دسته‌ها
اخبار

ناکس باوان خانه استخری آجری را در زیر تپه چمن‌زار پنهان کرده است


تپه ای پوشیده از چمن این خانه است،ی آجری را که استودیوی معماری Knox Bhavan آن را به گونه ای طراحی کرده است که در محوطه یک خانه گرجی در کنت “عملاً نامرئی” باشد، پنهان کرده است.

پاسخ به درخواست مشتری برای یک ساختار بدون مزاحمت، نا، باوان از شیب موجود و دیوار حائل موجود در سایت برای کمک به ،یب ساختمان در طراحی مجدد چشم انداز وسیع تر توسط لوید بلانت استفاده کرد.

خانه است،ی آجری توسط نا، باوان که در زیر تپه چمن در باغ یک خانه گرجی مدفون شده است.
Knox Bhavan یک خانه است،ی در باغ یک خانه گرجی ایجاد کرده است

این استودیو لندن می‌گوید: «عمود بر خانه، وقتی از پنجره‌های آن مشاهده می‌شود، ساختمان است، تقریباً غیرقابل توجه است و فقط با ستون‌های آجری طولی‌اش خوانده می‌شود».

در ادامه آمده است: «با مشاهده از بالا، در منظره فرو می‌رود و عملاً نامرئی است».

خانه است،ی آجری که در زیر تپه چمن در باغ خانه ای در کنت مدفون شده است
تپه چمنی ساختمان را پنهان کرده است

است، خانه در کنار یک محوطه سنگفرش شده قرار دارد که یک است، مستطیل شکل را در مرکز باغ احاطه کرده است. نمای آجری قرمز آن به سمت بالا بالا می رود و ستون کوتاهی ایجاد می کند که یک منطقه نشیمن را در خود جای داده است.

نا، باوان گفت: «از یک منحنی مارپیچ‌مانند فراگیر در امتداد مسیر سنگی یورک شروع می‌شود، ستون آجری باز می‌شود، و یک طرف بالا می‌رود تا زمین را نگه دارد و طرف دیگر به است، واکنش نشان می‌دهد و نمای کم آن را تشکیل می‌دهد.» .

سازه آجری یک طبقه با دهانه مربعی منتهی به رختکن با کمدهای چوبی
یک فضای ذخیره سازی با تخته سه لا تکمیل شده است

در هر انتها، دیوار آجری پایین می‌آید تا دیوار باغ کوتاهی را تشکیل دهد، قبل از اینکه به خطی از سنگفرش‌های آجری «به سختی قابل تشخیص» تبدیل شود که با تخت‌خواب‌های گل مجاور هم مرز است.

دیوار حائل از یک سیستم بلوک ساخته شده است، در حالی که سقف دارای ساختار چوبی است که از یک تشک زهکشی حمایت می کند که آب باران را به محیط قیف می کند تا سپس برای آبیاری زمین مورد استفاده قرار گیرد.

پله‌های دو طرف حوضخانه به سقف راهرو آن منتهی می‌شود که به ،وان یک مسیر باغ مرتفع برای دسترسی به بالا و اطراف سازه عمل می‌کند.

در داخل، است، خانه شامل دوش سقفی، فضای ذخیره سازی و اتاق گیاه است که از طریق درهای چوبی کشویی و کرکره های چوبی قابل دسترسی است. با کفپوش آجری ساخته شده است که تداومی با تراس خارجی ایجاد می کند.

افتتاحیه مربعی خانه است، کنت توسط نا، باوان
یک ستون، ،مت نشیمنگاه را می پوشاند

این استودیو گفت: “آجر به داخل ادامه می‌یابد تا به کف داخلی تبدیل شود در حالی که محوطه دوش شکل لوله‌ای به خود می‌گیرد، دیوارهای آن با کاشی‌های سفید ساده پوشیده شده و نور طبیعی روز از دهانه دایره‌ای لعاب‌دار در بالا می‌آید.”

“برای فضای ذخیره سازی، پایان یک کف ساده و روکش تخته سه لا است.”

حمام با دیوارهای سفید، کف آجری و دوش مدور
این سازه شامل دوش با نورگیر است

نا، باوان که در سال 1995 تأسیس شد، یک استودیوی لندنی است که توسط سایمون نا، و ساشا بهوان رهبری می‌شود. از دیگر پروژه های اخیر آن می توان به یک خانه مقاوم در برابر سیل در رودخانه تیمز و تبدیل یک مدرسه به دو آپارتمان در لندن اشاره کرد.

در جای دیگر در بریت،ا، استودیوی معماری سورمن وستون یک خانه است،ی را در محوطه باغی در ساری تکمیل کرد که بر روی یک پایه بتنی برای مشرف به چشم‌انداز اطراف ساخته شده بود.

عکاسی توسط نا، باوان است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/18/knox-bhavan-brick-pool-،use-pembury-kent/