دسته‌ها
اخبار

مجموعه پارچه Hygeia توسط Carnegie Fabrics


نمایشگاه دیزین: برند آمریکایی Carnegie Fabrics مجموعه منسوجات پرفورمنس Hygeia خود را منتشر کرده است که برای پاسخگویی به انعطاف پذیری بالا و ا،امات بهداشتی محیط های بهداشتی طراحی شده است.

پارچه های کارنگی را توصیف می کند مجموعه Hygeia، که هم شامل روکش و هم پارچه های پنجره می شود، به ،وان “منسوجاتی که بدون کمرنگ ، سبک برای هر کاری آماده هستند”.

مجموعه Hygeia توسط Carnegie Fabrics
Juno Print یک پارچه تودوزی هیب، سیلی، با الگوی ارگ،ک است

این مجموعه شامل چاپ‌های کم‌رنگ، بافت‌های مخملی و جایگزین‌های چرمی، و همچنین چندین سبک است که از ۱۰۰ درصد محتوای بازیافتی ساخته شده‌اند.

به گفته Carnegie Fabrics، یکی از طرح‌های بازیافتی، الگوی هندسی تن به تن است که قابل تمیز ، با سفیدکننده است و از ،‌های پس از مصرف فرآوری شده در کارخانه‌ای با شرایط آب و هوایی خنثی ساخته شده است.

مجموعه Hygeia توسط Carnegie Fabrics
ترویرا CS 100% بازیافتی گزینه ای برای پارچه فروشی است

همچنین ال،ای ظریفی روی Helix Print و Juno Print، هر دو پارچه روکش‌های بافته‌شده که از سیلی، برای دستیابی به روکش وینیل‌مانند بدون PVC برخوردارند، دیده می‌شود.

برای پنجره ها 100% بازیافتی Trivera CS وجود دارد که از بطری های پ،تیکی ،یب شده با ، های تولید پارچه ترویرا CS بکر ساخته شده است.

تولید – محصول: Hygeia
نام تجاری: پارچه های کارنگی
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/18/hygeia-textile-collection-carnegie-fabrics-dezeen-s،wroom/