دسته‌ها
اخبار

مجموعه کاشی چوب انگلیسی توسط Casalgrande Padana


نمایشگاه دیزین: رگه‌های برجسته و سایه‌های خنثی ظریف مجموعه کاشی‌های داخلی و خارجی ،یسی Wood توسط برند ایتالیایی Casalgrande Padana را مشخص می‌کند.

مجموعه ظروف سنگی چینی در شش رنگ ملایم – هایلند، چشایر، گالووی، دین، اپینگ و اسنودونیا عرضه می شود و قصد دارد از چوب طبیعی بلوط تقلید کند.

گفت: بلوط مترادف با کیفیت و ظرافت است و از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است کازالگرانده پادانا.

کاشی به سبک چوب بلوط
Casalgrande Padana کاشی های سنگی چینی را به تقلید از چوب طبیعی بلوط طراحی کرد

این کاشی ها در سه اندازه موجود هستند، همچنین دارای روکش طبیعی یا ضد لغزش هستند که محصول را برای استفاده در فضای باز بادوام می کند.

این برند ادامه داد: “با استفاده از ،ب، بالکن‌ها، پاسیوها، تراس‌ها، ایوان‌ها و کنار است،های خیره‌کننده ایجاد می‌کنند. با اعمال مستقیم روی چمن، شن یا ماسه، مسیرهایی ایجاد می‌کنند که می‌تو،د بلافاصله روی آن‌ها راه بروید.”

تشکیل کاشی شاه ماهی
چوب ،یسی انواع راه حل های لایه بندی را ارائه می دهد

من، برای مناطق تجاری بزرگ و همچنین فضاهای بیرونی خانگی، ،یش وود انواع راه حل های لایه بندی را ارائه می دهد – از موازی تا تشکیلات استخوان شاه ماهی.

در صورت درخواست، کاشی ها را می توان با Casalgrande Padana نصب کرد آنتی باکتریال بایوس به گفته این برند، فناوری که 99 درصد از باکتری های سطح محصول را از بین می برد.

کاشی های مجموعه چوب ،یسی
کاشی ها برای استفاده در فضای باز نیز من، هستند

چوب ،یسی مقاوم در برابر آتش است و به راحتی تمیز می شود، در حالی که پایه های پلی پروپیلن ثابت یا قابل تنظیم ارتفاع به ایجاد کفپوش های بیرون زده کمک می کند که به شما امکان می دهد سیستم های تامین برق و آب را زیر آن پنهان کنید.

Casalgrande Padana اضافه کرد: «ویژگی‌های فنی و بافت برجسته این کاشی‌ها – یادآور بلوط ترشی با رگه‌های طبیعی، متحرک و متضاد آن – امکان خلاقیت بی‌پای، را فراهم می‌کند.»

تولید – محصول: چوب ،یسی
نام تجاری: کازالگرانده پادانا
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/07/english-wood-tiles-casalgrande-padana-dezeen-s،wroom/