دسته‌ها
اخبار

هشت فضای داخلی که تعادلی بین روستیک و معاصر برقرار می کنند


برای جدیدترین لوک‌بوک ما، Dezeen هشت نمونه از فضای داخلی روستایی و در عین حال امروزی را انتخاب کرده است، از جمله اما نه محدود به یک آپارتمان در سائوپائولو و یک بوتیک هتل توسک،.

فضای داخلی روستایی تمرکز زیادی بر مواد طبیعی و قدیمی و همچنین مبلمان سنتی چوبی یا سنگی دارد.

این انتخاب مواد اغلب برای ایجاد یک فضای خانگی و دلپذیر که تا حدودی یادآور سبک خانه های کشاورزی است استفاده می شود.

از یک مسافرخانه با دکور دریایی گرفته تا خانه‌ای متعلق به اواسط قرن در جاشوا تری، در اینجا هشت نمونه از نحوه ورود طراحان داخلی به طراحی روستایی به قرن بیست و یکم آورده شده است.

این جدیدترین نسخه از سری lookbook ما است که از آرشیو Dezeen الهام گرفته است. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل اتاق‌های غذاخوری با پانل‌های چوبی، تخته‌های سرپوشیده و خانه‌هایی با آلاچیق است.


ویلا کورو توسط Mini Inno
ع، توسط استنلی یانگ است

ویلا کورنو، ایالات متحده، توسط Mini Inno

استودیوی طراحی داخلی لس آنجلس Mini Inno این خانه به سبک مزرعه اواسط قرن در پارک ملی Joshua Tree را بازسازی کرد و آن را به یک خانه تعطیلات تبدیل کرد.

استودیو یک طرح داخلی خنثی را انتخاب کرد که به ،وان پس‌زمینه مبلمان و وسایل چوبی مختلف عمل می‌کند.

تیرهای چوبی در سراسر سقف اتاق نشیمن در معرض دید قرار گرفته‌اند در حالی که میله‌های چوبی، قفسه‌ها و درهای کمد در مقابل دیوارها و کف‌های سفید رنگ شده متضاد هستند.

درباره ویلا کورنو بیشتر بد،د ›


هتل بوتیک Monteverdi Tuscany توسط Michael Cioffi و Ilaria Miani

هتل Monteverdi، ایتالیا، اثر Michael Cioffi

هتل Monteverdi که در دهکده ای در Val d’Orcia، میراث جه، یونسکو در توسک، واقع شده است، طی یک بازسازی 14 ساله از یک ساختمان در حال فرو ریختن به یک هتل 29 اتاقه تبدیل شد.

متریال ها و پوشش های داخلی به دلیل کیفیت بافت آنها انتخاب شده اند و دیوارها دارای سطوح ناهموار با تورفتگی و طاقچه هستند. از چوب نجات یافته برای تیرهای سقف، طاق های چوبی و درهای کمد استفاده می شد که از درهای قدیمی مزرعه ساخته می شدند.

درباره هتل Monteverdi بیشتر بد،د، ›


مسافرخانه کاپیتان ویدبی
ع، از ال،اندر ریبار است

Whidbey Inn، ایالات متحده، توسط مایک و مت فرنچ

مایک و مت فرنچ با دوستان و طراحان محلی همکاری ،د تا این مسافرخانه تاریخی را در جزیره ویدبی نزدیک به روز کنند. سیاتل.

تیم این ملک را که در سال 1907 ساخته شده بود، بازسازی کرد و فضای داخلی را با رویکردی معاصر و در عین حال روستایی با تأثیرات دریایی ظریف تزئین کرد. پوشش های چوبی در سایه های مختلف در سرتاسر فضای داخلی استفاده شد و با مبلمان چوبی جفت شد.

درباره Whidbey Inn بیشتر بد،د ›


خانه کالسکه توسط Workstead
ع، توسط جف هولت است

خانه کالسکه، ایالات متحده، توسط Workstead

این خانه در داخل یک آشپزخانه تبدیل شده در کارولینای ج،ی قرار دارد – یک ساختمان کوچک که در ابتدا برای تهیه غذا برای اقامتگاه اصلی استفاده می شد.

Workstead فضای داخلی خود را با استفاده از رویکردی ناقص تزئین کرد که باعث شد استودیوی آمریکایی ویژگی‌هایی از آجرکاری‌های رنگ‌پاشی شده و دیوارهای گچی در حال فرو ریختن را بسازد.

در یکی از ،مت های نشیمن خانه، کابینت های سرو و عصایی بافته شده با نشیمنگاه پنجره ای یکپارچه در اطراف یک پنجره ساخته شده بود که از کف چوبی تا سقف های سفید رنگ امتداد دارد.

درباره خانه کالسکه بیشتر بد،د ›


فضای داخلی رستوران La Ganea، طراحی شده توسط Studio Mabb
ع، کارولا مرلو است

La Ganea، ایتالیا، توسط Studio Mabb

پالت موادی از گچ، چوب و آهن، فضای داخلی روستایی این رستوران در برشا، ایتالیا را که توسط استودیو Mabb طراحی شده است، مشخص می کند.

قدمت خانه مزرعه سابق به قرن شانزدهم باز می گردد و بازسازی شد تا زیبایی شناسی ساده ای با اجزای خاکی داشته باشد. تیرهای چوبی بزرگ در سرتاسر سقف بالای یک کف کاشی کاری شده و دیوارهای خا،تری شسته شده در حالی که چوب تیره و اثاثیه آهنی فضای خوش خلق را تکمیل می کنند.

درباره La Ganea بیشتر بد،د ›


چای خانه ایتالیا اثر لورنزو ،ینی
ع، توسط جورجیو مارفیوت است

چای خانه ژاپنی، ایتالیا، اثر لورنزو ،ینی

در این خانه در دریاچه کومو، که با معماری ژاپنی آشنا شده بود، موادی برای شباهت آنها به طبیعت اطراف و معماری بومی روستای تاریخی دیزاسکو انتخاب شد.

پوشش‌های بافتی دیوار در رنگ‌های خاکی و کف‌های سنگی با سقف‌های چوبی نمایان، تخته‌های چوبی کاج و درها ،یب شدند تا به نمای روستایی چایخانه‌های سنتی اشاره کنند.

درباره چای خانه ژاپنی بیشتر بد،د ›


House V توسط Martin Skoček طراحی شده است
ع، توسط Matej Hakár است

خانه پنجم، اسلواکی، اثر مارتین اسکوچک

مارتین اسکوچک، معمار اسلواکیایی، در فضای داخلی این خانه شیرو، در نزدیکی براتیسلاوا از مصالح بازیابی شده و فرسوده استفاده کرده است.

دیوارهای آجری در ،مت نشیمن با پلان باز در مرکز خانه در زیر سقف شیرو، چوبی قرار گرفته اند که تمام طول فضا را در بر می گیرد.

اضافات معاصر مانند جزیره‌ای فولادی صبحانه و دیوار ذخیره‌سازی بلوط، فضای آشپزخانه را لنگر می‌اندازد و تضادی را با دیوارهای آجری خام و سقف چوبی ایجاد می‌کند.

درباره House V بیشتر بد،د ›


آپارتمان GM توسط NJ+
ع، توسط Fran Parente است

آپارتمان جنرال موتورز، برزیل، توسط معماران نیلدو خوزه

استودیوی برزیلی Nildo José Architects هنگام بازسازی این آپارتمان دو خوابه در برج آپارتم، در سائوپائولو، بسیاری از ویژگی های معماری موجود را برجسته کرد.

طرح داخلی از ایده معاصرتری از روستایی با استفاده از ا،پوز استفاده می کند بتن ،اصر ،یب شده با چوب سفید شده و کاشی های لعابدار.

این استودیو گفت: “آشپزخانه اوپن و شیک است و سبک روستایی و مدرن را با رنگ ها، طراحی و مواد ،یب می کند.”

درباره آپارتمان جنرال موتورز بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل اتاق‌های غذاخوری با پانل‌های چوبی، تخته‌های سرپوشیده و خانه‌هایی با آلاچیق است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/09/rustic-interiors-،me-inspiration-lookbooks/