دسته‌ها
اخبار

فروشگاه رنگ لیک به ساختمان‌های هنر دکو لندن ادای احترام می‌کند


سطوح صورتی تاریک در سرتاسر فروشگاه Lick در ج، غربی لندن ظاهر می‌شود که استودیو Oskar Kohnen آن را به ،وان «جشن عمدی رنگ» طراحی کرده است.

لیسیدنفروشگاه ‘s در میان رژه‌ای از بوتیک‌ها در Northcote Road قرار دارد و اولین پاسگاه آجر و ملات است که توسط برند رنگ از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۲۰ افتتاح شد.

مغازه رنگ لیک در لندن دارای فضای داخلی صورتی است
لیک اولین فروشگاه فیزیکی خود را در لندن افتتاح کرد

برای گرامیداشت این من،ت، استودیو Oscar Kohnen می خواست این فروشگاه 55 متر مربعی را به ،وان “جشن عمدی رنگ” طراحی کند، که او آن را “یکی از فوری ترین و شهودی ترین راه ها برای ایجاد یک فضا” توصیف می کند.

بنیانگذار این استودیو گفت: ما در زم، زندگی می کنیم که فضای داخلی پر از سنگ مرمر و تزئینات گرانبها است و من می خواستم برع، این کار را انجام دهم.

مغازه رنگ لیک در لندن دارای فضای داخلی صورتی است
رنگ صورتی روی سقف مغازه و ،متی از دیوارها زده شد

فروشگاه رنگ صورتی لیک به ساختمان های آرت دکو لندن ادای احترام می کند

از این رو نما، سقف و ا،ر دیوارهای لیک با رنگ صورتی تیره و تار سفارشی به نام Northcote 65 که این برند به طور خاص برای افتتاحیه ایجاد کرده است، رنگ آمیزی شده است.

مغازه رنگ لیک در لندن دارای فضای داخلی صورتی است
تزئینات چوب گردو دور میز مرکزی اجرا می شود

کوهن می گوید این طرح رنگی تا حد زیادی تک رنگ، اشاره ای به جاده Northcote در گذشته است.

او توضیح داد: «با نگاهی به ع،‌های قدیمی از مغازه‌های خیاب، دهه 1950، هر یک از آن فروشگاه‌ها از ،یب رنگ ساده خود برای هویت بخشیدن استفاده ،د. “این بسیار زیبا است که چگونه رنگ در آن زمان استفاده می شد.”

مغازه رنگ لیک در لندن دارای فضای داخلی صورتی است
کف مغازه دارای کاشی کاری سفید و خا،تری می باشد

در اتاق مرکزی فروشگاه، نیمه پایینی دیوارها به رنگ سفید متمایل به رنگ آمیزی شده بود تا تضادی با سقف ایجاد شود و به ،ه خود توجه بیشتری را به رفیع فضا جلب کند.

این اتاق به گونه ای طراحی شده است که با کمک تعدادی جزئیات تمیز و خوش فرم، حسی کاملاً آرت دکو داشته باشد. در مرکز آن یک میز بیضی سفید با تزئینات چوب گردو و یک چراغ آویز ف،ی منحنی قرار دارد که مستقیماً در بالا آویزان شده است.

کوهن گفت: «جاده نورث کوت تقریباً به ایستگاه برق نمادین Battersea ختم می‌شود که دقیقاً همان ،اصر دکو را دارد. “من همیشه از طرفداران هنر دکو لندن بودم، که به نوعی کمتر شیک و ساده است، اغلب فقط زیورآلات ساده را نقاشی می‌کردم.”

قوطی‌های رنگ لیک روی یک واحد قفسه‌بندی سفارشی به نمایش گذاشته می‌شوند که یک طرف آن در پانل‌های گیره‌ای برای نصب برس‌ها، غلطک‌ها، نوار تکمیل و سایر ابزارهای مفید تکمیل شده است.

Kohnen افزود: “من می خواستم احساس یک کارگاه یا آتلیه را ایجاد کنم.” من می‌خواستم به DNA لیک وفادار بمانم، مطمئن شوم که فروشگاه مک، است که نه تنها می‌توان رنگ‌ها را انتخاب کرد، بلکه آنها را امتحان کرد و خلاق بود.»

با این روحیه، کفپوش‌های کاشی‌شده خا،تری و سفید فروشگاه شبیه چیزی است که در آتلیه مارتل – یک استودیوی هنری که معمار رابرت مالت-استیونز برای مجسمه سازان جان و جوئل مارتل در سال 1927 در پاریس تکمیل کرد.

مغازه رنگ لیک در لندن دارای فضای داخلی صورتی است
محصولات بر روی پانل های پگ بورد نصب می شوند

اگر مشتریان خواهان مشاوره عمیق تر با یکی از تیم لیک باشند، می توانند به پشت فروشگاه مراجعه کنند. این ،مت بر روی یک میز قدیمی با پایه استیل توسط طراح دانمارکی Nanna Ditzel و نسخه های مشکی صندلی منحنی 3300 توسط طراح سوئیسی برونو ری متمرکز شده است.

محل نشیمن کوچک دیگری که در نزدیکی ویترین فروشگاه قرار دارد دارای دو صندلی مخملی سبز مریمی است.

واحد قفسه بندی چوبی در فروشگاه رنگ لیک در لندن
اثاثیه قدیمی در تمام فضای داخلی به چشم می خورد

یکی دیگر از فروشگاه های رنگ قابل توجهی که در Dezeen نمایش داده می شود، داستان جلد هلسینکی است، که در آن تعدادی از جزئیات ناتمام قرار است افکار بازسازی و بهبود خانه را برانگیزد.

پروژه‌های ،ده‌فروشی قبلی استودیو Oskar Kohnen با تمرکز بر رنگ‌ها شامل یک فروشگاه عینک سبز ن،ایی در برلین با کابینت‌های بلند از کف تا سقف است.

عکاسی توسط ال،اندر ادواردز.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/12/lick-s،p-interior-london-oskar-kohnen/