دسته‌ها
اخبار

مجسمه Blobby به عنوان میز پول در بوتیک Rains’ Aarhus عمل می کند


برند لباس‌های بار، Rains، محدودیت‌های مینیمالیستی را با آثار هنری معاصر آزاد در فروشگاه پرچم‌دار اصلاح‌شده خود در آرهوس، دانمارک کنار هم قرار داده است.

اولین فروشگاه این برند، که در ابتدا در سال 2016 افتتاح شد، با معرفی محصولات صنعتی مانند گرافیتی و سخت افزار فولاد ضد زنگ در کنار آثار سفارشی هنرمندان محلی به روز شد.

“ما می خواهیم کنجکاوی مشتریان را غلغلک دهیم” بارانتیم طراحی داخلی به Dezeen گفت.

میز نقدی در فروشگاه Rains در آرهوس، دانمارک
مجسمه‌ای چروکیده روی میز نقدی این فروشگاه Rains را پوشانده است

در مرکز فروشگاه، هنرمند دانمارکی، Jacob Egebjerg، با ایجاد یک ،صر مجسمه‌سازی گسترده برای احاطه ، این ناحیه کاربردی، با مجموعه میز پول بازی کرد.

این مجسمه که از فوم پلی استایرن حکاکی شده است، شبیه آبشاری از مایع است که در اواسط پاشش پاشیده می‌شود، که از سقف فرورفته و روشن تا کف بتنی پایین می‌آید تا لباس‌های ضدآب این برند را نشان دهد.

میز پول و پله های داخل بوتیک لباس بار، در آرهوس، دانمارک
این مجسمه توسط هنرمند دانمارکی Jacob Egebjerg ساخته شده است

تیم طراحی توضیح داد: “فروشگاه اولین فروشگاه Rains بود و ما واقعاً می خواستیم آن را با یک نصب فوق العاده نشان دهیم.” ایگبرگ وظیفه داشت با یک میز یکپارچه یک اثر هنری خلق کند که توجه رهگذران را به خود جلب کند.

این تیم افزود: “این تضاد با اشکال و سطوح تمیز نقطه فروش ما ایجاد می کند.” محصولات ما بسیار تمیز هستند، بنابراین برای افزودن تضاد به فروشگاه هایمان، از اشکال و سطوح برای ایجاد این دوگانگی استفاده می کنیم.

دیوارهای ف،ی و کف بتنی در فروشگاه باران
از فوم پلی استایرن حک شده بود

با اجازه دادن به مجسمه Egebjerg در مرکز صحنه، بقیه فروشگاه تمرینی برای مینیمالیسم خنک و محدود است.

صفحه نمایش از مواد صنعتی مانند فولاد ضد زنگ و شیشه تشکیل شده است که به دلیل کیفیت شفاف آن انتخاب شده است.

این تیم توضیح داد: “چشم شما می تواند اتاق کامل را ببیند و توسط یک ماده غیر قابل مشاهده مسدود نمی شود.” “محصولات فقط در اتاق شناور هستند.”

تیم Rains با تکرار کیفیت شیشه و فولاد، از کاشی‌های بتنی با فرمت بزرگ برای کف استفاده کرد و یک “پایه مدرن، تصفیه شده اما همچنان ساده برای مجسمه” ایجاد کرد.

در طبقه پایین، در یک امتیاز نادر برای نرمی، تیم طراحی یک فرش مشکی سفارشی با جلوه پتینه پریشان را انتخاب ،د – اشاره دیگری به صنعت.

تیم طراحی توضیح داد: «این فرش به گونه ای انتخاب شد که به اتاق سفید کنتراست و عمق بیشتری بدهد و در عین حال مزایای آ،تیک بسیار خوبی را نیز ارائه دهد. “چاپ خام “،اش” برای مطابقت با بیان خام در دیوارها و سقف انتخاب شده است.”

پله های گرافیتی در فروشگاه لباس بار، در آرهوس، دانمارک
گرافیتی نوشته پیتر بیرک پلکان را می پوشاند

در این سطح، یک پایه نمایشگر سیاه رنگ از همان فوم پلی استایرن به ،وان مجسمه در طبقه همکف حک شده است.

در مقابل پالت خا،تری و سفید، رنگ به شکل یک اثر هنری خاص سایت دیگر به بیرون می جهد: یک قطعه الهام گرفته از گرافیتی که پلکان را تزئین می کند، طراحی شده توسط Rains و توسط هنرمند محلی اجرا شده است. پیتر بیرک.

این برند توضیح داد: “زم، که با هنرمندان خارجی کار می کنیم، به آنها اجازه می دهیم خود را ابراز کنند تا سبک شخصی آنها بدرخشد.”

طبقه پایین در فروشگاه باران با کف فرش شده
یکی دیگر از مجسمه های پلی استایرن یک پایه نمایش در زیرزمین ایجاد می کند

دیگر فضاهای داخلی مغازه مجسمه‌سازی که در Dezeen به نمایش گذاشته می‌شود عبارتند از یک پاپ‌آپ لباس شنا توسط SKIMS با یک تخته غواصی سه طبقه در قلب آن و یک نصب پوشیده از ،ه «دیگر دنیا» در یک فروشگاه کیف‌های لو، در پوتراجایا، ما،ی.

عکاسی توسط Rains است.




منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/23/rains-aarhus-boutique-interior/