دسته‌ها
اخبار

قسمت دوم DesignTalks 2023 را با تمرکز بر چالش های اجتماعی تماشا کنید


Dezeen با DesignMarch همکاری کرده است تا یک روز گفت،ای متمرکز بر اهمیت طراحی در رسیدگی به چالش های جه، را به صورت زنده پخش کند. دو جلسه گذشته را از ساعت 14:30 به وقت لندن اینجا تماشا کنید.

DesignTalks برنامه ای از گفت،ای زنده است که در سالن کنسرت و مرکز کنفرانس هارپا توسط معماران هنینگ لارسن در ریکیاویک، ایسلند برگزار می شود. گفت،ا توسط تام ریونسکرافت، سردبیر Dezeen اداره می شود.

این کنفرانس به چهار جلسه موضوعی ت،یم می شود که امروز در دو بخش به صورت زنده در Dezeen پخش می شود. ،مت دوم از ساعت 14:30 به وقت لندن در اینجا پخش خواهد شد. ،مت اول اوایل امروز در Dezeen پخش شد – می تو،د آن را در این لینک مشاهده کنید.

DesignTalks در DesignMarch 2023
DesignTalks 2023 در سالن کنسرت هارپا و مرکز کنفرانس در ریکیاویک، ایسلند برگزار می شود.

جلسه سوم میزبان پانلی با حضور معمار منظر و یکی از بنیانگذاران LOLA Architects Peter Veenstra، مدیر هنری و موسس استودیوی طراحی خواهد بود. TYKJO Sigríður Sunna Reynisdóttir، شریک در استودیوی طراحی گروه طراحی ایتالیا Sigurður Þorsteinsson، و بنیانگذار پروژه هنری بازگرد، گرافیکی لی بیکر.

این پانل در مورد چگونگی استفاده از طراحی برای رسیدگی به چالش های اجتماعی برجسته شده در طول همه گیری بحث خواهد کرد. سخنرانان در مورد مسائلی مانند چگونگی طراحی برای عزت، عدالت، مشارکت و شمول، و اینکه چگونه می تو،م محیط های شفابخش بیشتری ایجاد کنیم، بحث خواهند کرد.

در آ،ین جلسه همایش، طراح زیست و فیبر فیوچر بنیانگذار Natsai Audrey Chieza و متصدی ارشد معماری و طراحی در موزه هنر مدرن پائولا آنتونلی موضوعاتی را که در جلسات قبلی مورد بحث قرار گرفت را با بررسی آنچه فکر می‌کنند آینده طراحی در بر خواهد داشت، به پایان می‌رسانند.

این زوج همچنین در مورد چگونگی استفاده طراحان از پیشرفت‌های علم و فناوری در سال‌های اخیر با نگاهی به زمینه‌های به سرعت در حال پیشرفت مانند طراحی زیستی بحث خواهند کرد.

می‌تو،د درباره فهرست کامل مذاکرات بیشتر بد،د اینجا.

DesignMarch از 3 تا 7 می 2023 در ریکیاویک، ایسلند برگزار می شود. برای فهرستی به روز از رویدادهای معماری و طراحی که در سراسر جهان برگزار می شود، به راهنمای رویدادهای Dezeen مراجعه کنید.

محتوای مشارکت

این مقاله به ،وان بخشی از همکاری با DesignMarch. درباره محتوای مشارکت ما در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.




منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/03/designmarch-designtalks-2023-livestream-part2/