دسته‌ها
اخبار

ماساژور Tides به زنانی که در دوران یائسگی هستند خدمات رسانی می کند


طراحان Salomé Bazin و Giulia Tomasello سعی کرده‌اند تابوها را با Tides، یک ،اب‌بازی ، که به‌ویژه برای ،ن در میانسالی و بالاتر ساخته شده است، بشکنند.

این ماساژور جزر و مد طراحان گفتند که برای توانمندسازی ،ن برای ادامه کاوش ،ت خود در میانسالی طراحی شده است، زم، که پیام های اجتماعی معمولاً به آنها می گوید که دیگر نباید ، باشند.

همچنین زم، است که بسیاری از ،ن تغییرات هورمونی را تجربه می کنند که می تواند بر میل ، و احساس آنها تأثیر بگذارد بازین و تومازلو تصمیم گرفت که می تواند از طریق یک ،اب بازی تخصصی وابسته به عشق شهو، حل شود.

ع، یک ماساژور کروی سفید با طرح موجدار روشن در جلو، نشسته روی یک ملحفه ابریشمی زنگاردار چروکیده
ماساژور Tides به ویژه برای ،ن در میانسالی طراحی شده است

بازین به Dezeen گفت: «بخش دوم زندگی چالش‌های زیادی را برای صمیمیت ،ن به همراه دارد. از علائم یائ، تا از دست دادن میل ،، این امر بر سلامتی 12.5 درصد از جمعیت تأثیر می گذارد.

جزر و مد در حال ش،تن تابوی لذت ، و سلامت در بخش دوم زندگی است و فضای امنی برای لذت بدون فشار فراهم می کند.

طراحان بیش از 300 زن را در مورد تجربیات آنها در دوران یائ، در مسیر ابداع محصول با همکاری سازمان مورد بررسی قرار دادند. ظهر برای رسیدن به یک جامعه گسترده آنها همچنین کارگاه ها و مصاحبه هایی را برگزار ،د.

ع، دستان یک زن میانسال با لاک ناخن رنگارنگ که یک ماساژور سفید مایل به بیضی شکل در دست دارد.
هدف از این کار تشویق ،ن به کاوش در مورد تمایلات ، خود در زم، است که می توانند احساس طرد شدن کنند

آنها بر اساس یافته‌های خود، جزر و مد را به گونه‌ای طراحی ،د که شکل ظریفی داشته باشد که می‌توان آن را در تمام بدن اعمال کرد تا لذت و آگاهی را افزایش دهد.

ن، جلویی – که به شکل موج‌هایی که از قطره‌ای روی آب متورم می‌شوند ساخته شده است – ناحیه ارتعاش است و طبق گفته‌های Bazin و Tomasello، می‌توان آن را هم در عضلات بزرگ و هم در مناطق حساس استفاده کرد.

این محصول تمایلات ، و تندرستی را به هم مرتبط می‌کند، به طوری که طراحان به کاربران پیشنهاد می‌کنند ،زش را به ،وان بخشی از روال‌های منظم سلامت و مراقبت از خود بپذیرند که ممکن است شامل تنفس، مراقبت از پوست یا مراقبه نیز باشد.

ع، پشت برهنه زنی در حالی که ماساژور Tides را روی شانه راست خود گرفته است
ماساژور را می توان در هر نقطه از بدن استفاده کرد

آنها پیشنهاد می کنند که از ماساژور ساخته شده از سیلی، درجه پزشکی می توان برای کمک به گردش خون یا انجام ماساژهای طب فشاری استفاده کرد که به رفع درد و یا کاهش بی خوابی کمک می کند.

وقتی ،ت به استفاده از جزر و مد برای رسیدن به اوج می رسد، این دستگاه درجه بالایی از شدت را برای پاسخگویی به افرادی که ممکن است در میانسالی بی حسی و حساسیت زدایی از فرج را تجربه کرده اند ارائه دهد.

شدت و سبک ارتعاش را می توان به راحتی از طریق دکمه های پشت و کنار ،اب بازی کنترل کرد.

بازن گفت: “Tides یک رویکرد جدید در مورد سلامتی است که لذت را به ،وان نقطه شروعی برای طول عمر و سلامت کلی در بخش دوم زندگی می گیرد.”

جزر و مد اولین باری است که بازین و تومازلو با هم کار می کنند و آنچه را بازین به ،وان “دانش بسیار سازگار آنها در مورد سلامت و تابو ،نه” توصیف می کند، ،یب می کنند.

ع، زنی میانسال با لباس مجلسی صورتی مرج، که ماساژور Tides را روی سینه خود گرفته است.
این با راهنمایی بیش از 300 مصاحبه شونده ایجاد شد

توماسلو به ،وان یک دانش آموز سنترال سنت مارتینز، Future Flora را طراحی کرد، پدی پر از ژله که افراد می توانند از آن برای پرورش باکتری های واژن و مبارزه با عفونت های قارچی استفاده کنند.

Bazin بنیانگذار استودیوی طراحی Cellule است که از طریق پروژه هایی مانند Ec،es بر سلامت و فناوری تمرکز می کند، برنامه ای که به کاربران اجازه می دهد به صدا و ریتم ضربان قلب خود متصل شوند.

این جفت در ابتدا گرد هم آمدند تا یک مجموعه ،اب بازی های ، برای مشتری ایجاد کنند، اما زم، که مشتری پروژه را لغو کرد، بازین و توماسلو به همکاری ادامه دادند.

طراح دیگری که ،اب‌بازی‌های وابسته به عشق شهو، را برای مخاطبان مسن‌تر ساخته است، دیمیترو نیکی‌فورچوک است که بسته‌ای شامل یک انگشتانه قلقلک‌دهنده و یک شیپور گوش برای گوش دادن به ضربان قلب یک عاشق را به ،وان آ،ین پروژه خود در دانشگاه آموزشی کراکوف ایجاد کرد.

عکاسی از Eeva Rinne.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/17/tides-m،ager-caters-women-going-through-menopause/