دسته‌ها
اخبار

هشت فضای نشیمن با پنجره های صنعتی به سبک کریتال


فضاهای نشیمن با ظاهر صنعتی با پنجره ها و درهای به سبک کریتال تمرکز این لوک بوک است که شامل یک آپارتمان در اسرائیل و یک خانه روستایی چینی است.

پنجره‌ها و درهای سبک کریتال با قاب‌های ف،ی شبکه‌ای مشخص می‌شوند که به طور سنتی از فولاد با روکش مشکی پررنگ ساخته می‌شوند.

آنها از پنجره‌های نمادین کریتال توسط آهن‌فروش فرانسیس هنری کریتال الگوبرداری شده‌اند که در اوا، قرن نوزدهم توسعه یافتند و به یکی از ویژگی‌های بسیاری از ساختمان‌های آرت دکو و مدرن تبدیل شدند.

امروزه با خطوط گرافیکی تمیزشان که کیفیتی صنعتی را به خانه‌های معاصر در سراسر جهان می‌آورند، محبوبیت دوباره پیدا کرده‌اند.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی با دیوارهای برجسته، قفسه‌های کتاب شیک و حمام‌های آرام.


پنجره ای به سبک کریتال در داخل خانه روح توسط معماران BPN
ع، توسط Felix Mooneeram است

خانه ارواح، ،ستان، توسط معماران BPN

این پنجره دو ارتفاع به سبک کریتال به ،وان دیوار یک اتاق نشیمن و ناهار خوری با پلان باز در یک خانه بتنی صنعتی در وارویک شایر، ،ستان است.

این یکی از چندین پنجره با قاب فولادی است که خانه را محصور می کند، که توسط معماران BPN برای داشتن یک “حضور اثیری” طراحی شده است – که منجر به نامگذاری آن به خانه ارواح شد.

درباره خانه ارواح بیشتر بد،د ›


نمای داخلی آپارتمان تل آویو توسط مایان زوسمان و امیر ناوون
ع، 181 است

آپارتمان تل آویو، اسرائیل، توسط مایان زوسمان و امیر ناوون

طراح داخلی Maayan Zusman و معمار Amir Navon هنگام بازسازی این آپارتمان در تل آویو، قاب پنجره مشکی مشبک را انتخاب ،د.

پنجره ها که با سایر اثاثیه مشکی ظریف تکمیل شده اند، بخشی از یک استراتژی طراحی گسترده تر را تشکیل می دهند که بر ایجاد فضای داخلی متمرکز است که احساس می شود “هوا و در عین حال قاب بندی شده” احساس می شود.

درباره آپارتمان تل آویو بیشتر بد،د ›


پنجره هایی به سبک کریتال در داخل کلبه بازگشت در چین
ع، توسط وو یونگ چانگ است

کلبه بازگشت، چین، توسط شو فو مین

کلبه بازگشتی یک خانه دو طبقه در خارج از شهر Xiamen در چین است که توسط Xu Fu-Min طراحی شده است تا به مشتریان خود خلوتگاهی آرام ارائه دهد که در آن آنها می توانند با طبیعت ارتباط برقرار کنند.

از جمله ویژگی های کلیدی آن یک اتاق نشیمن باز با دیواری از لعاب غول پیکر است. با قاب‌های ف،ی شبکه‌ای پوشیده شده است و به صورت کشویی باز می‌شود تا اتصالی بدون درز به باغ ایجاد کند.

درباره کلبه بازگشت بیشتر بد،د ›


خانه دیتون هیل توسط سورمن وستون در سوربیتون
ع، از یوهان دهلین است

خانه دیتون هیل، بریت،ا، اثر سورمن وستون

سورمن وستون هنگام ایجاد خانه دیتون هیل، اقامتگاه لندن با قاب فولادی نمایان که با سر به خانه‌های ساختگی تودور در اطراف تکان می‌دهد، «عشق مشتری به همه چیزهای صنعتی» را ارج نهاد.

این چارچوب فولادی استودیو را قادر می‌سازد تا فضای داخلی بزرگ و بدون ستون مانند این منطقه نشیمن با پلان باز ایجاد کند. در اینجا، پنجره‌های به‌سبک کریتال مشرف به باغ هستند و با کفپوش‌های فولادی نمایان برای زیبایی‌شناسی انباری ،یب شده‌اند.

درباره خانه دیتون هیل بیشتر بد،د ›


پنجره هایی به سبک کریتال در Little Peek توسط Berman Horn Studio
ع، از گرتا ریبوس است

قله کوچک، ایالات متحده، توسط استودیو برمن هورن

پنجره‌ها و درهای مشبک مشبک نمای لیتل پیک را سوراخ می‌کنند، خانه‌ای برای تعطیلات که بنیانگذاران استودیو برمن هورن، ماریا برمن و برد هورن، خود را در جزیره‌ای در مین ساخته‌اند.

به گفته این دو، آنها برای ظاهر صنعتی خود و برای کمک به “تمرکز بر بافت ها و رنگ های سنگ، هاکلبری، خلیج و گلسنگ که خانه را احاطه کرده اند” انتخاب شده اند.

درباره قله کوچک بیشتر بد،د ›


فضای داخلی خانه سوخته توسط معماران ویل گمبل
ع، توسط Ståle Eriksen است

خانه سوخته، ،ستان، توسط معماران ویل گمبل

این پنجره‌ها و درها به سبک کریتال به ایجاد زیبایی مینیمالیستی برای خانه سوخته کمک می‌کنند، یک ،د مس، که معماران Will Gamble از یک چایخانه ژاپنی الگوبرداری کرده‌اند.

آنها در نظر گرفته شده اند که یک صفحه شوجی را تداعی کنند و با یک صندلی بزرگ پنجره که از چوب سیاه شده ساخته شده است که در مقابل شیشه قرار می گیرد تکمیل می شوند.

درباره خانه سوخته بیشتر بد،د ›


فضای داخلی خانه Binh Thuan
ع، توسط Trieu Chien است

خانه Binh Thuan، ویتنام، توسط MIA Design Studio

استودیوی طراحی MIA از قاب های توری سفید روی درهای کشویی خانه Binh Thuan در ویتنام استفاده کرد.

قاب های فولادی با ساختار تمام سفید صنعتی آن که م،ار است و برای اصلاح یا گسترش آسان در آینده طراحی شده است تکمیل شد.

درباره خانه Binh Thuan بیشتر بد،د ›


هریسون رزیدنس اثر جفری دانگان
ع، از ویلیام آبانوویچ است

هریسون رزیدنس، ایالات متحده، توسط معماران جفری دانگان

این پنجره های سیاه رنگ به سبک کریتال، نقطه کانونی فضای زندگی در هریسون رزیدنس، خانه ای در فلوریدا را تشکیل می دهند که توسط معماران جفری دانگان طراحی شده است.

پنجره‌ها با قاب‌بندی درختان بلند اطراف، رنگ را به فضای داخلی تک رنگ، که دارای قفسه‌بندی مشکی و میز قهوه‌خوری، دیوارها و مبل‌های سفید است، کمک می‌کنند.

درباره هریسون رزیدنس بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی با قفسه‌های کتاب شیک و حمام‌های آرام.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/08/eight-living-،es-with-industrial-crittal-style-windows/