دسته‌ها
اخبار

هشت اتاق خواب آرام با چشم انداز طبیعی خیره کننده


خانه‌های دور افتاده از نیوزلند تا پاتاگونیا در این لوک‌بوک دیده می‌شود که اتاق‌خواب‌هایی را با فضای داخلی آرام به نمایش می‌گذارد که در آن‌ها لعاب به حدا،ر رسیده و به هم ریختگی به حداقل رسیده است تا تمرکز روی مناظر حفظ شود.

نصب پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف زم، که خانه‌ای در موقعیتی عالی قرار دارد، چه مشرف به دریاچه تاهو باشد و چه به خط ساحلی شیلی، بی‌م،ی است.

اما نکته اصلی این است که با استفاده از اثاثیه حداقلی و پالت مواد طبیعی که بیرون را به داخل می‌آورد، فضاهای داخلی جدا شده ایجاد کنید که از مناظر طبیعی کم نکند.

هشت دکوراسیون داخلی اتاق خواب مینیمالیستی را بخو،د که این منظره را به شخصیت اصلی خود تبدیل می کند.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل اتاق‌خواب‌هایی با وان حمام، تخت‌های سرپوشیده و اتاق‌های غذاخوری با پانل‌های چوبی است.


خانه کاواکاوا توسط معماران هربست
ع، از پاتریک رینولدز

خانه کاواکاوا، نیوزلند، توسط معماران هربست

در اطراف این خانه در شهر موج‌سواری پیها، پنجره‌ای پیچیده شده است. نیوزلند، به نور اجازه می دهد تا از میان سایبان درختان پوهوتوکاوا و داخل اتاق خواب عبور کند.

این جلوه داپلی با استفاده از توس تیره روی دیوارها و تخته سه لا روشن در سقف ها که به جذب خورشید به داخل فضاهای نشیمن کمک می کند، در فضای داخلی منع، شده است.

درباره خانه کاواکاوا بیشتر بد،د ›


Morro Chico Ranch، آرژانتین، توسط RDR Architectes
ع، خاویر آگوستین روخاس

Morro Chico Ranch، آرژانتین، توسط RDR Architectes

چوب، چرم و پشم به گرما بخشیدن به این اتاق خواب اسپارت، کمک می کند که متعلق به خانواده ای از ،ان در پاتاگونیای دورافتاده است.

یک پنجره از کف تا سقف از نور نوسان خورشید منطقه حدا،ر استفاده را می‌کند و در عین حال مناظری را در سراسر مزرعه 27000 هکتاری اطراف و استپ وحشی فراتر از آن فراهم می‌کند.

RDR Architectes گفت: «زیبایی شناسی کلی پروژه از معماری سنتی منطقه الهام گرفته شده است که ریاضت شدید و سادگی تقریباً ابتدایی را نشان می دهد.

درباره Estancia Morro Chico بیشتر بد،د ›


اتاق خواب چوبی در کابین فنلاندی
ع، از مارک گودوین، Archmospheres

Niliaitta، فنلاند، توسط Studio Puisto

در غیاب میزهای کنار تخت، بیشتر فضای داخل این کابین در نزدیکی پارک ملی Salamajärvi فنلاند توسط یک تخت سفارشی اشغال شده است که مستقیماً در مقابل یک دیوار لعاب قرار گرفته است.

استودیوی محلی Puisto اثاثیه را به حداقل رسانده و تقریباً تمام سطوح را با همان چوب کم رنگ پوشانده است تا با مناظر طبیعی رقابت نکند.

استودیو پویستو گفت: “داخلی به طور هدفمند انجام شده است به طوری که تنها به ،وان یک بوم خالی خنثی عمل می کند، پس از طبیعت بیرون.”

درباره Niliaitta بیشتر بد،د ›


آتلیه اندی کارسون خانه ساحلی در سیدنی را با سنگ و برنز به پایان می رساند
ع، از فلی، ،ت

Matopos، استرالیا، توسط آتلیه اندی کارسون

هنگامی که آتلیه اندی کارسون خانه گا،ییست جودیت نیلسون را بازسازی کرد، استودیوی سیدنی تصمیم گرفت پس‌زمینه‌ای مینیمالیستی برای مجموعه شخصی او از آثار هنری و مبلمان فراهم کند.

در همین حال، تکمیل و قرار دادن پنجره‌ها در سرتاسر خانه برای احترام به ساحل آب شیرین نزدیک، با بهترین منظره‌ها توسط صندلی پنجره در اتاق خواب اصلی انتخاب شد.

این استودیو گفت: «پنجره‌هایی که با تفکر تعبیه شده‌اند، مناظر دریا را قاب می‌کنند، در حالی که دیوارهای داخلی گچی صیقلی، مناظری از رنگ‌های آبی و زرد اقیانوس و شن را به داخل خانه منع، می‌کنند.

درباره Matopos بیشتر بد،د ›


Casa Oc،alcubo اثر Ryue Ni،zawa
ع، کریستوبال پالما

خانه ای در لوس ویلوس، شیلی، اثر ریو نیشیزاوا

این اتاق خواب از کنار ص،ه ای در سواحل اقیانوس آرام شیلی حکاکی شده است، با یک جلو شیشه ای و تراس خصوصی که آن را به مناظری از امواج مت، و ص،ه های سنگی باز می کند.

سقف دال بتنی علامت‌گذاری شده با تخته ساختمان در سرتاسر فضای داخلی نمایان شده است، همراه با مبلمان و کفپوش‌های چوبی.

درباره House in Los Vilos بیشتر بد،د ›


پناهگاه توسط Vipp

Shelter، سوئد، توسط Vipp

یک نورگیر بزرگ در سراسر سقف این اتاق خواب جمع و جور زیر شیرو، کشیده شده است که در یک کابین پیش ساخته در سواحل دریاچه Immeln در سوئد قرار دارد تا تصوری از خواب در زیر آسمان باز ایجاد کند.

برای حفظ توجه روی ستارگان، فضای داخلی تک رنگ دارای نورپردازی بداخلاق و صفحات نمدی خا،تری تخته سنگ است که هم دیوارها و هم کف را می پوشاند.

درباره پناهگاه بیشتر بد،د ›


خانه مواظب توسط معماران فاکنر
ع، جو فلچر

Lookout House، ایالات متحده، توسط معماران فاکنر

یک تخت بزرگ به صورت مورب در مرکز این اتاق قرار داده شده است که به طور موثر همه مبلمان را جابجا می کند اما از چشم انداز وسیع دریاچه تاهو به طور کامل استفاده می کند.

برای فضای داخلی، استودیوی کالیفرنیایی Faulkner Architects مواد محلی از جمله بازالت آتشفش،، بتن ساخته شده با شن و ماسه محلی و چوب گردو را که از باغ‌ها در کوهپایه‌های سیرا در نزدیکی آن به دست می‌آید، گرد هم آورده است.

استودیو گفت: “محیط ساخت و ساز آرام که در خانه یکنواخت است، از نظر رنگ و تونالیته بی صدا است، که به چشم انداز بیرون اجازه می دهد تمرکز داشته باشد.”

درباره Lookout House بیشتر بد،د ›


Casa X توسط Branch Studio Architects
ع، پیتر کلارک

کاسا ای،، استرالیا، توسط معماران استودیو شعبه

سقف‌های شیب‌دار دراماتیک با پوشش‌های چوبی کم‌رنگ، اتاق‌خواب‌های این خانه در جزیره فیلیپ در نزدیکی ملبورن را پوشانده و چراغ‌های آویز کنار تخت از بالاترین نقطه خود آویزان شده‌اند.

لعاب ،مت بهتری از یک دیوار را می پوشاند و به درخت، که ملک را احاطه کرده اند نگاه می کند تا با وجود موقعیت ساحلی خانه، حریم خصوصی را فراهم کند.

درباره Casa X بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل اتاق‌خواب‌هایی با وان حمام، تخت‌های سرپوشیده و اتاق‌های غذاخوری با پانل‌های چوبی است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/15/bedroom-natural-views-lookbooks/