دسته‌ها
اخبار

لوازم یدکی لیفتراک سهند آرکا پارت | توکو لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک سهند آرکا پارت | توکو لیفتراک

به خاطر داشته باشید کیفیت و مرغوبیت هر یک از لوازم یدکی لیفتراک ها بر دیگری تاثیر گذاشته و در صورت استفاده از قطعات نامرغوب عمر کلی دستگاه نیز کاهش می یابد، به همین دلیل افراد باید توجه داشته باشند که پرداخت هزینه ی بیشتر در ازای یک قطعه ی اصل و با کیفیت کار اشتباهی نیست! لوازم یدکی این لیفتراک دارای جنس های تقلبی و اصلی می باشند، به همین خاطر دارای قیمت های متفاوتی می باشند. در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی لیفتراک را دارید پیش از خرید از جنس آن مطلع شوید. با توجه به وجود قطعات یدکی متفرقه در بازار و عدم آشنایی مصرف کنندگان با قطعات یدکی اصلی و با کیفیت ، شرکت اپال ماشین خاورمیانه با شناختی که نسب به لیفتراک‌های موجود در بازار ایران دارد، اقدام به تامین قطعات یدکی اصلی لیفتراک و تجهیزات انبارداری نموده است.

  • لیفتراک از قطعات و اجزاء مختلفی ساخته شده که هر یک از این قطعات نیز قابلیت های مخصوص به خود را دارند؛ در این مقاله سعی کردیم به معرفی ویژگی های مختلف این قطعات پرداخته و از چگونگی تامین آن ها را برای افراد بگوییم.
  • دپارتمان تأمین و فروش قطعات یدکی شرکت پارت ماشین ضمن تعیین اهداف و استراتژی های خود به شرح ذیل ، بصورت مجدانه درصدد تأمین نیاز و پشتیبانی کامل و یا دریافت قیمت لیفتراک  از مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن است.
  • برای خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند به مشکل خاصی بر نخواهید خورد زیرا قطعات این لیفتراک ها در فروشگاه های لوازم یدکی یافت میشود و میتوانید قطعات متناسب با لیفتراک را تهیه نمایید.
  • شاید لازم باشد قیمت ها و کیفیت محصولات را در منابع مختلف با یکدیگر مقایسه نمایید.
  • اولین و قدیمی ترین فروشگاه تخصصی و تنها توزیع کننده قطعات اصلی موتوری و بدنه فوتون ساوانا و فوتون پیکاپ تونلند دوکابین دیزل و بنزین در ایران
    با …
  • برای خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند باید به یاد داشته باشید که قطعات لیفتراک سهند مورد نظر شما باید از گارانتی برخوردار باشد و از خرید قطعات لیفتراک سهند بدون گارانتی خودداری نمایید.

شرکت اپال ماشین علاوه بر قطعات لیفتراک‌های خود قطعات و لوازم یدکی سایر برندها را نیز تامین می‌کند. برای تهیه لاستیک لیفتراک با هر سایزی می‌توانید با واحد تامین قطعات لیفتراک و خدمات پس از فروش شرکت اپال ماشین تماس حاصل فرمایید. دامنه فروش و مشتریان شرکت آذران پیشرو صنعت مختص مکان جغرافیایی خاصی نبوده و بسیاری از مشتریان این شرکت از استانها و شهرهای مختلفی برای خرید و سفارش گذاری اقدام میکنند. برای همین منظور واحد فروش شرکت این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است که تجهیزات و قطعات یدکی لیفتراک خود را بصورت غیر حضوری انجام دهند. فشنگی روغن موتور , شمع گرمکن موتور لیفتراک سهند , استارت سهند , رینگ پیستون سهند نمونه هایی از قطعات موتوری لیفتراک سهند هستند . سوییچ استارت لیفتراک سهند , جک فرمان سهند , دسته موتور و گیربکس سهند , مخزن پمپ ترمز سهند از جمله قطعات مربوط به شاسی لیفتراک سهند می باشد .

توپی چرخ لیفتراک سهند

هنگامی که فن پشت رادیاتور قرار دارد و هوا را از سمت موتور به سمت رادیاتور و به بیرون منتقل می‌کند. چراغ لیفتراک یکی دیگر از قطعات ظاهری لیفتراک می‌باشد که نقش به‌سزایی در ایمنی لیفتراک دارد. م‌چنین در صورتی که این فیلتر در زمان مناسب تعویض نگردد می‌تواند خسارات جدی به قسمت‌های مختلف لیفتراک وارد نمایند.

ابرویی طبق لیفتراک سهند -4 تن

نوع دیگری از گیربکس‌ها وجود دارد که معمولا لیفتراک لینده و لیفتراک یوهانریش از این مدل هستند و آن گیربکس هیدرواستاتیک می‌باشد که البته تعداد کمی از مکانیک‌ها به تعمیرات آن مسلط هستند و به همین دلیل در ایران خیلی مورد استقبال واقع نشده‌اند. لاستیک لیفتراک پولی اورتاناین لاستیک ها از موارد پولی اورتان ساخته می شوند و معمولا برای دستگاههای برقی در محیط های مسقف کار می کنند، استفاده می شوند. این نوع لاستیکها سبک بوده و باعث اصطکاک کمتری می باشند و حرکت را برروی سطخ را راحت تر انجام می دهد.

یکی از مهم ترین ماشین های کاربردی در صنعت ساختمان سازی و انبارداری لیفتراک است که با توجه به خصوصیات ویژه ی آن، تامین قطعات لیفتراک همواره موضوعی مهم محسوب می شود. لیفتراک نوعی ماشین صنعتی است که از آن برای جا به جایی بارهای مختلفی مثل مصالح ساختمانی، انبار کردن و… استفاده می کنند. اپال ماشین خاورمیانه از تولید کنندگان انواع تجهیزات انبارداری در ایران می‌باشد، برای اطلاع از قیمت انواع جک پالت و دیگر محصولات انبارداری با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی در این زمینه را کارشناسان فروش ما در اختیار شما قرار دهند. شرکت اپال ماشین کلیه قطعات موتوری لیفتراک دیزل و دوگانه سوز و با برند های مختلف را ارائه می‌نماید.