دسته‌ها
اخبار

مرسدس بنز خودروی «کاریکاتور مانند» می‌سازد که با ژاکت‌های پف‌کرده آشنا می‌شود


برند خودروسازی آلم، مرسدس بنز، خودروی Project Mondo G با ژاکت پفی را به ،وان کمک به مجموعه Genius Moncler که در هفته مد لندن رونمایی شد، ایجاد کرده است.

این خودرو که به ،وان یک “شیء مجسمه ای چشم نواز” طراحی شده است، نسخه ای از مرسدس بنز ک، G با سقف نقره ای بازتابنده و چرخ هایی است که شبیه یک ژاکت پف دار است. در رویدادی شب گذشته در المپیا به ،وان بخشی از هفته مد لندن رونمایی شد.

ژاکت پف دار با اطلاع مرسدس بنز
مرسدس بنز پروژه Mondo G را به ،وان بخشی از مجموعه Moncler Genius طراحی کرد

“Project Mondo G یک اثر هنری است که ک، G نمادین ما را با کدهای طراحی متمایز Moncler ادغام می کند.” مرسدس بنز گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی به Dezeen گفت.

مانند خودروهای نمایشی ما، ایده اصلی این بود که ظاهری نمادین ایجاد کنیم – مجسمه‌ای روی چرخ‌ها که شخصیت وسیله نقلیه را کاملاً برجسته کند.

ماشین الهام گرفته از ژاکت پفی
ماشین با ژاکت های پف دار مطلع شد

با طراحی، مرسدس بنز قصد داشت اشکال منحنی کت‌های پف‌دار مونک، را با فرم زاویه‌دار خودروی ک، G تضاد کند.

Wagener گفت: “ژاکت پفی مجلل Moncler با کنتراست بصری این اثر هنری که در برابر ساختار زاویه‌دار ک، G قرار دارد، بازی می‌کند.”

او افزود: «پروژه موندو جی تلاقی تضادها است، نتیجه یک شی مجسمه‌ای چشم نواز است که اولین در نوع خود و بی‌نظیر است».

اگرچه به ،وان یک اثر هنری خلق شد، اما هدف طراحان بیان عملکرد، اخلاق طراحی و تطبیق پذیری کت های Moncler و وسایل نقلیه مرسدس بنز بود.

زیپ غول پیکر روی ماشین
این شامل ،اصر کاریکاتور مانند یک زیپ غول پیکر است

واگنر گفت: “این یک اثر هنری است، دارای ویژگی های کاریکاتور مانند مانند زیپ بزرگ است که اشاره ای عملی به تطبیق پذیری و تنوع هر دو شی – ژاکت و وسیله نقلیه است.”

مانند سایر بخش‌های طراحی، ما می‌خواهیم داستان سرایی را از طریق طرح‌های خود تولید کنیم. در این مورد، این موضوع در مورد تبدیل یک محصول صرفاً کاربردی به یک محصول لو، است.

پروژه Mondo G ny مرسدس بنز
در هفته مد لندن رونمایی شد

این پروژه بخشی از نسخه پنجم ابتکار Moncler’s Genius است که از خلاقان دعوت می کند تا ژاکت پفی امضا شده این برند را دوباره تصور کنند. در گذشته Kei Ninomiya یک مجموعه تمام سیاه برای این ابتکار ایجاد کرده بود، در حالی که کریگ گرین “زیستگاه های پوشیدنی” را طراحی کرد.

در نسخه امسال، Moncler از همکاری با طراحان مد به نفع برندهایی مانند مرسدس بنز و آدیداس، همراه با نوازندگ، مانند Jay Z، Alicia Keys و Pharrell Williams – که اخیراً به ،وان مدیر خلاق لباس مردانه در Louis Vuitton معرفی شد، کنار می‌رود.

خودروی مطلع از ژاکت پف دار Project Mondo G
این جدیدترین همکاری بین مرسدس و یک برند مد است

این طراحی جدیدترین همکاری مرسدس بنز و یک طراح مد است. در گذشته این برند با Virgil Abloh همکاری کرد تا یک نسخه مفهومی از خودروی ک، G خود به نام Project Geländewagen و یک خودروی خورشیدی با کاپوت جلو شفاف ایجاد کند.

واگنر توضیح داد: «مرسدس بنز معیاری را در همکاری‌های مد و خودرویی تعیین کرد که با اولین همکاری ما با ویرجیل آبلو در سال 2020 پیشتاز شد.

“همکاری‌های خلاقانه ما دیدگاه‌ها و ایده‌های جدیدی را در اختیار ما قرار می‌دهد که برای توسعه بیشتر برند و زبان طراحی ما مهم هستند. آنها ابزاری عالی برای ما هستند تا تصویر و نگرش متمایز خود را به نمایش بگذاریم.”


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/21/mercedes-moncler-project-mondo-g/