دسته‌ها
اخبار

هدف نصب Annabelle Schneider محو کردن “قلمروهای فیزیکی و دیجیتال” است.


ترویج: آنابل اشنایدر، طراح تجربه، Presence In Bed را ایجاد کرده است، اینستالیشن ساخته شده از منسوجات و مبلمان نرم، که هدف آن محو ، “قلمروهای دیجیتالی و فیزیکی” است.

این نصب خاص سایت، با نام حضور در رختخواب: تجربه مدیتیوی با واقعیت مجازی فراگیر توسط طراحی شده است. اشنایدر برای تقویت خودآگاهی در فضای دیجیتال و فیزیکی.

هدف آن ایجاد یک فضای تعاملی است که به بازدیدکنندگان هشدار می دهد که در لحظه حضور داشته باشند، با هدف بهبود رفاه.

ع،ی از آنابل اشنایدر که پارچه‌های واکنش‌گر دما به تن دارد
آنابل اشنایدر نصبی را ایجاد کرد که شامل بافته‌های دست‌بافت واکنش‌گر دما و ورق‌های تغییر رنگ با دست رنگ‌شده است.

هدف نصب اشنایدر این بود که بازدیدکنندگان را با استراحت بر روی تخت و تجربه یک تجربه واقعیت مجازی سه دقیقه‌ای که شامل یک «چشم‌انداز صوتی تشدیدکننده» با طراحی گمانه‌زنی، سوررئالیسم، فراواقعیت و اشکال است، با زمان حال درگیر کند.

این نصب فیزیکی دارای تختی از تشک‌های دیوار به دیوار بود که از سطوح واکنش‌پذیر – ورقه‌های ترموکرومیک و فویل‌های اضطراری – ساخته شده بود که کاربران را بر آن داشت تا با افزایش قابلیت لمس محیط اطراف خود، روی محیط فیزیکی خود نیز تمرکز کنند.

فویل پزشکی بازیافتی دست باف
فویل پزشکی بازیافتی دست باف برای اطلاع از وضعیت اضطراری جامعه در حال حاضر در نظر گرفته شده است

اشنایدر گفت: “،اصر طراحی که به کیفیت خیره کننده انعکاس و نور متمایل می شوند تا فضای آرامش بخشی را در پناهگاه تخت ایجاد کنند.” در حالی که در فضای مجازی، شخص از برتری دیجیتالی شما به دنیای عمیق تری که در بین ورق ها یافت می شود، پنهان می شود.

رگه‌های بزرگ‌تر، همراه با تاکیدات و ریتم‌های تشدیدکننده به چرخه‌های طبیعی موجود در بدن فیزیکی ما.»

به گفته اشنایدر، هر دو ماده با لمس بدن انسان تعامل و واکنش نشان می دهند و هدفشان این است که “وضعیت اضطراری که در آن زندگی می کنیم در حالی که هشدارهای حضور – ذهنی – را به روشی چندحسی” اعلام می کنیم.

بالش های تمام بدن که با رنگدانه های ترموکرومیک رنگ شده اند
بالش های تمام بدن با رنگدانه ترموکرومیک رنگ شده با دست، با لمس تغییر رنگ می دهند

تجربه VR دارای «محرک‌های حسی» مانند صدای فراگیر تولید شده توسط گروه تولیدکننده برنده جایزه گرمی بود. بسکریت، همراه با جملات تاکیدی صوتی، متحرک، جلوه های نوری و مواد لمسی برای بهبود تجربه کاربر.

در ایجاد اینستالیشن، اشنایدر از کار تاریخ‌دان معماری Beatriz Colomina مطلع شد که کار او نقش تخت را در عصر دیجیتال بررسی می‌کند.

افرادی که نصب را تجربه می کنند
این تجربه غوطه ور شامل تختی ساخته شده از مواد واکنش پذیر بود و شامل اجراهای زنده ساعتی بود که تخت را به ،وان یک “فضای چند منظوره” بررسی می کرد.

اشنایدر یک طراح سوئیسی الاصل مستقر در نیویورک است که سابقه ای در زمینه برندسازی، تاسیسات فضایی و طراحی رویداد دارد.

هدف طراح خلق اثری است که در مورد تغییرات اجتماعی-فرهنگی و چگونگی تأثیر «زندگی» در فضاهای فیزیکی و مجازی بر رفاه ما حدس و گمان می زند.

اشنایدر می‌گوید: «تجربه‌ای غوطه‌ورکننده و قابل تامل که تمام تمرکز را روی تخت به‌،وان محل فروپاشی کامل قرار می‌دهد – جایی که مواد لمسی با فناوری پیشرفته ،یب می‌شوند.» آنها با هم یک فضای چندحسی از پناهگاه و خانه ایجاد می کنند که در آن باید به رفاه رسید.

پای ،ی که از تخت بیرون آمده است
ملحفه ها به لمس شخص واکنش نشان می دهند و نش، از حضور او به جا می گذارند

اشنایدر گفت: «با کار در تقاطع هنر، فناوری و طراحی فضایی، هدف من این است که سفرهای کاربر را در فضاها طراحی کنم. “من معتقدم رفتار اجتماعی و تغییر در گفتگو با طراحی خوب است.”

اشنایدر ادامه داد: “از این نظر، من به مفاهیم فضایی آینده داخلی مربوط می شوم. طرح های گمانه زنی که ایده های آینده نگر را در مورد اینکه چگونه می تو،م زندگی روزمره خود را بهبود ببخشیم، برای مثال، با آمیختن تجربیات فیزیکی با فناوری به صورت انتقادی و انس، تر، پرورش می دهند.”

Presence In Bed به ،وان بخشی از رویداد طراحی NYC x Design 2023 در می 2023 ارائه شد.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد آثار اشنایدر، به او مراجعه کنید سایت اینترنتی.

محتوای مشارکت

این مقاله توسط Dezeen برای Annabelle Schneider به ،وان بخشی از یک مشارکت نوشته شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen اطلاعات بیشتری ،ب کنید اینجا.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/05/annabelle-schneider-immersive-vr-installation-touch-reactive-fabrics/