دسته‌ها
اخبار

قیمت سیم آرماتوربندی قیمت مفتول سیاه فولادینو | fouladgostar

قیمت سیم آرماتوربندی قیمت مفتول سیاه فولادینو | fouladgostar

زیرا در هر منطقه ممکن است بنا به دلایلی قیمت میلگرد متفاوت شود. –    نوع وایرود سازنده میلگرد، کشور سازنده و برند نیز میتواند بر قیمت این محصولات تاثیر بگذارد. همچنین برای سهولت در کار ساختمانی نیز می‌توانید از آرماتوربند خودکار استفاده کنید. افرادی که شغلشان آرماتوربندی است، کار با آرماتورها برایشان راحت است و سرعت عمل آن‌ها بسیار بالا است. گروه آهنیتو در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است.ما با شناخت بازار داخلی و جهانی و توجه به مدیریت متمرکز؛ سعی در نزدیک تر شدن به استانداردهای بین المللی داریم.

  • این گزینه ها و میزان نرم تر بودن مفتول نیز در تعیین قیمت مفتول تاثیرگذار هستند.
  • این عوامل شامل هیجانات بازار داخلی، نرخ تورم، سایز و اندازه خرید هستند.
  • به علت نوسانات لحظه ای قیمت در بازار، لطفاً جهت دریافت قیمت سیم مفتول آرماتور بندی(سیاه) و انواع سایر سیم های نازک و ضخیم مفتولی، با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید؛ جدول زیر شامل لیست قیمت در شروع امروز است.
  • معمولاً برای بستن میلگردها به یکدیگر، نیازمند یک‌سری محاسبات مهندسی یا تجربی است و معمولا در این موارد از سیم 1.5 میلی‌متری استفاده می‌شود.
  • این در حالی است که نوع غیر فابریک، از تسمه‌های فلزی تولید می‌شود که قیمت پایین‌تری از سیم فابریک دارند.

در این بخش در مورد کاربرد و مشخصات خرید سیم یا مفتول آرماتوربندی و عوامل تاثیرگذار در قیمت فروش صحبت می‌کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول، با ما همراه باشید. – مفتول های سیاه با قطر ۱.۲ تا ۱.۷ میلی متر برای آرماتوربندی استفاده میشوند زیرا به راحتی تابیده و خم میشوند. – مفتول های سیاه با قطر ۱٫۲ تا ۱٫۷ میلی متر برای آرماتوربندی استفاده میشوند زیرا به راحتی تابیده و خم میشوند.

محصولات مشابه

4 نوع مفتول پرطرفدار از این محصول شامل 1.2 میلی‌متر، 2.5 میلی‌متر، 3 میلی‌متر و 4 میلی‌متر است. قیمت سیم آرماتوربندی یا مفتول سیاه در هر یک از این ابعاد متفاوت است. به طور کلی هر کدام از این ضخامت‌ها با نا‌م‌های دیگری شناخته می شوند. به همین علت به آن‌ها سیم نجاری یا سیم قالب بندی گفته می‌شود.

سیم مفتول سیاه یا آرماتوربندی

استفاده از آن در فناوری صنعتی و کشاورزی از دیگر کاربردهای این سیم است. نوع غیر فابریک این محصول از ضایعات کنار ورق آهن تولید میشود.بعد از عملیات نورد و کشش برای مصرف آماده میگردد. نام های دیگر این مفتول، تسمه، سیم قالب بندی درجه دو ، مفتول معمولی است.

مفتول سیاه 1.5 میلی‌متر نرم سیم آرماتوربندی و ضخامت 2.5  میلی‌متر را سیم قالب‌بندی صنایع مفتولی فولاد گستر یا نجاری می‌گویند. قیمت سیم آرماتوربندی بنابر قطر سیم متفاوت است و برای خرید مفتول سیاه باید به کاربرد و مشخصات آن توجه کرد. برای تولید سیم مفتول سیاه ابتدا باید بیلت های فولادی را طی فرآیند کشش و نورد در دمای بیش از ۹۰۰ درجه سانتی گراد حرارت داد و با دستگاه های کشش مفتول مخصوص ضخامت آن ها را کمتر کرد. مفتول خام در عملیات نورد سرد به ضخامت مورد نظر می رسد اما باید توجه داشت که چنین مفتولی مناسب برای گره زدن و تاباندن نیست زیرا بسیار سفت و شکننده است و باید در کوره های آنیل حرارت ببینند و پخته شوند تا چنین قابلیتی به دست آورند. در تعیین قیمت خرید سیم مفتول آرماتوربندی عوامل زیادی دخیل هستند. میزان نرمی اولین فاکتور تعیین‌کننده قیمت سیم مفتول آرماتوربندی است.