دسته‌ها
اخبار

مجموعه فرش توسط کریستینا لاسوس فرش


نمایشگاه دیزین: معمار و طراح داخلی، کریستینا ،وس، آ،ین مجموعه فرش خود را در هفته طراحی میلان 2023 ارائه خواهد کرد و مجموعه ای از فرش های گره خورده با دست را در نپال به نمایش می گذارد.

مجموعه توسط فرش کریستینا ،وس دارای تعدادی سبک مختلف، همه با رنگ های طبیعی و ،یبی از بافت های ارگ،ک که با استفاده از تکنیک های سنتی صنایع دستی نپالی ایجاد شده است.

مجموعه فرش توسط کریستینا ،وس فرش
مجموعه فرش‌های کریستینا ،وس، تکنیک‌های سنتی صنایع دستی نپالی را به نمایش می‌گذارد

،وس که یک طراح فنلاندی الاصل است که اکنون در ایتالیا مستقر است، می گوید که از سال 2004 به طور گسترده در هند و نپال سفر کرده است، به آرامی با سنت های فرش سازی آنها آشنا شده و در نهایت شروع به تولید در آنجا کرده است، همیشه با هدایت اصول اخلاقی و پایداری زیست محیطی.

مجموعه فعلی که توسط سازمان تجارت منصفانه Label STEP تأیید شده است، با استفاده از پشم تبتی، کت،، ابریشم، ابریشم بامبو و کنف، اغلب با بافت هایی که در کنار هم قرار گرفته اند تا جلوه ای به یاد ماندنی ایجاد کنند، ساخته شده است.

مجموعه فرش توسط کریستینا ،وس فرش
طراح رنگ ها و بافت های طبیعی را با هم ،یب می کند

،وس گفت: “هر قدم کوچک در مرحله تولید منجر به نتیجه ارزشمندی می شود که سرشار از تفاوت های ظریف است، غرق در تاریخ و آداب و رسوم نسل به نسل.” “هر قطعه منحصر به فرد و اصلی است.”

L،us در هفته طراحی میلان از 18 تا 22 آوریل در نمایشگاه استودیو Kristiina L،us، Via Soperga 18، فرش ها را با موضوع “لو، مسئولانه” ارائه خواهد کرد.

تولید – محصول: مجموعه فرش
نام تجاری: فرش کریستینا ،وس
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد محتوای مشارکت پیدا کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/17/rug-collection-kristiina-l،us-rugs-dezeen-s،wroom/