دسته‌ها
اخبار

مشاوره حسابداری ویژه شرکت ها و موسسات مختلف برطرف کردن مشکلات مالی | تکس مپ

مشاوره حسابداری ویژه شرکت ها و موسسات مختلف برطرف کردن مشکلات مالی | تکس مپ

مشاور مالی کسی است که در زمینه مالی، حقوق مالیاتی، حسابداری مالیاتی و … یک مشاور مالی درک گسترده‌ای از امور مالی و مسائل مربوط به مالیات تجاری و فردی دارد و اطلاعات او در زمینه قوانین مالیاتی به‌روز است. ساعت کاری مجموعه ما جهت مشاوره مالیاتی حضوری، آنلاین و تلفنی از ساعت 9 صبح تا 17 عصر می‌باشد. این مؤسسه به شما کمک می‌کند تا از بروز مشکلات مالیاتی جلوگیری کنید و مطابق با قانون، از معافیت‌های مالیات استفاده کرده و کمترین مقدار مالیات را بپردازید.

  • این اتفاقات موجب شد که از مشاوره مالیاتی خدمات گوناگونی برای بهتر شدن شرایط یک سازمان استفاده شود.
  • آگاهی از قوانین مالیاتی باعث می شود که تا بتوانید فعالیت قانونی را به نحوی ادامه دهید که متضرر نشوید.
  • در این میان برخی اموال مشمول مالیات و بررخی دیگر معاف از مالیات هستند.
  • در این بین امور و مباحث مالیاتی به عنوان موضوعات داغ اقتصاد و جامعه است.
  • مالیات غیر مستقیم با واسطه از شهروندان گرفته می شود و شامل مالیات بر واردات و معاملات و کالاها می شود.

گسترش توسعه اقتصاد کشور موجب شده که قوانین مالیاتی نیز گسترش پیدا کند و امور مالیاتی از اهمیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار شوند. مباحث مالیاتی به عنوان یک موضوع بسیار مهم در اقتصاد و جامعه در نظر گرفته می‌شود که در سالهای اخیر بسیاری از مردم با چالش‌های مالیاتی مختلف روبرو شده‌اند. این باعث شده که در چند سال اخیر مشاوران مالیاتی از اهمیت بیشتری برخوردار شوند. کسب‌و کارهای زیادی هستند که باید هزینه‌ای به عنوان مالیات پرداخت نمایند. از آنجایی که دغدغه بسیاری از مدیران پرداخت مالیات با قوانین سخت و پیچیده است مشاوره می‌تواند کمک بسیار زیادی در کسب‌وکارهای گوناگون داشته باشد. گروه دوم به عنوان مشاور مالیات نسبت به گروه اول معتبر تر است و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد .

شرکت مشاوره مالیاتی

شما می‌توانید در کارمنتو از قابلیت مشاوره مالیاتی آنلاین نیز برخوردار شوید. به این ترتیب بدون نیاز به‌صرف هزینه‌های مشاوره تلفنی در زمان کوتاهی قادر هستید تا سؤالات خود در زمینه امور مالی و مالیاتی را از مشاوران باتجربه فعال در کارمنتو بپرسید. طبیعی است که بسیاری از صاحبان مشاغل نسبت به مواد قانونی در زمینه امور مالیاتی شناخت کامل و جامعی ندارند. قوانین مالیاتی بعضاً پیچیدگی‌هایی دارد که برای رسیدن به درک درستی از آن‌ها باید سواد حقوقی و تخصصی بالایی در این زمینه داشته باشیم.

من سوال مالیاتی دارم چه کار کنم؟

مشاور مایاتی باید دارای مطالعه روزانه در حوزه امور مالیاتی باشد و بطور مرتب دانسته‌های خود را به روز یا آپدیت کند. همچنین باید از اخبار روز مالیاتی کشور اطلاع داشته باشد تا بتواند در صورت برخورد با یک مورد مالیاتی جدید، آن را به بهترین نحو ممکن مدیریت کند. یک فروشگاه اینترنتی فروش کفش خودم راه اندازی کردم بدون گرفتن کد مالیاتی و اینماد و هیچ کار دیگه. اگر مجوز به نام پدر است باید تشریف ببرن اتحادیه و برای پسر کارت مباشرت بگیرن و یک اظهارنامه پدر میدن و داخلش قید میکنن که ایشون مباشر من هست و برای ایشون هم مشکل مالیاتی پیش نمیاد.

آیا در کاهش از مالیات هم خدماتی ارائه می‌شود؟

این مسیر بهترین راه حل برای شرح موضوع مالیاتی و ارائه راه حل آن به کمک مشاور مالیاتی حضوری می باشد. برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی حضوری می توانید با ارسال درخواست در سایت یا قسمت تماس با ما ، موضوع یا سوالتان را مطرح کنید. بررسی ها و تجربه در صنایع مختلف نشان می دهد که شرکت ها و اشخاص حقوقی نسبت به اشخاص حقیقی اهمیت بیشتری به امور مالی و مالیاتی خود می دهند.