دسته‌ها
اخبار

مجموعه Bentley Home شامل میزهای ساخته شده از سنگ مرمر کاغذی است


بنتلی با طراح فردریکو پری و شرکت ایتالیایی Paper Factor برای تولید میز مرمر مانندی که در واقع از کاغذ ساخته شده و در هفته طراحی میلان رونمایی شد، همکاری کرده است.

میز تیمز یک میز قهوه با مواد صاف و رگه‌دار است که روی میز و پایه‌های آن را تشکیل می‌دهد که در نگاه اول مانند سنگ مرمر به نظر می‌رسد.

در واقع، این یک ماده سطحی جامد است که توسط فاکتور کاغذ از الیاف سلو، یا همان چیزی که بنیانگذار شرکت، معمار ریکاردو کاواچیوکی، «تکامل نوآورانه پاپیه ماشه» نامیده است.

ع، میز تیمز توسط فردریکو پری برای بنتلی در یک مکان نمایشگاهی در فضای باز با پس زمینه ای از سنگ مرمر کاغذی
میز تیمز از یک ماده مرمر کاغذی جدید ساخته شده است

طبق گفته بنتلی – که میز را از طریق بازوی مبلمان خود ارائه می دهد، خانه بنتلی – در نظر دارد در سال 2023 این مواد را به طور گسترده‌تری در سراسر مجموعه‌های خود منتشر کند.

پری این میز را طراحی کرد که شکلی دارد که بنتلی هوم آن را با یک جزیره مرج، مقایسه می کند، با یک ،صر مرکزی روکش شده متضاد به رنگ مشکی یا شرابی که توسط بخش های بیرونی مرمری شکل گرفته شده است.

میزها توسط Cavaciocchi با دست در لچه، ایتالیای ج،ی، با لایه‌بندی مواد Paper Factor روی یک قاب چوبی، پردازش آن‌ها تا خشک و سفت شدن، و سپس سمباده زدن آن‌ها به سطحی براق ساخته شده‌اند.

ع، میز قهوه مرمر کاغذی بنتلی در سالن استراحت هتل
این میز دارای سه رویه روی هم قرار گرفته است، یکی با روکش رنگی

مواد از اتحادیه اروپا، شورای نظارت بر جنگل (FSC) الیاف سلو،ی تایید شده، ،یب شده با ،ب و ،ب های غیر سمی بر پایه آب و رنگی با رنگدانه های طبیعی.

به گفته کاواچیوکی، به طور کامل از استفاده از پ،تیک و سوخت‌های فسیلی اجتناب می‌کند و عمدتاً با استفاده از فرآیند تولید سرد ساخته می‌شود و گرما فقط برای مرحله خشک ، مورد نیاز است، اما هیچ انتشاری در محیط منتشر نمی‌شود. او همچنین از فاضلاب برای ساخت دور بعدی ،یب خام دوباره استفاده می کند.

اگرچه این پردازش به این م،ی است که مواد در پایان عمر آن نمی توانند به ،وان کاغذ بازیافت شوند، اما کاواچیوکی می گوید محصولات را می توان برای بازیافت به ،وان ماده خام ثانویه به Paper Factor بازگرداند.

او می گوید این ماده سبک، بادوام و بسیار کم ضایعات است، به ویژه در مقایسه با سنگ مرمر واقعی که نیاز به مصرف انرژی بالایی در است،اج و فرآوری آن دارد و شکل مورد نظر از یک بلوک کامل است،اج می شود.

ع، میز تیمز بنتلی در محیط نمایشگاه باغ در هفته طراحی میلان
این میز به گونه ای طراحی شده است که جایگزینی پایدار برای سنگ مرمر باشد

کاواچیوکی به Dezeen گفت: سنگ مرمر قطعا سخت تر است، اما این بدان م،ا نیست که Paper Factor دوام کمتری دارد. سطوح با پوشش‌های محافظ ضد خش ک، 1 به همان روشی که مبلمان چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند، درمان می‌شوند.

“به طور مشابه، هر گونه ،اش یا آسیب سطحی را می توان به همین روش ترمیم کرد. در هر صورت، مواد از جرم خارج می شوند و هر علامت سایش و پارگی نشانه های کهنگی را نشان می دهد و به هر نقصی ارزش می بخشد.”

Bentley Home یک مشارکت بین تیم طراحی بنتلی و گروه زندگی لو،. در هفته طراحی میلان، میز تیمز را به همراه سایر مبلمان جدید مجموعه 2023 خود نشان داد.

این برند خودروهای لو،، برند هوم را به‌،وان تایید کننده ویژگی‌های طراحی که خودروهایش به آن‌ها شناخته می‌شوند، با «خطوط مشخص، استفاده ماهرانه از چوب، انحناهای نمادین و اشکال منحنی» توصیف می‌کند.

دیگر نوآوری‌های مواد پایدار که در هفته طراحی میلان به نمایش گذاشته شد، شامل میز ساخته شده از توربین‌های بادی بازیافتی و چهارپایه کودکان ساخته شده از چاله‌های زیتون بازیافتی بود که هر دو بخشی از نمایشگاه Ro Plastic Prize هستند.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/09/bentley-،me-collection-features-table-made-from-paper-marble/