دسته‌ها
اخبار

هشت حمام بتنی کاربردی و زیبا در سراسر جهان


جدیدترین لوک‌بوک ما هشت حمام با فضای داخلی بتنی خیره‌کننده را بررسی می‌کند، از حمام مکزی،یتی که دارای یک وان سنگی ناهموار است تا حمام بریت،ایی که حول یک «مجسمه بتنی» ساخته شده است.

بتن یک انتخاب عملی برای فضای داخلی حمام است زیرا این ماده در برابر آب مقاوم است، مقاوم است و به راحتی تمیز می شود. همچنین می تواند یک گزینه تزئینی باشد – این متریال ظاهری ناهموار و صنعتی دارد که به فضای داخلی حمام حسی بی رحمانه می بخشد.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی با نمای داخلی که نشان می‌دهد بژ نیازی به خسته‌کننده بودن، آشپزخانه‌های مرتب با راه‌حل‌های ذخیره‌سازی نرم و درهای جیبی کم‌هزینه ندارد.


حمام بتنی و صفحه کریتال در حمام امتداد خانه Untiled توسط Szczepaniak Astridge در لندن
ع، از نیک، ورلی

خانه بدون ،وان، بریت،ا، اثر شپ،اک آستریج

این ،د مس، در ج، لندن حول یک “مجسمه بتنی” طراحی شده است، یک فضای خالی با دیوارهای بتنی که در خانه از آشپزخانه تا حمام حرکت می کند.

در اینجا بتن در محل ریخته شد تا پایه ها، کف ها، دیوارها و سقف ها را تشکیل دهند. یک وان حمام یکپارچه، که از بتن نیز ساخته شده است، به حس وحشیانه حمام می افزاید.

درباره خانه بدون ،وان بیشتر بد،د ›


حمام بتنی در خانه صومعه
ع، از Givlio Aristide

Cloister House، استرالیا، توسط MORQ

خانه صومعه تقریباً بدون پنجره در پرث، حیاطی پر از گیاهان را احاطه کرده است و به گونه ای طراحی شده است که احساس حریم خصوصی داشته باشد.

ساخته شده از بتن ضخیم، دیوارهای داخلی آن فقط دارای دهانه های نازک و شکاف فلش هستند. در حمام خانه، روکش بتنی دیوارها با کفی ساخته شده از تخته های چوبی و سقفی از چوب سخت قرمز، در معرض دید قرار گرفت و نرم شد.

درباره Cloister House بیشتر بد،د ›


Sunken Bath توسط Studio 304
ع، از Radu Palicica

سانکن حمام، ،ستان، توسط استودیو 304

حمام سانکن یک حمام لعابدار است که استودیوی محلی استودیو 304 آن را برای آپارتم، در لندن طراحی کرد تا فضایی برای حمام ، آیینی ژاپنی ایجاد کند – یک تمرین آرامش بخش.

دوش و توالت از وان بتنی جدا شده اند که با دیوارهای شیشه ای و سقف شیشه ای محصور شده است و مناظری از باغ آرام پر از بامبو را ارائه می دهد.

درباره حمام غرق شده بیشتر بد،د ›


هاوس و استودیو لمبث توسط کارمودی گرورک
ع، از گیلبرت مک کاراگر

هاوس و استودیو لمبث، ،ستان، توسط کارمودی گرورک

دفتر معماری Carmody Groarke خانه و استودیو لمبث را برای شکاف در بافت یک انبار قدیمی طراحی کرد. طراحی آن ،یبی از یک “پوست” آجری با فضای داخلی بتنی صاف است.

یک واحد حمام بتنی با یک شکاف سایه بزرگ در زیر سقف، یکی از چهار اتاق خواب خانه را ت،یم می کند. این با سینک سنگ مرمر تزئینی و شیرآلات و جزئیات مسی در تضاد است.

درباره House and Studio Lambeth بیشتر بد،د ›


حمام بتنی در ساختمان هبیتات 67
ع، از Maxime Brouillet

واحد 622، کانادا، توسط Rainville Sangare

هبیتات 67 وحشی معروف موشه سافدی در مونترال خانه این آپارتمان است که یکی از 158 خانه در 354 “جعبه” بتنی پیش ساخته روی هم است.

حمام آن دارای یک دوش است که جلوی آن شیشه دو رنگ است که بسته به اینکه از چه زاویه ای به آن نگاه می شود تغییر رنگ می دهد. کاشی‌های دیوار بتنی عمودی با اشاره به ساختار این ساختمان بی‌رحمانه طراحی شدند.

درباره واحد 622 بیشتر بد،د ›


وان حمام در حمام بتنی مکزیکو سیتی
ع، ادموند سامنر

خانه پدرو ریس، مکزیک، اثر پدرو ریس و کارلا فرناندز

این خانه در مکزی،یتی اساساً از بتن ساخته شده است، در درجات مختلف د، اعمال می‌شود و توسط یک مجسمه‌ساز و طراح مد مکزیکی طراحی شده است.

در حمام، سینک را به شکلی شبیه سفال درآورده‌اند و وان حمام را از سنگ ساخته‌اند تا شبیه است، سنگی باشد. اشکال خشن تراشیده شده با احساس خشن دیوارها و سقف بتنی مطابقت دارد.

درباره خانه پدرو ریس بیشتر بد،د ›


حمام بتنی در کاستاریکا
ع، از BoysPlayNice

Art Villa، کاستاریکا، توسط Forma،al و Refuel Works

ویلای هنری در جنگل کاستاریکا قرار دارد و برای ارجاع به مناظر گرمسیری و ساختمان‌ها توسط معمار پائولو مندس دا روشا طراحی شده است که به خاطر فرم‌های بتنی یکپارچه‌شان معروف هستند.

دیوارها و سقف های بتنی حمام آن با وان سنگی بزرگ مطابقت دارد و با چوب مورد استفاده برای کف تضاد دارد. پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف، چشم‌اندازی از حومه سرسبز را ارائه می‌دهند.

درباره ویلای هنری بیشتر بد،د ›


حمام بتنی در آپارتمان نیویورک
ع، از امی بارکو

SML Loft، ایالات متحده، توسط BC–OA

SML Loft که در ساختم، چدنی متعلق به سال 1880 در منطقه سوهو نیویورک واقع شده است، از گذشته خود به ،وان یک انبار استفاده می کند.

حال و هوای کاربردی و صنعتی آپارتمان را می توان در حمام نیز مشاهده کرد که دارای آسیاب های گردوی جامد است که با پانل های بتونی خام و کاشی های چینی سفید جفت شده است.

درباره SML Loft بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی با نمای داخلی که نشان می‌دهد بژ نیازی به خسته‌کننده بودن، آشپزخانه‌های مرتب با راه‌حل‌های ذخیره‌سازی نرم و درهای جیبی کم‌هزینه ندارد.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/18/eight-practical-beautiful-concrete-bathrooms-lookbooks/