دسته‌ها
اخبار

فقط دو روز باقی مانده تا با قیمتی تخفیف خورده وارد جشنواره Dezeen Awards China 2023 شوید


شما دو روز فرصت دارید تا ورود زودهنگام خود به Dezeen Awards China 2023 را تکمیل کنید و در رقابت برای جوایز Dezeen China با قیمتی با تخفیف باشید!

دوره ورود اولیه در نیمه شب به وقت پکن در روز پنجشنبه 13 جولای به پایان می رسد.

می‌تو،د کد زیر را از طریق وی‌چت اسکن کنید تا فرم‌های ورود ما را دانلود کنید و همچنین هزینه‌های ورودی را بپردازید، که برای تشویق استودیوهای بزرگ و کوچک به ورود کم تعیین شده‌اند. ما برای شما یک راهنمای گام به گام آسان در مورد نحوه ورود به موقع خود برای بهره مندی از نرخ های تخفیف دار برای شما ساخته ایم.

1. اگر مطمئن نیستید که کدام دسته را وارد کنید، توضیحات دسته ما را بخو،د. اگر هنوز مطمئن نیستید، به ما ایمیل بزنید تا در تصمیم گیری به شما کمک کنیم.

2. هنگامی که تصمیم گرفتید که کدام دسته را وارد کنید، فرم ورود صحیح را دانلود کنید. سه فرم ورودی مختلف برای دسته بندی معماری، دکوراسیون داخلی و طراحی وجود دارد. می تو،د آنها را از اینجا دانلود کنید ارتباط دادن با استفاده از رمز عبور azsd.

3. در مرحله بعد می تو،د کد زیر را از طریق WeChat اسکن کنید تا به برنامه مینی Dezeen Awards China WeChat دسترسی داشته باشید و هزینه ورودی را بپردازید. پس از تکمیل پرداخت، برنامه کوچک یک کد ایجاد می کند، کد را در بالای فرم ورود خود پر کنید. اگر در استفاده از برنامه مینی برای پردازش پرداخت مشکلی دارید، لطفاً به ما ایمیل بزنید [email protected]

برنامه کوچک Dezeen Awards China

4. کمی در مورد پروژه خود و اینکه چرا فکر می کنید شایسته دریافت جایزه Dezeen است، در 500 کلمه یا کمتر به ما بگویید. مدخل خود را مختصر و واضح بنویسید و به حقایق پایبند باشید و از اغراق پر، کنید. حدا،ر ده تصویر از جمله یک تصویر قهرمان را انتخاب کنید و آنها را به ایمیل ما ارسال کنید [email protected] به همراه فرم ورود شما مطمئن شوید که تصاویر شما JPEG و کمتر از 10 مگابایت هستند. اگر تصاویر را از طریق لینک دانلود ارسال می کنید، مطمئن شوید که پیوند به طور دائم در دسترس است.

5. هنگامی که فرم پرداخت و ورود شما را دریافت کردیم، برای تایید ورود شما ایمیلی برای شما ارسال می کنیم. در صورت نیاز به فاکتور، فرمی را برای شما ارسال می کنیم تا اطلاعات حساب خود را پر کنید. ما انتظار داریم فاکتور را ظرف پنج تا هفت روز کاری صادر کنیم، اما ممکن است به دلیل حجم زیاد درخواست‌ها به تعویق بیفتد – لطفاً ما را تحمل کنید، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خواسته‌ها را برآورده کنیم.

اگر هنوز به کمک نیاز داشته باشم چه؟

لطفاً به تیم جوایز Dezeen چین ایمیل بزنید [email protected] اگر سؤالی دارید یا برای ورود خود به کمک نیاز دارید، به ما در WeChat @DezeenCN متصل شوید.

ما مشتاقانه منتظر ورود شما هستیم. بهترین شانس!

جوایز Dezeen چین 2023

جوایز Dezeen چین اولین نسخه منطقه ای جوایز Dezeen است که بهترین معماری، دکوراسیون داخلی و طراحی در چین را جشن می گیرد. جوایز سالانه با مشارکت بنتلی موتورز، به ،وان بخشی از یک همکاری گسترده تر که شاهد همکاری این برند با Dezeen برای حمایت و الهام بخشیدن به نسل بعدی استعدادهای طراحی است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/11/dezeen-awards-،a-2023-early-entry/