دسته‌ها
اخبار

صندلی اجرایی Summa x Maribo توسط Humanscale


نمایشگاه دیزین: برند مبلمان محیط کار Humanscale که دارای چرم بدون کروم است، صندلی مدیریتی Summa x Maribo را برای ایجاد ظرافت و راحتی برای دفتر طراحی کرده است.

مقیاس انس، را ایجاد کرد صندلی Summa x Maribo لو، و “بدون زحمت ساده”، با مک،زم خواباندن پنهان برای جبران وزن و یک اهرم محتاط برای تنظیم ارتفاع.

صندلی اجرایی Summa x Maribo توسط Humanscale
صندلی Summa x Maribo از چرم بدون کروم روکش شده است

این صندلی برای داشتن خطوط سیال بدون وقفه طراحی شده است، این صندلی دارای یک نشیمن پوسته خمیده است که در کناره‌ها خمیده می‌شود تا تکیه‌گاه‌های راحتی را ایجاد کند و حس حمایتی ایجاد کند.

Humanscale گفت: “Summa دارای یک پالت زیباشناختی و پیچیده است که به خوبی برای فضاهای اجرایی سطح بالا در محل کار من، است.”

صندلی اجرایی Summa x Maribo توسط Humanscale
طراحی مینیمال تنها با یک اهرم است

پایه ف،ی صندلی دارای روکش کروم 3 است و روکش صندلی آن از چرم Maribo است که در فرآیندی جایگزین دباغی شده است که کروم، یک ماده شیمیایی مضر مورد استفاده در ا،ر روش‌های برنزه ، را از بین می‌برد.

صندلی Summa x Maribo با دو گزینه مختلف پشتی و هشت رنگ چرم موجود است.

تولید – محصول: Summa x Maribo
نام تجاری: مقیاس انس،
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/24/summa-maribo-executive-chair-humanscale-dezeen-s،wroom/