دسته‌ها
اخبار

صندلی و دکور Ca’lyah در نمایشگاه Dezeen فهرست شده است


نمایشگاه دیزین: برند طراحی دانمارکی Cal’Yah طیف وسیعی از محصولات خود را در نمایشگاه Dezeen ارائه کرده است، از جمله ملیله های ساخته شده از پشم و ابریشم که رنگ های نپال را در خود جای داده است.

ملیله‌های Ca’yah’s Versus توسط طراح نساجی Margrethe Odgaard ساخته شده‌اند که هدفش تقطیر رنگ‌های موجود در مناظر شهری و مناظر نپال به چهار دیوار دیواری گرافیکی بود.

در مقابل ملیله ها توسط مارگرت اودگارد برای Ca'lyah
ملیله ها توسط کشور نپال اطلاع رس، می شود

هر ملیله دو رنگ متناظر و متضاد را نشان می‌دهد که از 50 درصد ابریشم و 50 درصد پشم ساخته شده است که توسط صنعتگران محلی با استفاده از تکنیک گره‌زنی به خوبی تراشیده شده است.

کیفیت طبیعی مواد به قطعات درخشندگی خاصی می بخشد که در طول روز نور را جذب می کند. قطعات در اندازه های استاندارد و همچنین ابعاد سفارشی عرضه می شوند.

سه صندلی چوبی با صندلی های دایره ای روکش شده سفید و سبز توسط Ca'lyah
صندلی ها دارای روکش و پشتی با روکش مخملی هستند

Tranquebar Seating که توسط طراح بوریس برلین برای Ca’lyah ایجاد شده است، شامل صندلی‌ها و چهارپایه‌هایی است که دارای تودوزی با طرح‌های برجسته است.

فریم‌ها از بلوط دارای گواهی FSC ساخته شده‌اند و دارای صندلی‌ها و تکیه‌گاه‌های گرد هستند که با روکش مخملی نرم‌شده توسط شرکت دانمارکی Kvadrat نرم می‌شوند.

چهارپایه چوب تیره
این چهارپایه دارای یک نشیمنگاه حاشیه‌دار است که می‌توان آن را بعداً روکش کرد

چهارپایه‌های Ca’lyah’s Tranquebar بدون روکش به فروش می‌رسند، اما صندلی‌های دایره‌ای شکل آن‌ها دارای فرورفتگی هستند که امکان افزودن روکش را در آینده فراهم می‌کند.

این طرح با امکان سفارشی‌سازی آسان، طول عمر قطعه را افزایش می‌دهد و قاب چوبی همیشگی آن می‌تواند برای انطباق با روندها و سلیقه‌های آینده تغییر کند.

سه صندلی چوبی با رنگ طبیعی، سفید و مشکی توسط Ca'lyah
صندلی های Abhito شکل ساده و بلوکی دارند

مجموعه مبلمان Abhito این برند توسط طراح Satyendra Pakhalé ایجاد شده است و شامل صندلی، چهارپایه، نیمکت و میز قهوه از چوب توس است.

صندلی این مجموعه که Satellite نام دارد، دارای دسته ای است که از پشت صندلی بریده شده است و برای تشویق حالت نشستن فعال در کاربر طراحی شده است.

صندلی چوبی توس مشکی Abhito توسط Ca'lyah
صندلی ها در انتخابی از رنگ های لکه دار یا طبیعی عرضه می شوند

کالایا یک برند طراحی دانمارکی است که هدف آن ،یب قراردادهای طراحی نوردیک با زیبایی‌شناسی فرهنگ‌های مختلف از سراسر جهان است.

این استودیو که در سال 2019 تأسیس شد، در کپنهاگ، دانمارک مستقر است و به طور منظم با طراحان خارجی همکاری می کند.

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/24/seating-decor-calyah-dezeen-s،wroom/