دسته‌ها
اخبار

معماری TPG “لحظه های به یاد ماندنی” را در دفتر مرکزی NHL ایجاد می کند


گرافیک جسورانه و دیوار رسانه ای بلند از جمله ویژگی های دفتر خانه طراحی شده توسط TPG Architecture برای لیگ ملی هاکی آمریکای شمالی است که در پنج طبقه در یک آسمان ،اش جدید قرار دارد.

این پروژه در One Manhattan West واقع شده است، یک برج شیشه ای 67 طبقه که توسط SOM طراحی شده است. این ساختمان بخشی از توسعه با کاربری ،یبی نوظهور در بالای خطوط راه آهن در منطقه فار وست ساید شهر است.

فضای داخلی دفتر برای مقر NHL با لهجه های گرافیکی برجسته توسط TPG Architecture
گرافیک جسورانه فضای داخلی دفتر را توسط معماری TPG تعریف می کند

NHL طبقات 23 تا 27 را اشغال می کند و در مجموع 160000 فوت مربع (14864 متر مربع) را در بر می گیرد. حدود 600 کارمند در دفتر کار می کنند.

شرکت محلی معماری TPG – که چندین پروژه NHL را از دهه 1990 طراحی کرده است – با هدف ایجاد یک محیط کاری انعطاف پذیر و با عملکرد بالا که روح لیگ حرفه ای هاکی روی یخ را به تصویر می کشد.

دیوار گرافیکی بزرگ در دفتر مرکزی NHL توسط TPG Architecture
این پروژه قصد دارد روح لیگ هاکی روی یخ را به تصویر بکشد

این استودیو معماری گفت: “ما تصمیم گرفتیم یک محل کار متصل و مجهز به فناوری ایجاد کنیم که تعهد NHL را به بازیکنان، طرفداران و کارمندان خود نشان دهد.”

“نتیجه یک دفتر الهام بخش است که لحظات به یاد ماندنی را در سرتاسر آن به نمایش می گذارد و اعضای کارکنان و مهمانان آنها را در فرهنگ لیگ غوطه ور می کند.”

نمای داخلی در وان منهتن غرب در شهر نیویورک
یکی از آسمان‌،اش‌های غرب منهتن، محیط مقر را فراهم می‌کند

این لیگ در سال 1917 آغاز شد و از 32 باشگاه عضو تشکیل شد – 25 باشگاه در ایالات متحده و هفت باشگاه در کانادا. این سازمان قبلاً در برجی در خیابان ششم در منهتن مستقر بود.

دفتر مرکزی جدید طیف وسیعی از فضاها، از جمله دفاتر خصوصی، فضاهای کاری باز، اتاق‌های جلسه، سوئیت‌های رسانه‌ای، مناطق اجتماعی و یک کافه تریا را در بر می‌گیرد که به ،وان «تالار شهر» عمل می‌کند. ورودی اصلی و مجموعه اجرایی در سطح 27 قرار دارند.

کفپوش بتنی و فرش بژ در دفتر مرکزی NHL
پوشش داخلی شامل کفپوش بتنی و موکت بژ است

برای ی،ان ، مناطق مختلف، تیم از طرح سیاه و سفید با رنگ‌های برجسته استفاده کرد – حرکتی الهام گرفته از لوگوی NHL که از یک سپر تک رنگ تشکیل شده است.

پوشش داخلی شامل کفپوش بتنی، فرش بژ و چوب گرم است.

راه پله با دیوار رسانه ای روشن
طبقات توسط یک راه پله ویژه به هم متصل می شوند

طبقات توسط یک راه پله مشخص که با دیوار رسانه ای 18 فوتی (5.5 متری) پوشانده شده است به هم متصل می شوند. بازی‌ها، گرافیک‌ها، فیدهای رسانه‌های اجتماعی و اطلاعیه‌های کارکنان روی دیوار به نمایش گذاشته شده است.

یادگاری های NHL در سرتاسر دفتر مرکزی یافت می شود، از جمله دیواری با پوکه های امضا شده توسط بازیکنان، پارتیشن ساخته شده از چوب هاکی، و راهرویی با یونیفرم های باشگاه های عضو لیگ.

قاب شیشه ای ایستاده با حکاکی جام استنلی
حکاکی از جام استنلی در داخل ساختمان

یکی از ،مت‌ها دارای یک صفحه شیشه‌ای ایستاده با حکاکی از جام استنلی است.

این تیم گفت: «این منطقه برای بازیکن، که می‌توانند وارد آن شوند و در مصاحبه‌های رسانه‌ای و سایر فعالیت‌های جمع‌آوری محتوا شرکت کنند، عالی است.

مناطق کاری فرصت‌های زیادی برای فعالیت‌های گروهی فراهم می‌کنند، که در مقر سابق لیگ تا حدودی کم بود.

این تیم گفت: “ما محیط های مشارکتی بیشتری را برای افزایش بهره وری در هم آمیختیم.”

“غرفه های هادل، تخته های سفید با صندلی های روی میز، و ،مت های استراحت غیررسمی در سراسر دفتر یافت می شوند.”

صفحه نمایش با اتاق ها و کارگران در مقر NHL در نیویورک
فضاهای مختلف دیگری در داخل ستاد گنجانده شده است

فضاهای دیگر در دفتر مرکزی شامل یک منطقه ایمنی بازیکن است که در آن بازی‌ها به‌صورت لحظه‌ای نظارت می‌شوند و کلیپ‌های ویدیویی برای بازبینی انضباطی ایجاد می‌شوند. این دفتر همچنین دارای اتاق خبر، استودیوی پخش و مجموعه های تدوین است.

TPG Architecture در سال 1979 تاسیس شد و در شهر نیویورک مستقر است. مجموعه گسترده پروژه های اداری آن شامل تبدیل یک کارخانه سابق تنباکو در کارولینای شمالی به یک آژانس تبلیغاتی است.

عکاسی توسط اریک لاگنل.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/06/tpg-architecture-nhl-headquarters-manhattan/