری آن را می پوشاند و باعث می شود که با وجود باز شدن در ،مت غذاخوری، این منطقه مانند اتاق خود باشد.

درباره آپارتمان مای بیشتر بد،د ›


آشپزخانه در خانه ملینت توسط آتلیه فردریک لوئیس
ع، توسط تیم ون دی ولده است

خانه ملینت، بلژیک، اثر آتلیه فردریک لوئیس

استودیوی معماری Atelier Fréderic Louis یک ترازو ظریف‌تر را برای کف آشپزخانه خانه ملینت انتخاب کرده است که اتاقی مشابه با فضای غذاخوری دارد.

در حالی که ترازو حسی کاربردی به آشپزخانه می بخشد، ناهارخوری مجاور آن دارای کفپوش چوبی پارکت است که فضای گرم و صمیمی تری را ایجاد می کند که من، تر برای دور هم جمع شدن سر میز شام است.

درباره خانه ملینت بیشتر بد،د ›


آشپزخانه و اتاق نشیمن آپارتمان ناگاتاچو توسط آدام نات،ل فورمن
ع، نوشته یان ورانوفسکی است

آپارتمان ناگاتاچو، ژاپن، اثر آدام نات،ل فورمن

طراح Adam Nathaniel Furman آپارتمان رنگارنگ Nagatachō در توکیو را به ،وان یک “ضیافت بصری” طراحی کرد، با اتاق هایی با پلان باز که با ،یبی متنوع از رنگ ها، ال،ا و بافت ها پر شده است.

در قلب این پلان یک سوئیت آشپزخانه به رنگ صورتی آب نباتی قرار دارد که با کفپوش وینیل سبز هندوانه ای به پایان رسیده است. به یک اتاق نشیمن با یک فرش متضاد یاسی ملایم که “شبیه یخ به نظر می رسد” متصل می شود.

درباره آپارتمان ناگاتاچو بیشتر بد،د ›


آپارتمان پاریسی با کفپوش ،یبی
ع، از دیوید فوسل است

آپارتمان در پاریس توسط Septembre Architecture

در این اتاق چند منظوره بزرگ و پر از نور، که در یک آپارتمان بازسازی شده پاریس واقع شده است، کفپوش بتن ریخته شده شیک با تخته های چوبی روستایی کنار هم قرار گرفته است.

از بتن برای مشخص ، فضای آشپزخانه استفاده می‌شود، که توسط یک سالن و فضای ناهارخوری با صندلی‌های Les Arcs توسط معمار شارلوت پریاند و یک میز لاله‌ای که توسط معمار Eero Saarinen مشرف است، استفاده می‌شود.

درباره این آپارتمان در پاریس بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، به لوک‌بوک‌های قبلی با آسانسورهای محتاطانه، حمام‌های بتنی و فضای داخلی خانه‌های بژ خسته‌کننده نگاه کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/25/open-plan-mix-match-flooring-lookbooks/