دسته‌ها
اخبار

صندلی Rühe توسط Mike Shields برای Allseating


نمایشگاه دیزین: شرکت مبلمان کانادایی Allseating و طراح صنعتی مایک شیلدز برای ایجاد مجموعه‌ای از صندلی‌ها همکاری کرده‌اند که حسی «شبیه خانه» به محیط کار و محیط‌های سازم، می‌بخشد.

باقی مانده – که از کلمه آلم، برای استراحت نامگذاری شده است – یک محدوده صندلی است که شامل اندازه های مختلف صندلی و مبل برای استفاده در فضای داخلی عمومی است.

هر قطعه به گونه ای طراحی شده است که دارای خواص ارگونومیک و بهداشتی افزایش یافته باشد.

صندلی مبل نارنجی Rühe توسط Allseating
نشیمنگاه Rühe طوری طراحی شده است که به راحتی تمیز شود

صندلی‌ها و مبل‌های این مجموعه از فریم‌های فولادی باریک و سبک ساخته شده‌اند که دارای تکیه‌گاه‌هایی با انحنای ملایم هستند.

المان‌های طراحی Rühe که با دقت انتخاب شده‌اند تا حسی شبیه به خانه را بران،د و آرامش‌بخش است، سلامت، تندرستی و تمیزی را ارتقا می‌دهند، در حالی که دوام و پشتیب، عالی را برای همه کاربران ارائه می‌کنند. Allseating.

شکل بازوهای Rühe به منظور تقلید ژست بازوهای خوشامدگویی که انسان ها در موقعیت های اجتماعی انجام می دهند طراحی شده است و به ،وان یک دعوت گرم برای کاربران برای استراحت و نشستن عمل می کند.

صندلی Orange Rühe توسط Allseating
قطعات مبلمان دارای دسته های خمیده ملایم هستند

صندلی‌ها که در طیف وسیعی از روکش‌های فریم و روکش‌های داخلی موجود هستند، کانال‌هایی بین بالشتک‌ها دارند که به کاربران اجازه می‌دهند به راحتی ،‌ها را پاک کنند.

این مجموعه همچنین شامل میزها و ماژول های برق اختیاری برای شارژ AC یا USB است.

تولید – محصول: باقی مانده
طراح: مایک شیلدز
نام تجاری: Allseating
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/01/27/ruhe-seating-mike-،elds-allseating-dezeen-s،wroom/