دسته‌ها
اخبار

هشت آشپزخانه مرتب با محلول‌های ذخیره‌سازی شیک


از آنجایی که علاقه مردم به خانه‌های بسیار سازمان‌یافته هیچ نشانه‌ای از کاهش پیدا نمی‌کند، ما هشت آشپزخانه بدون شلوغی با راه‌حل‌های ذخیره‌سازی هوشمند را در جدیدترین لوک‌بوک خود جمع‌آوری کرده‌ایم.

طراحی داخلی به خوبی سازماندهی شده توسط مرشد سازم، ژاپنی Marie Kondo به یک روند جه، تبدیل شده است. در هیچ اتاقی این امر به اندازه آشپزخانه مشهود نیست، جایی که انبارها با شیشه های مربای آب ریخته شده پر شده اند، قفسه های ادویه بر،ب گذاری شده اند و واحدهای قفسه بندی برای قرار دادن ظروف خاص سفارشی شده اند.

پروژه‌های زیر، که از آپارتمان‌های جمع‌وجور تا ا،تنشن خانه را شامل می‌شود، از قلاب‌ها، گوشه‌ها، قفسه‌ها، قفسه‌ها، سوراخ‌های کوچک و واحدهای نمایشگر برای ایجاد آشپزخانه‌های مرتبی استفاده می‌کنند که در آن هیچ دانه‌ای در جای خود نباشد.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل بازسازی آپارتمان اسپ،ایی، کابین‌های دنج و فضای داخلی با فرش‌هایی است.


MAP House توسط SAM Architects
ع، توسط ادموند سامنر است

خانه نقشه، ،ستان، توسط SAM Architects

پائولو ویمرکاتی و مل، شوبرت از معماران SAM، گاراژی را که در پشت چندین ساختمان فهرست شده در ج، لندن پنهان شده بود، ت،یب ،د تا این خانه را برای خود بسازند.

طراحی شده برای تطبیق با “سبک زندگی مدرن”، فضای داخلی خانه با تخته های عمودی از کاج اروپایی زغالی پوشیده شده است و دارای تعداد زیادی فضاهای باز است.

آشپزخانه دارای واحدهای تخته سه لا صورتی، آبی و نارنجی است که با کتاب های آشپزی و ظروف شیشه ای پر شده است، در حالی که از یک صفحه نمایش تخته برای آویزان ، ظروف استفاده می شود.

درباره Map House بیشتر بد،د ›


آشپزخانه خیابان پنجم توسط هنر و طراحی Handwerk
ع، از Perry E Hall است

آشپزخانه خیابان پنجم، ایالات متحده، توسط هنر و طراحی Handwerk

راه حل های ذخیره سازی صرفه جویی در فضا را می توان در Fifth Avenue Kitchen یافت، یک آپارتمان جمع و جور در نیویورک که توسط استودیوی طراحی داخلی Handwerk Art and Design برای مشتری که در صنعت فیلم کار می کند ایجاد شده است.

Handwerk با هدف استفاده حدا،ری از فضای 160 فوت مربعی (15 متر مربع) آشپزخانه را با ویژگی هایی از جمله دیوار گیره دار برای آویزان ، لیوان ها، پیش بند و موارد دیگر بازسازی کرد.

این استودیو گفت: “با مطالعه عادات آشپزی و نیازهای فضایی آنها، مجموعه ای از کابینت های سفارشی را برای کل آشپزخانه طراحی کردیم که همه چیز را به طور خاص و دقیق قرار می داد.”

درباره آشپزخانه خیابان پنجم بیشتر بد،د ›


طراحی داخلی آشپزخانه توسط معماران نیمتیم
ع، از مگان تیلور است

Fruit Box، ،ستان، توسط Nimtim Architects

تخته سه لا و سازه‌های چوب نرم با کاشی‌های مربعی مشخصه این آشپزخانه گا،ی بازیگوش است که توسط معماران Nimtim برای یک پروژه توسعه خانه در Forest Hill لندن طراحی شده است.

یک جزیره آشپزخانه دارای یک میز آبشار کاشی شده در بالای سینک و قفسه است. دیوارهای آشپزخانه به گونه ای طراحی شده اند که برای افزایش حریم خصوصی پر شوند یا به راحتی برداشته شوند تا فضای باز بسته به نیازهای آینده خانواده به حدا،ر برسد.

درباره جعبه میوه بیشتر بد،د ›


زمین بازی خانوادگی توسط HAO Design
ع، از هی پنیر است

زمین بازی خانوادگی، تایوان، توسط HAO Design

این خانه خانوادگی در تایوان توسط استودیو HAO Design بازسازی شد تا ،نان آن بتوانند زمان بیشتری را با یکدیگر بگذرانند. در آشپزخانه، والدین می‌توانند بازی‌های کودکان خود را تماشا کنند یا به نواختن پیانو هنگام شام گوش دهند.

سقف های بلند در آشپزخانه به این م،ی بود که فضایی برای یک قفسه بزرگ فولادی سیاه و سفید وجود داشت تا بالای جزیره ای با کاشی های سفید آویزان شود. سیستم ذخیره سازی قفس مانند به ،وان یک “تمرکز بصری” عمل می کند و همچنین می تواند برای نگهداری گیاهان یا ظروف آشپزخانه استفاده شود.

درباره زمین بازی خانواده بیشتر بد،د ›


Air BnP توسط مجموعه موقعیت
ع، از Position Collective است

Air-BnP، مجارستان، توسط Position Collective

این آپارتمان سابق استودیویی در بوداپست توسط استودیوی مجارست، Position Collective سازماندهی شد تا یک ملک Airbnb من، برای دو مهمان ایجاد کند. به جای تنظیم مجدد چیدمان – و توجه به بودجه اندک – استودیو یک مبلمان و سیستم ذخیره سازی تخته سه لا را نصب کرد که نیازهای ،نان موقت را برآورده می کند.

در آشپزخانه، یک دیوار ذخیره‌سازی م،ار با قفسه‌های قابل تنظیم برای نمایش قطعات مختلف کتاب‌های هنری محلی مجارست،، لوازم خانگی و تج،ات آشپزی دارد.

درباره Air-BnP بیشتر بد،د ›


داخلی آشپزخانه Curve Appeal
ع، از مگان تیلور است

Curve Appeal، ،ستان، توسط Nimtim Architects

استودیوی لندنی Nimtim Architects با استفاده از پارتیشن‌های چند منظوره تخته سه‌لایی با دهانه‌های قوسی و طاقچه‌ها برای نگهداری وسایل، خانه‌ای نیمه‌منفرد دهه 1920 را در Southwark تغییر داد.

یک پالت مواد محدود و با رنگ خنثی در آشپزخانه به کار گرفته شد که از کاشی های کف سفالی دست ساز، روکش های چند لایه و تخته سه لا با منبع پایدار تشکیل شده بود.

درباره Curve Appeal بیشتر بد،د ›


آشپزخانه Maison Pour Dodo توسط Studio Merlin
ع، توسط ریچارد چیورز است

Maison Pour Dodo، ،ستان، توسط Studio Merlin

برای بازسازی یک آپارتمان در استوک نیوینگتون، شرکت داخلی بریت،ایی استودیو مرلین، فضای ذخیره‌سازی فراو، را برای ایجاد فضاهای زندگی آرام و بدون درهم‌کاری اضافه کرد.

یک دهانه در اتاق نشیمن آشپزخانه را به هم متصل می کند، جایی که دیواری از کابینت های عمیق IKEA با جلوی درهای آبی دودی و یک گوشه صندلی وجود دارد. بالاتر از این، یک سری قفسه به سبک انباری به این م،ی است که مالک می تواند به راحتی به شیشه های مواد پخت و پز دسترسی داشته باشد.

درباره مزون پور دودو بیشتر بد،د ›


یک آشپزخانه با واحدهای قفسه بندی چوبی
ع، از کریستوبال پالما است

Punta Chilen، شیلی، توسط Guillermo Acuña Associated Architects

این ،د خانه قرمز رنگ که به نام شبه جزیره زمینی که مجتمع مس، در آن واقع شده است، توسط استودیوی معماری مستقر در سانتیاگو Guillermo Acuña Arquitectos Asociados با استفاده از پایه های کاج ساخته شده است.

یک اتاق با پلان باز در قلب خانه یک فضای مش، است که برای پخت و پز و غذاخوری طراحی شده است. قفسه های کاج بزرگ پر از زیور آلات و ظروف غذاخوری دیوارها را پوشانده اند.

درباره Punta Chilen بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک بوک های قبلی شامل خانه هایی با درهای کشویی، اتاق خواب های خاکی با رنگ های طبیعی و آشپزخانه هایی با سطوح مرمری.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/11/eight-tidy-kitchen-storage-solutions-lookbooks/