دسته‌ها
اخبار

فارل ویلیامز مدیر خلاق لباس مردانه لویی ویتون شد


فارل ویلیامز، تهیه کننده آمریکایی، به ،وان مدیر خلاق لباس مردانه در خانه مد فرانسوی لویی ویتون انتخاب شد، سمتی که ویرجیل آبلو قبل از مرگش در آن حضور داشت.

لویی ویتون اعلام کرد که ،وان ویلیامز با ارائه اولین مجموعه او در ژوئن 2022 در طول فصل لباس مردانه در هفته مد پاریس “فوراً موثر” خواهد بود.

Humanrace اثر فارل ویلیامز
فارل ویلیامز به ،وان مدیر خلاق لباس مردانه در Louis Vuitton انتخاب شد. ع، از Humanrace است

تا سال 2021، مرحوم ابلو در این سمت بود که بر اثر سرطان درگذشت. انتصاب ویلیامز به این م،ی است که او دومین طراح سیاهپوست آمریکایی است که در لویی ویتون مقام رهبری را دارد – جانشین آبلو که اولین بود.

اگرچه انتصاب ویلیامز ممکن است انتخاب واضحی به نظر نرسد، اما با توجه به شهرت او تا حد زیادی ناشی از تهیه‌کننده موسیقی و رپر است، ویلیامز سابقه‌ای در مد دارد و قبلاً با برندهای مد لو، متعددی کار کرده است.

حرفه مد طول، مدت

در سال 2003 ویلیامز بر،ب لباس خیاب، را تأسیس کرد. باشگاه پسران میلیاردر با تهیه کننده موسیقی، طراح مد و اکنون کنزو مدیر هنری، نیگو. ویلیامز همچنین بر بر،ب فرعی باشگاه پسران میلیاردر به نام بستنی نظارت می کند.

در سال 2004 ویلیامز و نیگو با هم همکاری ،د لویی ویتون و مارک جیکوبز مدیر خلاق آن زمان برای تولید مجموعه ای از عینک های آفتابی. او بعداً به ایجاد یک مجموعه جواهرات برای خانه ادامه داد.

در حالی که ویلیامز اولین سفیر مرد Chanel بود، یک مجموعه کپسولی با خانه مد تاریخی پاریس در سال 2019 طراحی کرد.

پیترو بکاری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل لویی ویتون، گفت: خوشحالم که فارل را پس از همکاری در سال‌های 2004 و 2008 برای لویی ویتون، به‌،وان مدیر خلاقیت جدید مردان، به خانه خوش آمد می‌گویم.

دیدگاه خلاقانه او فراتر از مد، بدون شک لویی ویتون را به سمت فصلی جدید و بسیار هیجان انگیز سوق خواهد داد.

بخش پوشاک مردانه لویی ویتون از زمان درگذشت آبلو بدون مدیر خلاق بوده است و در عوض به آتلیه خود برای ارائه مجموعه‌ای از مجموعه‌هایی که توسط طراح فقید طراحی شده و به او تقدیم شده است، تکیه کرده است.

پیش از این اعلامیه، تلفار کلمنس، طراح مد لیبریایی-آمریکایی و گریس و، بونر و مارتین رز، طراحان مد جامائیکایی-بریت،ایی، برای این سمت نامزد شدند.

بررسی لویی ویتون به ،وان یک مزون فرهنگی

لویی ویتون در بی،ه‌ای گفت: «فارل ویلیامز فردی رویایی است که جهان‌های خلاقش از موسیقی به هنر و مد گسترش می‌یابد – و در بیست سال گذشته خود را به ،وان یک نماد فرهنگی و جه، تثبیت کرده است».

روشی که در آن او مرزها را در سراسر جهان های مختلفی که کاوش می کند می شکند با موقعیت لویی ویتون به ،وان یک مزون فرهنگی همسو است و ارزش های نوآوری، روحیه پیشگامی و کارآفرینی آن را تقویت می کند.

در سال 2022، استودیوی طراحی نیویورک Snarkitecture یک فروشگاه شاخص برای Billionaire Boys Club در میامی طراحی کرد که از مواد بازیافتی استفاده می کرد. ویلیامز هتل Gootime خود را در ساحل میامی راه‌اندازی کرد که ظاهری «آرت دکو» را تداعی می‌کرد.

عکاسی توسط ع، مت مگر اینکه خلاف آن ذکر شود.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/15/pharrell-williams-creative-director-menswear-louis-vuitton/