دسته‌ها
اخبار

هرمس در هفته طراحی میلان ظروف خانگی را در قفس آهنی ارائه می دهد


طراح Charlotte Macaux Perelman در هفته طراحی میلان، جدیدترین مجموعه لوازم خانگی برند مد هرمس را روی پایه های بتنی درشت در یک قفس هندسی ساخته شده از میله های آهنی قرار داده است.

در La Pelota – فضای رویدادهایی که هر ساله توسط این برند برای ارائه مجموعه های خود در هفته طراحی استفاده می شود – این نصب به ،وان پس زمینه ای برای هرمس مجموعه لوازم خانگی که توسط مدیران مش، هنری Hermès Maison طراحی شده است پرلمن و ال،یس فابری

نصب آهنی توسط شارلوت ماکو پرلمن و ال،یس فابری ساخته شده است
هرمس یک تاسیسات آهنی و بتنی برای ارائه مجموعه لوازم خانگی خود ایجاد کرد

میله‌های آهنی در شکل‌های متقاطع و شفاف مختلف چیده شده‌اند تا قفس زاویه‌ای ایجاد کنند که توسط یک آهن‌فروش با استفاده از برش و لحیم کاری ساخته شده است.

این نصب بر روی یک دال بتنی قرار گرفته بود که پایه‌هایی از آن بیرون می‌زند و واحدهای نمایشی برای محصولات ایجاد می‌کنند، در حالی که ساختار با همان مواد پوشانده شده بود.

میله‌های آهنی و پایه‌های بتنی نمایش‌دهنده لوازم خانگی هرمس
این مجموعه در La Pelota در میلان به نمایش گذاشته شده است

فابری به Dezeen در میلان گفت: «امسال، ما فضای باز را انتخاب کردیم که در آن رابطه بین اشیاء مختلف بلافاصله قابل مشاهده است.

او افزود: «این مانند یک تست تصادف در هماهنگی است.

صندلی های رنگارنگ روی پایه های بتنی
شارلوت ماکو پرلمن و ال،یس فابری طرح‌های پشتی جفتی را انتخاب ،د

به گفته پرلمن و فابری، نصب و ابزار خانگی، که به صورت جفت کار می کنند، قصد دارند سادگی را جشن بگیرند و فقط «آنچه واقعاً ضروری است» را بیان کنند.

این زوج توضیح دادند که طراحی ساختاری نصب در تداخل رنگ‌ها و اشکال موجود در منسوجات و مبلمان نرم‌تر منع، شده است.

مبل پشمی و پنبه ای سفید روی پایه بتنی
یک مبل پشمی و پنبه ای “جاودانه” در این مجموعه وجود دارد

پرلمن می‌گوید: «ما می‌خواستیم همانطور که هرمس معمولاً انجام می‌دهد، توجه را به آنچه نامرئی است جلب کنیم.

“به ،وان مثال، ،مت زیرین یک مبلمان یا داخل یک جیب کت – فقط برای اهمیت دادن به این ،مت. ما زیبایی را در چیزهای ساده می بینیم.”

لامپ های رنگی به سبک فانوس بر روی پایه های بتنی هرمس
لامپ های شیشه ای رنگی به سبک فانوس نیز گنجانده شده است

یک مبل پشمی و پنبه‌ای با «شبه جاودانه»، لامپ‌های شیشه‌ای به سبک فانوس و مجموعه‌ای از ظروف صبحانه چینی با نقوش ،‌های بازیگوش که به تاریخ ،‌سواری هرمس اشاره می‌کند، همگی در مجموعه دیده می‌شوند.

فرش‌های بزرگی که با اشکال گرافیکی رنگارنگ گلدوزی شده‌اند روی پایه‌های بتنی پوشانده شده‌اند و هندسه قفس آهنی را آینه می‌کنند، در حالی که دیگر موارد برجسته شامل صندلی چوبی جعبه‌ای و چرمی است که با طراح دانمارکی Cecilie Manz ساخته شده است که ادای احترام به طراحی ک،یک اسکاندیناوی است.

صندلی چرمی و چوبی طراحی شده توسط Cecilie Manz
سیسیلی مانز با پرلمن و فابری برای طراحی صندلی برای این مجموعه همکاری کرد

نصب و لوازم خانگی به دنبال ارائه پرلمن و فابری در هفته طراحی سال گذشته است، زم، که مدیران هنری محصولات را در سازه‌های برج آب نور، پوشانده شده با ورق‌های شفاف کاغذ رنگی پنهان ،د.

پرلمن می گوید: «امسال، صحنه نگاری آنقدرها هم زیاد نیست.

“فقط مسئله چند میله آهنی است – کار بزرگ در عوض انجام کاری با فضاهای خالی بود. این بازی کم ، مواد است و در عوض، این شی است که نقش خود را ایجاد می کند.”

قفس آهنی با منسوجات رنگارنگ توسط هرمس
این نصب “تفسیری خاموش تر” از ارائه هرمس در هفته طراحی سال گذشته است

“سال گذشته، [design week’s] فابری خاطرنشان کرد: موضوع سبکی بود.

امسال، شارلوت تصمیم گرفت تا با قدرت و نیروی فرم‌ها و مواد باست،، تفسیر آرام‌تری خلق کند.

قفس آهنی و بتنی هرمس
آهن و بتن پس از هفته طراحی میلان بازیافت خواهند شد

پس از پایان هفته طراحی، پرلمن و فابری توضیح دادند که هر ،مت از نصب بازیافت خواهد شد. میله های آهنی به تامین کننده اصلی خود بازگردانده می شوند تا ذوب شوند و سپس دوباره مورد استفاده قرار گیرند در حالی که صفحات بتنی به انبار فرستاده می شوند و به قطعاتی ،د می شوند که می توانند به اشیاء جدید تبدیل شوند.

مواد فنی پیش ساخته مورد استفاده برای معلق بتن نیز برای استفاده مجدد به تامین کننده آنها ارسال می شود.

پرلمن گفت: “من علاقه مندم با مواد ضعیفی که معمولا پنهان هستند کار کنم. اما در این مورد تصمیم گرفتم آنها را به رخ بکشم.”

فابری افزود: “ما آهن و بتن را داریم و آنچه باقی می ماند فقط ،ت است که طرح را ایجاد می کند.” او گفت: “این یک رویکرد بسیار ضروری است. طراحی از روش ساخت ناشی می شود.”

محصولات لوازم خانگی S،lit Hermès در هفته طراحی میلان
نورافکن ها محصولات موجود در مجموعه را روشن می کنند

در سال 2021 پرلمن پنج خانه با طرح های جسورانه در La Pelota برای هرمس ساخت که بالای یک بستر شنی قرار داشتند. پیش از این، این برند یک نسخه میسلیوم از کیف چرمی ک،یک ویکتوریا خود را ایجاد کرد.

عکاسی توسط ما،یم ورت.

مجموعه هرمس در نمایش داده می شود توپ از 17 تا 23 آوریل 2023 به ،وان بخشی از هفته طراحی میلان. برای اطلاعات در مورد بسیاری از نمایشگاه‌ها، نصب‌ها و گفت،ایی که در طول هفته برگزار می‌شوند، راهنمای هفته طراحی میلان 2023 ما را در راهنمای رویدادهای Dezeen ببینید.




منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/21/hermes-،meware-iron-cage/