دسته‌ها
اخبار

فهرست ضرابخانه با اثاثیه متحرک به سبک اواسط قرن به دفتر لندن تناسب دارد


مبلمان سفارشی با حس میانه قرن را می توان برای تغییر استفاده از این فضای اداری در شمال لندن، که استودیوی طراحی داخلی The Mint List برای یک شرکت مدیریت موسیقی ایجاد کرده است، تغییر داد.

کامیلا کلی و لوسی تودهوپ از فهرست ضرابخانه طراحی دفتر مرکزی برای شرکت مدیریت مال همه، که اخیراً در طبقه همکف انبار حمل و نقل سابق به مکانهای بزرگتر ارتقا یافته است.

فضای اداری با میزهای چوبی تیره، روکش دیواری و یک مبل زرد در فضای داخلی دفتر توسط The Mint List
دفتر همه در یک انبار حمل و نقل سابق واقع شده است

معمار دانکن وودبرن طرح هایی را برای پیکربندی مجدد واحد بزرگ و پر نور به ،وان یک فضای کاری با پلان باز شامل یک ورودی با سقف بلند به همراه آشپزخانه و ناهارخوری طراحی کرد.

برای طرح داخلی، فهرست ضرابخانه بر حفظ شخصیت موجود ساختمان و ایجاد یک فضای کاری منعطف با حس وسط قرن تمرکز کرد.

فضای اداری منعطف با دیوارها و کف سفید، تزئین شده با مبلمان قرن می، چوب تیره
فهرست ن،اع، ​​نازک کاری سفارشی را برای ت،یم بندی فضای داخلی طراحی کرده است

کلی گفت: «ما می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که به ماهیت مدرنیستی این سایت صنعتی احترام می‌گذاریم، در حالی که حس خلاقیت را که برای مشتری کاملاً کلیدی بود، در خود ادغام می‌کردیم.

یکی از چالش های اصلی منطقه بندی فضای بزرگ برای ایجاد مناطق عملکردی مختلف بود. این امر با استفاده از نازک کاری سفارشی برای جداسازی فضاهای مستقل و در عین حال با پلان باز به دست آمد.

جزیره آشپزخانه م،ار در فضایی دو ارتفاع با نورپردازی آویز بالای سر در فضای داخلی دفتر توسط The Mint List
ویژگی های مبلمان م،ار در سراسر فضای داخلی دفتر

،مت اعظم نازک کاری م،ار است و در صورت نیاز امکان پیکربندی مجدد فضا را فراهم می کند. واحدهای ذخیره سازی بزرگ در ورودی از هر دو طرف قابل دسترسی هستند و کاملاً متحرک هستند، بنابراین می توان آنها را دور کرد تا یک فضای رویداد باز ایجاد شود.

بیشتر اوقات، واحدها برای جداسازی دفتر از ،مت ورودی و ارائه درجه ای از حریم خصوصی به کارکنان از بازدیدکنندگان خدمت می کنند.

اتاق استراحت با کف پارکت، مبل خا،تری و صندلی راحتی ،
این دفتر همچنین دارای یک سالن برای پخش موسیقی است

فضای اصلی کار مملو از نور است که از جلوی لعاب ساختمان وارد می شود. این شامل میزها و میزهای سفارشی بلوط است که می‌توان آن‌ها را به راحتی جابه‌جا کرد تا اتاق با پلان باز کاملاً پاک شود.

در یک انتهای دفتر یک آشپزخانه با انباری توکار، شامل کشوهای رنگی و جلوی کمدها قرار دارد که تکمیل کننده نازک کاری چوبی آفریقایی است.

آشپزخانه شامل صندلی نوار در کنار پنجره ها و یک فضای ناهار خوری است که در اطراف یک میز هنرمند با روکش چرمی سه متری چیده شده است.

یک دیوار لعاب تمام قد که توسط مشتری مشخص شده است، فضای کار را از دفاتر خصوصی و رختکن در طبقه همکف جدا می کند، همچنین یک نیم طبقه که دارای یک اتاق جلسه مهر و موم شده صوتی و یک سالن برای پخش موسیقی است.

پلک، با دیوارهای کاشی قهوه ای، روکش سفید و چراغ آویز شیشه ای در راهرو توسط The Mint List
کاشی های براق در راه پله وجود دارد

کلی توضیح داد: «برف یک شبکه شیشه ای بدون درز و عمودی بود. “بنابراین ما به ترجمه آن از نظر پرداخت‌ها کمک کردیم – شیشه‌های بافت‌دار برای دید مبهم تا دفتر و یک قاب بلوط به زیبایی تمام شده که طرح اواسط قرن را تکمیل می‌کند.”

در طول پروژه، فهرست ضرابخانه پالتی از مواد لمسی و صادقانه از جمله چوب ساپله، بلوط، بتن و برنج را به کار برد.

اتاق جلسه اداری با کف پارکت میز چوبی و صندلی های چوبی با صندلی های روکش مشکی
فهرست ضرابخانه سطوح چوبی و جزئیات برنجی را اضافه کرد

یک طرح رنگی مبتنی بر رنگ های طبیعی از جمله سبز، ، و قهوه ای خاکی، غنای بصری را به فضاها اضافه می کند.

کفپوش مارمولئوم اداری یک طرح سفارشی است که به طرز ماهرانه ای فضا را به مناطق مختلف جدا می کند. این ماده تجدید پذیر به دلیل خواص صوتی عالی آن به منظور کمک به جذب صدا در فضاهای باز انتخاب شده است.

حمام با سینک و توالت سفید و دیوار کاشی کاری صورتی و سفید در فضای داخلی دفتر توسط The Mint List
حمام ها به طرز بازیگوشی با کاشی های رنگارنگ تزئین شده اند

حمام‌های واقع در طبقه همکف دارای ظروف بهداشتی و برنجی یکپارچه‌سازی با کاشی‌های بازیگوش هستند که هر دیوار در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی چیده شده‌اند.

دیگر تغییرات اخیر دفتر در لندن شامل استودیوی خود طراحی Office S&M در داخل یک کارگاه رنگ سازی سابق و آژانس خلاق Ask Us For Ideas در سوهو است که در دو طبقه کاملاً متضاد ت،یم شده است.

عکاسی توسط دیو واتس انجام شده است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/17/the-mint-list-every،ys-london-office-mid-century-furniture/