دسته‌ها
اخبار

قیمت فروش سایبان بازویی سایبان پاسارگاد 09122280657 سایبان مغازه سایبان تبلیغاتی

همچنین می توانید از لوازم جانبی برای سایبان دستی هم استفاده کنید که این خود هزینه­ ی جدا گونه ­ای دارد. سایبان بازویی ایران سایبان در ابعاد و رنگهای متنوع قابل طراحی و ساخت میباشد .سایه بان بازویی کاربردهای بسیار متنوع داشته و از مغازه گرفته،تا باغ،حیاط منازل و غیره میتوان از این نوع سایبان استفاده نماید. یکی دیگر از عواملی که باعث شده استقبال از سایه بان های بازویی بیشتر شود، عوامل جوی مانند برف و باران و امکان ورود رطوبت از درب و پنجره ها است. ورود آب باران به داخل منازل، فروشگاه ها و… خسارات جبران ناپذیری را وارد می کند. به همین دلیل پیشگیری از .ورود آب باران به داخل هر مکانی می تواند یک کار پیشگیرانه و مقرون به صرفه محسوب شود. نصب صحیح و استفاده از متریال مناسب نیز می تواند بر روی میزان جلوگیری از ورود رطوبت تاثیر گذار باشد.

  • سایبان هایکلاس سایبان هایکلاس یکی از انواع سایبان بازویی میباشد.
  • انتخاب رنگ و جنس چادرهای سایبان بازویی با توجه به نیاز و سلیقه شما متفاوت است.
  • شرکت دیدگاهان، تولید کننده انواع سایبان برقی با ضمانت و خدمات پس از فروش 22 سال است که در این زمینه فعایت میکند.
  • از دیگر تفاوت های سایبان های اتوماتیک با سایبان های دستی، می توان به هزینه آن ها اشاره کرد.
  • استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت، طراحی عالی همچنین استفاده از پارچه با کیفیت و مناسب در چادر سایبان بازویی همگی تاثیر بسزایی در کیفیت سایبان بازویی خواهند داشت.

سایبان دو طرفه بیشتر در رستوران ها،کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، روف گاردن، استخر و پارکینگ های بزرگ استفاده میشود. ولی بازشو سایبانهای بازویی یک اندازه استاندارد می تواند باشد. بازشوی 2 متر ، 2.5 متر ، 3 متر و 3.5 متر اندازه هایی است که با توجه به آن می توان سایبان برقی تولید نمود. قیمت سایبان دستی مغازه، آلاچیق ویلا ، تراس ، روف گاردن ، پارکینگ خودرو و… این سایبان قابلیت این را دارد که به کناره خودروها نصب شود و گزینه مناسبی برای ایجاد سایه در سفر باشد. سایبان دستی برای باز و بسته شدن دارای یک لنگ قابل جدا شدن دارد است که فرد با دست آن را می چرخاند ​​تا سایبان را باز یا بسته شود.

همچنین در هنگام بارش باران وزن پارچه برزنتی چندین برابر می شود و فشار مضاعفی را به بازوهای سایبان برقی وارد می کند. رنگ مشکی بشدت حرارت و تابش خورشید را جذب می کند و سایبان برقی سیاه رنگ بعد مدتی بور می شود و کهنه و قدیمی به نظر می رسد. حال زمانی که فضا باز است و با استفاده از ستونم اقدام به نصب سایبان می نماییم ، می توانیم در طرف مقابل نیز اقدام به نصب سایبان نماییم.

سایبان برقی در اصفهان

و به جهت اینکه قیمت تمام شده آن نسبت به سایبان پارکینگ خودرو بسیار کمتر می باشد. سایه بان بازویی با توجه به اینکه دارای بازشوندگی زیادی در مقایسه با سایر سایه بان های مغازه من جمله سایبان کالسکه ای می باشد. به همین جهت برای انجام تبلیغات بر روی سایه بان بسیار مناسب‌تر از سایر مدل های سایه بان می باشد. این که شما سایبان خود را از کدام منطقه و فروشگاه خریداری کنید نیز می تواند در قیمت سایه بان شما تاثیر بگذارد. ولی در کل سایبان های بازویی برقی نسبت به سایبان های بازویی دستی قیمت کمتری دارند. با توجه به ساختار و مکانیزم سازه ،سایبان کلاسیک دارای قیمت مناسبی میباشد که تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین نوع سایبان بازویی شده است.این سایبان در دو نوع سایبان کلاسیک دستی و سایبان کلاسیک برقی تولید میشود.

*دستی یا موتور

همچنین این نوع سایبان از شما در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب محافظت مینماید. علاوه بر آن، در فصول سرد سال از شما در مقابل رطوبت برف و باران محافظت میکند. با استفاده از ریموت سایبان بازویی شما می توانید حتی در فاصله ۳۰ متری آن را در زاویه مورد نظر خود تنظیم کرده و از فوایدش بهره مند شوید.

از این رو اغلب افراد تمایل دارند این نوع از سایه بان ها را برای مغازه یا فروشگاه خود انتخاب کنند.میزان شیب سایه بان بازویی نیز به راحتی تا 50 درجه قابل کنترل می باشد. بدین ترتیب امکان تنظیم شیب دلخواه تا 50 درجه باعث شده تا افرادی که از سایه بان بازویی استفاده می کنند، رضایت بسیار بالایی داشته باشند. سایه بان بازویی موتور دار (سایبان برقی) از یک موتور توربولار بهره مند می باشد. وجود این موتور بسیار پیشرفته و کاربردی باعث شده تا این نمونه از سایه بان بازویی دارای قیمت بالاتری نسبت به سایه بان بازویی دستی داشته باشد.