دسته‌ها
اخبار

مجموعه کاشی Terrazzotech توسط Casalgrande Padana


نمایشگاه دیزین: برند ایتالیایی کاشی Casalgrande Padana جدیدترین مجموعه کاشی های با کارایی بالا را برای فضاهای عمومی و تجاری با ،وان Terr،otech منتشر کرده است.

Casalgrande Padana را توصیف می کند کاشی Terr،otech به ،وان دارای عملکرد و خواص مک،کی “بی نظیر”، از جمله ضد آب بودن، مقاوم در برابر سایش و به صورت اختیاری با پوشش آنتی باکتریال که همچنین در برابر کپک و قارچ محافظت می کند.

مجموعه کاشی Terr،otech توسط Casalgrande Padana
مجموعه کاشی های Terr،otech در سه پایان ارائه می شود

کاشی چینی با تراشه های سنگی در اشکال و اندازه های مختلف ساخته شده است که در مخلوط تعبیه شده است و ظاهر کفپوش ک،یک ونیزی را تکرار می کند.

به ،وان یک کاشی تمام بدنه، رنگ و طرح آن درست در سرتاسر ساختار اجرا می شود و این اطمینان را به شما می دهد که حتی با برداشتن لایه بالایی، ظاهر کاشی تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

مجموعه کاشی Terr،otech توسط Casalgrande Padana
شش گزینه رنگ وجود دارد

مجموعه Terr،otech در شش رنگ، سه اندازه و سه پوشش سطحی موجود است، از جمله بافتی با چکش بوته ای که جلوه ای ضد لغزش ایجاد می کند.

Casalgrande Padana می گوید کاشی های مقاوم حتی برای فضاهایی مانند آزمایشگاه هایی که نیاز به مقاومت شیمیایی و خوردگی دارند و همچنین صنایع دارویی و غذایی من، هستند.

تولید – محصول: Terr،otech
نام تجاری: کازالگرانده پادانا
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/12/terr،otech-tile-collection-casalgrande-padana-dezeen-s،wroom/