دسته‌ها
اخبار

هشت فضای داخلی که در آن صورتی Barbiecore رنگی بازیگوش می‌افزاید


از آنجایی که فیلم باربی آینده کمبود رنگ صورتی را ایجاد کرده و یک خانه عروسک واقعی در مالیبو راه اندازی کرده است، ما هشت فضای داخلی صورتی را جمع آوری کردیم تا زیبایی شناسی باربیکور را برای این لوک بوک به نمایش بگذاریم.

رنگ‌های صورتی که معمولاً با باربی، یک ،اب‌بازی کودکانه که برای اولین بار توسط سازنده Mattel در سال 1959 عرضه شد، مرتبط است، بر لباس‌ها و فضای داخلی قبل از اجرای لایو اکشن گریت گرویگ تأثیر می‌گذارد. فیلم باربی.

این سبک که به باربیکور معروف شده است، می‌تواند رنگ شادی‌بخشی را به فضای داخلی جداشده اضافه کند یا به‌،وان اشاره‌ای بسیار روشن به مجلل دهه 1980 استفاده شود.

در اینجا، ما هشت فضای داخلی را گردآوری کرده‌ایم که در آنها از رنگ صورتی برای ایجاد گرمای بیشتر و حس هوس‌بازی به فضای داخلی استفاده شده است.

این جدیدترین نسخه از سری lookbook ما است که از آرشیو Dezeen الهام گرفته است. برای الهام گرفتن بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی با فضای داخلی روستایی، فضای داخلی به سبک وس اندرسون و اتاق‌های غذاخوری با پانل‌های چوبی خوش‌آمدگو.


اتاق نشیمن Minimal Fantasy، یک آپارتمان صورتی در مادرید
ع، از JC de Marcos

مینیمال فانتزی، اسپ،ا، توسط استودیو پاتریشیا بوستوس

آپارتمان فانتزی مینیمال چیزی جز مینیمالیستی است – در عوض، استودیو پاتریشیا بوستوس با هدف ایجاد یک «جنون زیبایی شناختی» برای فضای داخلی این اجاره‌ای مادرید در یک ساختمان مس، دهه 1950 ساخته شده است.

این خانه تعطیلات دارای 12 سایه مختلف صورتی است که کل اتاق نشیمن با رنگ صورتی آدامسی پاستلی پوشیده شده است.

استودیو به Dezeen گفت: “صورتی سقوط کلیشه ها را تایید می کند – همه چیز ممکن است، هیچ چیز برنامه ریزی یا تثبیت نشده است و این زیبایی آن است.”

درباره Minimal Fantasy بیشتر بد،د ›


اقامتگاه سانفرانسیسکو اثر جیمی بوش
ع، متیو میلمن

خانه سانفرانسیسکو، ایالات متحده، اثر جیمی بوش

در این خانه سانفرانسیسکو، معمار جیمی بوش، که با استفاده از مجموعه‌ای متنوع از مبلمان، آن را بازسازی کرد، می‌توان برداشت گسسته‌تری از افزودن رنگ صورتی به فضای داخلی را یافت.

بوش دیوارهای صورتی را به اتاق ناهارخوری اضافه کرد، جایی که در مقابل مبلمان قدیمی چوب تیره و جزئیات سفید از جمله لامپ و پرده های شفاف تضاد دارند تا فضایی بازیگوش و در عین حال زیبا ایجاد کنند.

درباره خانه سانفرانسیسکو بیشتر بد،د ›


اتاق خواب صورتی در خانه رویایی باربی در مالیبو
ع، از استودیو هاگواش

خانه رویایی باربی مالیبو، ایالات متحده، توسط کن

باربیکورترین فضای داخلی همه آنها را به طور طبیعی می توان در خانه رویایی باربی مالیبو یافت که توسط دوست پسر عروسک کن در Airbnb اجاره داده شده است.

در داخل عمارت کالیفرنیا، واقع در ساحل در مالیبو، مهمانان می‌توانند از اتاق‌های صورتی رنگ از جمله اتاق خواب پرنور فوشیا که با کلاه‌های ،چران، چکمه‌ها و قالیچه‌های پوست ، تزئین شده است لذت ببرند.

درباره خانه رویایی باربی مالیبو بیشتر بد،د ›


آپارتمان Mixtape توسط Azab
ع، لوئیس دیاز دیاز

آپارتمان Mixtape، اسپ،ا، توسط Azab

یک آشپزخانه تاریک به رنگ صورتی، آپارتمان Mixtape در بیلبائو را تزئین می کند که توسط استودیوی معماری Azab طراحی شده است.

کمدهای سفید و صورتی با نوارهای چوبی روشن پوشیده شده اند و وسایل داخل اتاق نیز صورتی رنگ شده اند. یک کف چند رنگ با کاشی‌های سبز و زرد کم‌رنگ و همچنین کاشی‌های شاه ماهی قرمز تیره‌تر به فضا حسی پر جنب و جوش می‌دهد.

درباره آپارتمان Mixtape بیشتر بد،د ›


خانه 13 متری توسط Studiomama
ع، ری مون از استودیو مون ری

خانه 130 متر مربعی، ،ستان، توسط Studiomama

“کوچکترین خانه لندن”، طرحی مفهومی توسط Studiomama، دارای جزئیات صورتی فراوان در سراسر آن، از جمله در آشپزخانه با روکش تخته سه لا است.

در اینجا، نشیمن تاشو هوشمندانه با ،ن ها و بالش های صورتی مایل به رژگونه تزئین شده است و یک ،ن صورتی نیز یک تکیه گاه دنج را تشکیل می دهد.

درباره خانه 130 متری بیشتر بد،د ›


طراحی داخلی صورتی فروشگاه موکو در بارسلون توسط Isern Serra و Six N. Five
ع، سالوا لوپز

موکو بارسلونا، اسپ،ا، اثر ایسرن سرا

یک تصویر کامپیوتری به یک فضای داخلی واقعی برای فروشگاه Moco Barcelona تبدیل شد، یک فروشگاه رز رنگ در داخل موزه Moco شهر.

طراح Isern Serra از ریز سیمان صورتی برای دستیابی به سطوح یکنواخت و فوق العاده صاف مانند تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر استفاده کرد و فضای داخلی رویایی مانند پر از گوشه ها و قوس های گرد را ایجاد کرد.

درباره موکو بارسلونا بیشتر بد،د ›


فضای داخلی پیگمنت هاوس توسط Unknown Works
ع، لورنزو زاندری

پیگمنت هاوس، ،ستان، توسط Unknown Works

استودیو لندن آثار ناشناخته رنگ صورتی را برای پیگمنت هاوس انتخاب کرد، خانه ای در همپستد که بازسازی شد تا فضای ایو، با رنگ صورتی به آن اضافه شود.

در حالی که از نظر فنی بخشی از فضای داخلی نیست، رنگی به سطح همکف اضافه می‌کند و برای زندگی در فضای باز و سرپوشیده در ماه‌های تابستان استفاده می‌شود. انتخاب رنگ صورتی اشاره ای به ساختمان های رنگارنگ معمار مکزیکی لوئیز باراگان بود.

درباره پیگمنت هاوس بیشتر بد،د ›


خانه صورتی گربه ها توسط استودیوی طراحی KC
ع، از هی! پنیر

خانه صورتی گربه ها، تایوان، توسط KC Design Studio

این خانه تعطیلات در تایوان نام خود را «خانه صورتی گربه‌ها» گرفته است، زیرا شامل نردبان‌های گربه، یک قاب کوهنوردی چرخان شکل و یک تاب گربه صورتی کرکی است.

KC Design Studio از یک رنگ بر پایه مواد معدنی برای ایجاد دیوارهای صورتی در سراسر خانه استفاده کرده است، که دارای حمام صورتی – با جعبه خاک گربه صورتی است.

درباره خانه صورتی گربه ها بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از سری lookbook ما است که از آرشیو Dezeen الهام گرفته است. برای الهام گرفتن بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی با فضای داخلی روستایی، فضای داخلی به سبک وس اندرسون و اتاق‌های غذاخوری با پانل‌های چوبی خوش‌آمدگو.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/16/barbiecore-interiors-pink-lookbooks/