دسته‌ها
اخبار

فصلنامه معماری و ساختمان، پیاپی 46 بهار 1395-سایبان کی تی

برندهای لوکس با ساختمان برند یا ساختمان مارک دار به صنعت ساختمان می آیند زیرا به مراتب مشتری با برندی که یک فرهنگ پایدار ایجاد کرده و آن را با خریدار در میان گذاشته، احساس نزدیکی بیشتری داشته و حس اعتماد بسیار بیشتری نیز نسبت مجله خبری سایبان به سایر محصولات و خدمات به آن برند دارد. لطفاً جهت اطلاع از خدمات این بخش از صفحه برندینگ ساختمانبازدید فرمایید. اهداف فوق به دست آمده از هرم نیازهای مازلو تشکیل یک دایره کامل به نام دایره زندگی یا چرخ شانس را می دهد.

همه طرح‌هایی که در این مرحله تولید می‌شود، می‌بایست با کارفرما به اشتراک گذاشته شود تا نظر او نیز در صورت امکان، در طرح‌ها پیاده‌سازی شده و تغییرات لازم اعمال شود. طرحی که نتیجۀ کار طراح و کارفرما است، برای دریافت مجوز به سازمان‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود. طراحی کابینت آشپزخانه بعنوان قلب خانه و یک عنصر مهم در طراحی معماری و طراحی داخلی منازل مسکونی به حساب می آید.

سنگ هایی را در اطراف هر طبقه از آپارتمان شماره یک که دارای پنج طبقه است، قرار داده. این ساختمان شامل هشت آپارتمان در طبقات فوقانی آن و دو مغازه در همکف است. طبقه همکف شامل یک پارکینگ و قسمت مربوط به سرایدار است، درحالی که دوطبقه دیگر دارای فضاهای مشترک هستند که شامل آشپزخانه، اتاق غذاخوری و فضای نشیمن در طبقه اول و یک اتاق تلویزیون و آشپزخانه کوچک تر در طبقه دوم می باشد.

  • ، محسن کاظمیان فرد، ساختمان هفت طبقه مرتفعی را در سعادت آباد، محله ای در شمال غربی پایتخت ایران طراحی کرده است که روزبه روز پرجمعیت تر می شود.
  • در طول این مرحله، ما اطلاعات اضافی مورد نیاز برای دریافت مجوز ساختمان را به اسناد ساخت و ساز اضافه می کنیم.
  • مهم نیست تک تک اعضای خانواده در خصوص مسکن یا تمامی کارکنان یک شرکت ارزش گذاری یکسانی داشته باشند.
  • هر فضا نیاز به آرامش خاص خود دارد ،در مبحث هیجدهم مقررات ملی ساختمان نوفه مجاز هر فضا گفته شده است و پوسته خارجی ساختمان و ظیفه دارد نوفه فضای بیرون را که حدود 80 تا 100 دسی بل است کاهش داده و آنرا به حد مجاز برساند .
  • همانطور که ملاحظه می فرمایید علاوه بر ردیف نخست ، برای برآورده شدن سایر نیازها هم داشتن سرپناه مناسب ، لازم است.

همانطور که ملاحظه می فرمایید بخش اعظمی از این اهداف بطور مستقیم و غیر مستقیم به خانه و کاشانه و محل کار مربوط می شوند. به عنوان مثال زندگی خانوادگی و شخصی در خانه شکل می گیرد ، هرگونه ملکی می تواند بزرگترین سرمایه گذاری انسان باشد ، سلامتی و رشد فردی در خانه و محل کار بدست آمده و انرژی لازم برای رسیدن به اهداف حرفه ای از یک خانه مناسب آغاز و در محل کار تجلی می یابد. امروزه تاثیر طراحی داخلی و لحاظ استانداردهای عملکردی بر آرامش فضای خانه ، بازدهی در فضاهای اداری و اثربخشی در فضاهای تجاری امری بدیهی می باشد. طراحی داخلی در حقیقت با عنصر فضا آغاز شده و در نهایت بایستی به ارتقای کیفیت فضا بیانجامد. طراحی برج واحه چین به منظور ایجاد یک محیط مسکونی و تجاری در لبه منطقه مالی جیانگ‌بی آغاز شد.کلان شهر نانجینگ چین به سرعت در حال رشد است.

طراحی و معماری خانه آرامش از دفتر معماری آربا در کرج

بهینه‌سازی پارکینگ طبقاتی و ارتباط آن با پیاده‌رو، خیابان و محیط اطراف باید در نظر گرفته شود. تهیه گزارش مختصر و بعد از آن تعیین یک استراتژی مناسب برای هر پروژه، مستلزم جمع‌آوری یک سری اطلاعات است. اطلاعاتی نظیر شرایط پروژۀ مورد نظر و وضعیت آن نسبت به سایر پروژه‌ها، آگاهی از شرایط آب و هوایی و غیره. هرقدر این طلاعات جمع آوری شده کامل‌تر باشد، مراحل بعدی بهتر پیش خواهد رفت. اما معماری به عنوان حرفه‌ای که امروزه می‌شناسیم، یک مفهوم نسبتاً مدرن است که از اواسط قرن شانزدهم معنای امروزی را به خود گرفت و آن را وام دار معماری فرانسوی، ایتالیایی و یونانی است.

طراحی ومعماری و بازسازی عینک فروشی

معماران ایرانی، خانه مشا را در یک زمین شیب دار و رو به دامنه کوه البرز، برای یک مهندس سازه و خانواده اش طراحی نموده اند. راه پله تا یک تراس پشت بامی برای افراد مقیم دفتر کار ادامه می یابد. این قسمت های سازه دارای سطوحی است که رویه آن ها از سنگ پوشیده شده اند و می توان از آن ها برای مهمانی ها و همایش ها استفاده نمود.

آشنایی با دروس و نکات دیگر از رشته معماری

کلید اصلی تبدیل شدن به یک معمار موفق، داشتن مهارت های ارتباطی خوب است. یک معمار باید بتواند دیدگاه های خودش را به شکل موثری بیان کند و انتظاراتی که از پروژه معماری می رود را هم تفسیر نماید. علاوه بر این، معمارها باید د نحوه برقراری ارتباط حرفه ای با مشتریان را بلد باشند تا مطمئن شوند که نیازها و خواسته های مشتریان درک و برآورده می شود.