دسته‌ها
اخبار

صندلی های Rainer Daumiller از Felicia Hung جذابیت پنهانی دارند


چه چیزی یک ،ید را “ارزش” می کند؟ پاسخ برای هر ،ی متفاوت است، بنابراین ما می پرسیم برخی از جالب‌ترین و باهوش‌ترین افرادی که می‌شناسیم – از صاحبان ،ب‌وکارهای کوچک گرفته تا طراحان، هنرمندان و بازیگران – تا داستان یکی از ارزشمندترین دارایی‌هایشان را برای ما تعریف کنند.

سازمان بهداشت جه،؟

فلیسیا هانگ در Common With در حال نشستن بر روی یکی از صندلی های Daumiller در خانه خود در بروکلین گرفته شده است.

ویلیام جس ،د

فلیسیا هونگ اهمیت کیفیت را در مورد دکوراسیون منزل درک می کند. او نیمی از دوتایی طراحی در In Common With است، استودیویی که نورپردازی مجسمه‌سازی را با ،ی جز همک،ی‌اش نیک اوزمبا در اولویت قرار می‌دهد. این زوج در اولین روز سال اول تحصیلی خود در برنامه طراحی مبلمان RISD با یکدیگر آشنا شدند و متعاقباً راه خود را ادامه دادند – نیک به طراحی دکوراسیون داخلی پرداخت و فلیسیا روی تولید محصول تمرکز کرد.

در سال 2017 آنها دوباره ملاقات ،د و امپراتوری مش، خود را در بروکلین راه اندازی ،د. در طول سال‌ها، فلیسیا و نیک طرح‌های خود را با رنگ‌های خاکی تطبیق داده‌اند و امضاهایی با احساس خوب را تجسم کرده‌اند که لحن خوش‌آمدگویی را در هر خانه‌ای تداعی می‌کنند – مانند دیوارکوب‌های دو طرفه و لامپ‌های گنبدی شکل این برند. مهمتر از همه، فلیسیا و نیک برای همکاری در سفر خود ارزش قائل هستند و از آن زمان با تعداد زیادی از همکاران از سرتاسر جهان، از شیشه‌گرها و سرامیک‌ها گرفته تا ف،کاران و مهندسان، کار کرده‌اند تا محصولاتی را بسازند که ظاهر و احساس شخصی شما را داشته باشند.

چی؟

فلیسیا در حالی که در استودیوی Gow، به سبک صنعتی آنها استراحت می کند، اشاره می کند که دارایی ارزشمند او که اخیراً مجموعه ای از محصولات قدیمی است. راینر داومی، صندلی‌های مربوط به دهه 1970 که او در یک حراجی در دسامبر 2021 به ثمر رساند. صندلی‌های چوبی Daumiller، که Felicia چهار مورد از آنها را ،یداری کرد، با الهام از چهارپایه شیردوشی سنتی دانمارکی و از کاج پایدار ساخته شده‌اند.

فلیسیا صندلی های قدیمی Rainer Daumiller خود را که مربوط به دهه 1970 است، در اتاق غذاخوری خود قرار داد. مجموعه چهارتایی، ساخته شده از کاج پایدار، زیر یک چراغ روشنایی خودساخته قرار دارد.

ویلیام جس ،د

او درباره این طراح دانمارکی می‌گوید: «چند سال پیش با کار او آشنا شدم و از اینکه کار او بسیار گرم است و از مواد طبیعی ساخته شده است، برایم جالب بود. به نظر می رسد و احساس می کند دست ساز است، اما قطعاً چیزی است که تولید شده است و آنها راهی برای تولید آن در مقیاس بزرگتر پیدا کرده اند تا افراد بیشتری بتوانند آن را داشته باشند. صندلی با هر چیزی که من به آن علاقه دارم بسیار مطابقت دارد مش، با همچنین.”

طراحی Daumiller با جزئیات پنهان و در عین حال فوق العاده کاربردی ارائه می شود – یک تکیه گاه متحرک که به راحتی با وضعیت شما مطابقت دارد. فلیسیا می گوید: «من عاشق یک لحظه سخت افزاری عجیب و غریب هستم. این تکیه گاه دارای چرخش هایی است که می تو،د هنگام نشستن کمی به عقب خم شوید، اما این جزئیات کاملاً پنهان است.

که در آن زم، که؟

فلیسیا این ست را از فروشنده مبلمان اهل بلژیک، لنز ورمولن، مغز پشت سر گذاشت. مبلمان شهری. طراح اشاره کرد که برای مدتی چشمش به صندلی Daumiller بوده است، اما تا زم، که یک مجموعه کامل از چهار تایی را پیدا کند، مقاومت کرده است. از شانس و اقبال، او بالا،ه توانست آن را در شرایط عالی از متصدی آنلاین پیدا کند.




منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/felicia-،g-splurge-worthy