دسته‌ها
اخبار

هشت فضای داخلی میلانی با پالت متریال چشم نواز


در هفته طراحی میلان، هشت فضای داخلی مس، و هتل را در این شهر ایتالیایی گردآوری کرده‌ایم که با استفاده از رنگ‌های خاموش و مواد متنوع با هم متحد شده‌اند.

از آنجایی که نمایشگاه مبلمان Salone del Mobile قرار است هفته آینده آغاز شود، در کنار برنامه رویدادهای Fuorisalone اطراف آن، این فضاهای داخلی نگاهی اجمالی به برخی از آپارتمان‌ها، خانه‌ها و هتل‌های طراحی شده در شهر ارائه می‌کنند.

از جمله پروژه‌های برجسته در پایتخت صنعتی ایتالیا، یک خانه و فضای اداری ،یبی در یک استودیوی دندان‌پزشکی سابق، یک مجموعه خانه در یک قصر 200 ساله و یک هتل صومعه‌ای است.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی با دیوارهای برجسته، قفسه‌های کتاب و کاشی‌های سفالی.


قضیه میل، اثر مارکانته تستا
ع، کارولا ریپامونتی است

قضیه میلان، ایتالیا، اثر مارکانته تستا

استودیوی طراحی ایتالیایی Marcante-Testa به استثنای برداشتن دیوار جداکننده برای ایجاد یک فضای نشیمن و ناهارخوری با پلان باز، به دنبال حفظ چیدمان ک،یک این آپارتمان در ساختم، در دهه 1960 در Corso Sempione در طول بازسازی آن بود.

استودیو آپارتمان را با رنگ های خاموش تزئین کرد و از سنگ مرمر خا،تری کم رنگ سیپولینو تیرنو به ،وان “فرش” در سراسر ،مت نشیمن استفاده کرد. در جای دیگر، یک کابینت به رنگ لیمویی کم رنگ به ،وان یک پارتیشن عمل می کند در حالی که حمام با سنگ مرمر سالومه رگه های قهوه ای پوشیده شده است.

درباره Teorema Milanese بیشتر بد،د ›


خارج از آبی توسط AIM

خارج از آبی، ایتالیا، توسط AIM

استودیوی طراحی ایتالیایی AIM هنگام بازسازی فضای داخلی این خانه 150 متری در میلان، از رنگ خا،تری استفاده آزادانه کرد. پلکان مخفی که مرکز بازسازی را تشکیل می دهد در رنگ آبی خا،تری متمایز قاب شده است.

و در ،مت ناهارخوری، کفپوش چوبی خانه با یک مستطیل رنگ آمیزی شده است که هدف آن پهنه بندی بصری و جداسازی فضا از محیط اطراف است. وسایل برنجی رنگ خا،تری آن را تکمیل می‌کنند که می‌توان آن را در چراغ‌ها و زیورآلات نیز یافت.

درباره Out of the Blue بیشتر بد،د ›


آپارتمان شخصی توسط Un،led Architecture
ع، توسط Giovanni Emilio Galanello است

آپارتمان خصوصی، ایتالیا، توسط Un،led Architecture

یک راه پله استوانه ای و ،اصر ساختاری ف،ی ویژگی های کانونی این آپارتمان کوچک است که توسط استودیوی محلی Un،led Architecture طراحی شده است.

این آپارتمان دارای یک زیبایی شناسی مینیمال با پشت جفت است، با دیوارهای سفید رنگ شده و ،اصر چوبی سفید شده که در مقابل تضادهای ریز رنگی که از طریق دوغاب و نرده های آبی رنگی وارد شده اند، تضاد دارند.

درباره آپارتمان شخصی بیشتر بد،د ›


آپارتمان CPR توسط +R Piuerre
ع، توسط Michele Filippi است

آپارتمان CPR، ایتالیا، توسط +R Piuerre

این خانه و دفتر هیب، که در یک استودیوی سابق دندانپزشکی قرار دارد، متعلق به یک زوج جوان دورکار است و برای ،یب مدرنیسم میل، با طراحی نوردیک طراحی شده است.

دو ،مت از آپارتمان با توجه به عملکردشان کد رنگی داشتند، اتاق خواب، دفتر و ورودی با رنگ های خا،تری پوشانده شده است در حالی که ،مت نشیمن و آشپزخانه با رنگ زرد روشن مشخص شده اند. فضاها توسط یک راه پله سفید رنگ که از ورقه های ف،ی تا شده ساخته شده است به هم متصل می شوند.

درباره آپارتمان CPR بیشتر بد،د ›


هم اتاقی جولیا اثر پاتریشیا اورکیولا

اتاق میت جولیا، ایتالیا، اثر پاتریشیا اورکیولا

از رنگ سبز پسته ای برای رنگ آمیزی صفحات دیواری و اثاثیه نرم داخل این سوئیت در هتل Room Mate Giulia در میلان استفاده شده است که توسط طراح اسپ،ایی پاتریشیا اورکیولا تزئین شده است. در این میان نیمه بالایی دیوارها و سقف ها با کاغذ دیواری سفید با طرح شبکه ای هندسی پوشانده شده است.

مواد و اثاثیه صنعتی، از جمله یک واحد قفسه بندی ف،ی گالو،زه، به ،وان محلول های ذخیره سازی بوتیک و پارتیشن های اتاق مورد استفاده قرار گرفتند.

درباره هتل های روم میت بیشتر بد،د ›


کاسا سالواتوری توسط استودیو الیسا اوسینو

کاسا سالواتوری، ایتالیا، توسط استودیو الیسا اوسینو

این خانه که توسط استودیوی معماری میل، Elissa Ossino برای رئیس شرکت سنگ ایتالیایی Salvatori طراحی شده است، اثاثیه مرمری و کف‌های ترازو را با هم ،یب می‌کند تا فضای داخلی را با تاریخ تولید سنگ سالواتوری پیوند دهد.

رنگ‌های تیره‌ای از آبی، هلویی، سبز و زرد در فضای داخلی خانه که در یک کاخ 200 ساله در منطقه بررا واقع شده است، پخش شد.

درباره کاسا سالواتوری بیشتر بد،د ›


خانه ای با پلکان آهنی اثر روبرتو مورگیا و والنتینا راوارا
ع، توسط Giovanna Silva است

خانه با پلکان آهنی، ایتالیا، اثر روبرتو مورگیا و والنتینا راوارا

یک پلکان آهنی با چارچوب زیگ زاگ که یادآور ،پاهای سازه ای است در امتداد یکی از دیوارهای این آپارتمان در منطقه ایزولا نصب شده است که توسط معماران ایتالیایی روبرتو مورگیا و والنتینا راوارا طراحی شده است.

کف فضای اصلی نشیمن دارای طراحی هندسی است که با استفاده از کاشی های سیم، شش ضلعی به دست آمده است. هر یک از کاشی‌ها دست ساز هستند و در سایه‌های آبی روشن و سفید رنگ‌بندی شده‌اند تا تنوع رنگی ایجاد کنند.

درباره خانه با راه پله آهنی بیشتر بد،د ›


هتل خواهر اثر کوین،-دراگو
ع، از آلبرتو استرادا است

هتل خواهر، ایتالیا، اثر Quincoces-Dragò

هتل خواهر که در یک صومعه سابق قرن شانزدهمی در مرکز شهر میلان قرار دارد، دارای فضای داخلی منحط و در عین حال متنوع است که توسط استودیوی معماری Quincoces-Dragò ساخته شده است.

این استودیو هنگام طراحی فضای داخلی به خانه‌های شهری خصوصی و باشکوه نگاه می‌کرد و سایه‌های رنگارنگ آبی سرمه‌ای و سبز عمیق را در اتاق‌خواب‌ها انتخاب می‌کرد. مبلمان، رنگ‌های روشن‌تری را به سوئیت‌ها وارد می‌کنند، از جمله یک مبل نارنجی با روکش مخملی.

درباره هتل خواهر بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی با دیوارهای برجسته، قفسه‌های کتاب و کاشی‌های سفالی.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/16/milan-apartments-muted-colour-interiors-lookbooks/