دسته‌ها
اخبار

هشت طرح مبلمان و نور در هفته طراحی میلان راه اندازی شد


نمایشگاه دیزین: یک غرفه کار ضد صدا و یک صندلی تخت ساخته شده از پ،تیک بازیافتی از جمله طرح های نمایشگاه Dezeen هستند که در هفته طراحی میلان به نمایش درآمدند.

هشت برند پیشرو هفته گذشته محصولات جدید خود را در هفته طراحی میلان به نمایش گذاشتند که شامل یک چراغ آویز گوشه‌دار و برجسته ساخته شده از بخش‌های هرمی م،ار و مجموعه‌ای از مبلمان فضای باز ساخته شده از آلومینیوم و چوب ساج بود.

هفته طراحی میلان از 17 تا 23 آوریل 2023 برگزار شد و شامل نمایش، نصب و رویداد در صدها مکان در سراسر مناطق طراحی شهر بود. برای لیستی از رویدادهایی که رخ داده است، به راهنمای اختصاصی Dezeen مراجعه کنید.

در اینجا منتخبی از جدیدترین محصولات نمایشگاه Dezeen که در هفته طراحی میلان ارائه شده اند را مشاهده می کنید.


ع، BOB Solo

BOB Solo توسط T،mas Bernstrand و Stefan Borselius برای Blå Station

برند سوئدی مبلمان Blå Station یک غرفه کاری مستقل ایجاد کرده است که با همکاری طراحان Stefan Borselius و T،mas Bernstrand ایجاد شده است.

ویژگی BOB Solo با دو پنل محصورکننده‌ای که دارای خاصیت میرایی صدا و همچنین عملکردهای اضافی از جمله پاوربانک داخلی و چراغ مطالعه هستند، می‌باشد.

درباره BOB Solo بیشتر بد،د ›


صندلی OTO توسط الساندرو استابیله و مارتینلی ونزیا برای یک به یک

صندلی OTO توسط الساندرو استابیله و مارتینلی ونزیا برای یک به یک

برند مبلمان ایتالیایی One to One صندلی ایجاد شده توسط الساندرو استابیل و مارتینلی ونزیا را منتشر کرده است که از پ،تیک بازیافتی ساخته شده است.

OTO از یک قالب ایجاد می شود و در قالب فلت پک حمل می شود. این در شش رنگ پر جنب و جوش از جمله عقیق، مه، ،دلی، اکالیپتوس، مرج، و جنگلی موجود است.

درباره OTO بیشتر بد،د ›


ع، تری لایت

تری لایت توسط توکیو

برند طراحی توکیو یک چراغ بی،ه ماژولار و بخش‌بندی شده منتشر کرده است که از نحوه تابش نور در پارتیشن‌های شوجی ژاپنی سرنخ می‌گیرد.

Tri Light از قطعات ساخته شده از آلومینیوم آسیاب شده و آنودایز شده تشکیل شده است که می توان آنها را برای ایجاد دماهای مختلف نور برای ایجاد ال،ای ظریف برنامه ریزی کرد.

درباره Tri Light بیشتر بد،د ›


ع،ی که میز و صندلی ناهارخوری را در تراس با منظره دریا نشان می دهد

مجموعه فضای باز Tulum توسط Eugeni Quitllet برای Vondom

شرکت مبلمان فضای باز Vondom با طراح کاتال، Eugeni Quitllet در مجموعه ای از قطعات که با استفاده از چوب ساج و آلومینیوم متحد شده اند، همکاری کرد.

به گفته این برند، تولوم از نشیمن و میز برای ،مت های استراحت و غذاخوری تشکیل شده است و حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی نیز مقاوم است.

درباره تولوم بیشتر بد،د ›


چراغ‌های آویز آرگیل توسط راکومبا روی میز چوبی تیره در اتاق غذاخوری

مجموعه نورپردازی Argyle توسط Nichetto Studio برای Ra،ba

برند استرالیایی نورپردازی Ra،ba نوری را منتشر کرده است که توسط استودیو Nichetto طراحی شده است که هم به شکل الماس و هم به ال،ای هندسی قابل مشاهده در منسوجات Argyle اشاره دارد.

آرگیل در قالب های کف، آویز و چراغ رومیزی عرضه می شود که همگی در رنگ های شیشه ای شفاف و رنگی موجود هستند که شامل زرد، صورتی، خا،تری و سبز می شود.

درباره Argyle بیشتر بد،د ›


ع، سطح دیوار گچی پشت میز و صندلی ناهارخوری

گچ دیواری سه بعدی توسط اطلس کنکورد

برند سرامیک مستقر در لندن Atlas Concorde مجموعه ای از پوشش های سطحی را منتشر کرده است که نشانه هایی از فرآیندهای تزئینی باست، دارند.

پنج پوشش بافتی طیف سه بعدی دیوار گچ را تشکیل می‌دهند – اوریگامی، بلوم، یاس، شانه‌شده و بارکد – همگی دارای رنگ سفید ی،، هستند که به بافت‌های سه بعدی اجازه می‌دهد برجسته شوند.

درباره دیوار گچ سه بعدی بیشتر بد،د ›


لوستر کریستال گرید شرکت پرسیوزا لایتینگ

چراغ آویز Crystal Grid توسط Preciosa Lighting

شرکت طراحی جمهوری چک Preciosa Lighting یک چراغ آویز برجسته ساخته است که به شکل یک شبکه سه بعدی ساخته شده از لوله های نور است.

کریستال گرید شامل لوله های شیشه ای با محفظه های حباب مانند است که توسط بلوک های اتصال چند طرفه به یکدیگر متصل شده اند. ماهیت م،ار آن اجازه می دهد تا آن را برای فضاهای با اندازه های مختلف تغییر دهید.

درباره Crystal Grid بیشتر بد،د ›


Daydream توسط Dedon

Daydream daybed توسط ریچارد فرینیر برای ددون

ریچارد فرینیر، طراح آمریکایی، با همکاری برند مبلمان فضای باز آلم، Dedon، تختخوابی را منتشر کرده است که به داستان های عامیانه خاورمیانه اشاره دارد.

Daydream با یک سایبان پارچه‌ای پوشانده شده است که بین مجموعه‌هایی از پایه‌ها آویزان شده است و به اندازه‌ای بزرگ است که بتواند چندین نفر را در یک زمان استراحت دهد.

درباره Daydream بیشتر بد،د ›

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/28/furniture-lights-accessories-milan-design-week/