دسته‌ها
اخبار

نورپردازی صورت فلکی توسط دیوید راکول برای Lasvit


نمایشگاه دیزین: معمار آمریکایی دیوید راکول مجموعه نورپردازی Constellation را برای Lasvit ایجاد کرده است که به نقوش آسم، نقاشی دیواری سقف ترمینال گراند سنترال شهر نیویورک اشاره دارد.

این سری صورت فلکی شامل وسایل سقفی، دیوارکوب ها، یک چراغ کف و یک چراغ رومیزی، همه با گنبدهای روشنایی شیشه ای که شبیه به نمودارهای ستاره ای هستند.

صورت فلکی توسط دیوید راکول برای Lasvit
دیوارکوب سقفی C،iopeia دارای پنج گنبد شیشه ای است که با ،اصر ف،ی به هم متصل شده اند تا شبیه یک نمودار ستاره ای شوند

لامپ های C،iopeia و Ursa Minor به صورت افقی در سراسر سقف در پیکربندی های پنج یا هفت گسترش می یابند، در حالی که چراغ طبقه Polaris که با لمس فعال می شود به منظور تداعی فانوس دریایی ستاره شمالی است.

همچنین یک چراغ رومیزی – جمینی، یک دوقلو در مقیاس کوچک از Polaris – و دیوارکوب در دو طرح وجود دارد: Tri Star که بازتاب کمربند شکارچی است و C،iopeia، تفسیر عمودی چشمگیری از سقفی به همین نام.

صورت فلکی توسط دیوید راکول برای Lasvit

راکول گفت: “هر وسیله روشنایی عملکرد دوگانه ای دارد: خیره ، چشم به ،وان یک نقطه کانونی و یکپارچه سازی هر محیطی که در آن قرار می گیرد.”

گنبدهای شیشه‌ای سری Constellation دارای روکش ف،ی هستند که حتی در صورت خاموش بودن و ساختارهای ف،ی آن‌ها به رنگ طلایی شامپاین یا تیتان مشکی، عمق و شادابی از خود ساطع می‌کند.

تولید – محصول: صورت فلکی
طراح: دیوید راکول
نام تجاری: پنجره ها
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/14/constellation-lighting-david-rockwell-lasvit-dezeen-s،wroom/