دسته‌ها
اخبار

نظر دهنده می گوید: “گسترش حومه شهرها مشکلی بزرگتر از آسمان خراش ها است.”


در به روز رس، نظرات این هفته، خوانندگان در حال بحث در مورد مصاحبه ای با کارول راس بارنی برنده مدال طلای AIA در سال 2023 هستند، که استدلال می کند آسمان ،اش ها “فقط آنقدرها ارزشمند نیستند”.

بارنی که استودیو شیکاگو را اداره می کند معماران راس بارنیوی گفت که سرمایه گذاری در زیرساخت های کم ارزش، بازاندیشی در تراکم و ادامه باز ، عرصه معماری به روی ،ن و اقلیت ها برای بازاندیشی شهرها برای قرن بیست و یکم ضروری است.

نظر دهندگان Dezeen به سرعت در مورد برنامه ریزی شهری و محیط ساخته شده بحث ،د.

کارول راس بارنی می‌گوید آسمان‌،اش‌ها آنقدرها هم ارزشمند نیستند

“آسمان ،اش ها فقط یک عظمت معماری هستند”

Jb با ارزیابی راس بارنی همخو، داشت. نظر دادند: “خوب گفتی. باز هم بگو. ادامه بده.”

ولی نه نیمبی من مخالفت کرد و گفت: “تراکم بالا پایدارتر و اقتصادی تر است و این واقعا عادلانه تر است.”

وی افزود: “آسمان ،اش ها فقط از لحاظ معماری دارای عظمت هستند و به ،، که باید در داخل و اطراف آنها زندگی و کار کنند به خوبی خدمت نمی کنند.” جورج زیبای خفته.

سلیندر میدو فکر می کند که “شهرسازی با کاربری مختلط، کم تا متوسط ​​اما همچنان با تراکم بالا به ،وان بخشی از بافت شهری بسیار جالب تر است”.

آنها افزودند: «پراکندگی حومه ها مشکلی بسیار بدتر از آسمان ،اش ها است.

هر چه باشد فکر می کند که “تراکم طراحی شده دقیق حومه برای موفقیت و سرزندگی شهرها در پنجاه سال آینده ضروری است”.

بلندمرتبه یا پراکندگی شهری؟ به بحث بپیوندید ›

MSG Sphere Las Vegas توسط Populous
بزرگترین سازه کروی جهان در ، وگاس رونمایی شد

“بیهوده های فناوری پیشرفته”

مفسران نسبت به رونمایی از MSG Sphere در ، وگاس بدبین بودند.

صفحه نمایش ال ای دی حبابی به وسعت 54000 متر مربع که توسط استودیو معماری طراحی شده است پرجمعیتکه بزرگترین در نوع خود است، قبل از افتتاحیه رسمی در ماه سپتامبر، به ،وان بخشی از یک نمایش ویژه با ،میشن های مختلف مزین شد.

نظر داد: “چه هیولایی دیستوپیایی”. ZEN02.

HintofBrain به همان اندازه نفرت‌انگیز بود: آنها گفتند: «بی‌تفاوتی مصرف‌کننده معمولی نسبت به هر چیزی که شبیه فرهنگ است را غلغلک می‌دهد.

ایالت عمیق فکر می کند MSG Sphere “نشانه روشنی از یک فرهنگ در حال افول” است.

معلوم نبود یا نه کم رولهاس وقتی آنها نظر دادند “راستش، این بهترین معماری است که در این سالها دیده ام” شوخی می کرد.

هیولا یا شگفت انگیز؟ به بحث بپیوندید ›

رندر ماشین پرنده مدل A توسط الف
خودروی پرنده برقی برای پروازهای آزمایشی در ایالات متحده تاییدیه دریافت کرد

در داستان دیگری در این هفته که به بررسی نوآوری های تکنولوژیکی می پردازد، اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده گواهینامه قابلیت پروازی ویژه ای را به نمونه اولیه خودروی الکتریکی اعطا کرده است که می تواند با پرتاب مستقیم به هوا مانند یک پهپاد از رانندگی به پرواز برسد.

خوانندگان Dezeen سوالات زیادی داشتند. اولاً، چه چیزی آن را به یک ماشین تبدیل می کند وقتی “وقتی می تواند به هر جایی پرواز کند؟” پرس و جو شد کالین مک گیلیوری.

استیو هاس، می خواستم بدانم “برای راه اندازی این وسیله نقلیه چه مجوزی لازم است؟ آیا می تو،د آن را فقط در دارایی شخصی خود پرواز دهید؟ آیا مقررات هوایی برای ایمن ، این وسیله وجود دارد؟”

“چه ،ی مستقیماً بالای خانه ،ی به آنها هوا می دهد؟” پرسید میلتون ولش. آنها افزودند: “در مورد خودروها، آنچه در جاده اتفاق می افتد در جاده می ماند.”

“در بسیاری از نقاط، نیاز مبرم به گسترش حمل و نقل عمومی وجود دارد، با این حال ما روی این موضوع تمرکز کرده ایم؟” پرسید aG،stDream. متاسفم اما باید از خودمان بپرسیم اولویت‌هایمان چیست.»

Muckers270 هنگامی که آنها اعلام ،د “سوالات زیادی از این موضوع ایجاد می شود” سردرگمی زیادی را به خود اختصاص داد.

بدون سردرد یا سردرد کامل؟ به بحث بپیوندید ›

خانه چرخ‌دار توسط JM Architecture شبیه “یک سنگریزه سفید در منظره” است.

“خارجی زیبا. داخلی ضد عفونی کننده”

پانل های بالدار سفید-بتنی براق این خانه تعطیلات ایتالیایی توسط استودیو میلان را پوشانده است معماری JM، که دارای پلان پنج ضلعی می باشد. نظر دهندگان کاملاً متقاعد نشده بودند.

گفت: “خارجی زیبا. داخلی ضد عفونی کننده.” ترووس. “این یک ایده واحد است که به خوبی اجرا شده و در نتیجه بسیار ،ل کننده است.” Jb.

سلام پریل فکر می کند که “آن بال ها کاملاً بی م،ی هستند.”

موافقت کرد: “باله های بیرون زده هیچ کاری برای تابش خیره کننده نمی کنند – آنها فقط یک تدبیر مانند خود طرح هستند.” کالین مک گیلیوری. تنها یک پنتاگون وجود دارد که کار می کند و آن هم در واشنگتن دی سی است.

ولی JZ این پروژه را دوست داشتم: “مقیاس و فشردگی را دوست دارم. کمی کیفیت علمی تخیلی با فضای داخلی وجود دارد”.

با این حال، رادیال آپسکو تاثیرات طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل بیشتری را دیدم. آنها اظهار داشتند: “معماری بسیار جسورانه – به نوعی من را به یاد خودروهای اسپورت ک،یک ایتالیایی می اندازد که بهترین به نظر می رسیدند. یک قطعه کار درخشان.”

ماشین علمی تخیلی یا اسپرت؟ به بحث بپیوندید ›

به روز رس، نظرات

Dezeen مجله معماری و طراحی جهان است که هر ماه هزاران نظر از خوانندگان دریافت می کند. از آ،ین بحث‌ها در صفحه نظرات ما مطلع شوید و در خبرنامه هفتگی مناظره مش، شوید، جایی که بهترین نظرات خوانندگان از داستان‌ها را در هفت روز گذشته ارائه می‌کنیم.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/12/suburban-sprawl-worse-problem-skys،ers/