دسته‌ها
اخبار

صفحه اصلی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

صفحه اصلی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

زمانی که اولین اتاق فرارها ساخته شدن، بسیاری از افراد فکر می‌کردن که این سرگرمی مختص افراد عجیب و غریبه! اما در عرض چند سال این بازی ها اونقدر توسعه پیدا کردن که دیگه مختص یه قشر خاص نیست. الان اتاق‌فرار انتخاب بسیاری از ماها برای گردهمایی دوستانه، خانوادگی، همکاران و حتی برگزاری جشن تولد و شگفت زده کردن دیگرانه.

  • بیشترین تمرکز این بازی در شهرهای تهران و کرج با بیش از 350 بازی است.
  • برای رزرو اتاق فرار و اسکیپ روم های تهران از طریق سایت اسپرت رزرو میتوانید اقدام کنید.
  • عموما افرادی که برای بار اول این بازی اتاق فرار را تجربه می کنند، تمایل به تکرار آن و تجربه مجدد این بازی را دارند.
  • بله، اتاق فرارهای تهران بعد از تغییر رنک بندی کرونایی در شهر تهران فعال شده اند و به فعالیت خود ادامه میدهند.
  • برای کسانی که تاحالا تجربه بازی اتاق فرار رو نداشتن بهتره که از بازی هایی شروع کنن که ژانر ساده تری دارن و تنوع معماهاشون کمتر هست.

مبلغ رزرو 2 نفر به صورت آنلاین به عنوان بیعانه دریافت می شود و مابقی هزینه به ازای تعداد شرکت کنندگان بازی، حضوری دریافت می شود. در تاریخ 21 اسفند ماه سال 1399 توسط مجموعه بازی های فکری دایموندروم طراحی و اجرا شد. در اتاق فرار دخت فرزند قباد و صحرا، دختری که سال‌ها پیش در پی اتفاقاتی تلخ و شوم، متهم به بی‌عفتی شد و حکم تکفیرش توسط اهالی شهر امضاگشت. بعد از تکفیر داراب، برای مدتی خانه‌نشین شد و پس از چندی جسد بی‌جانش را در قبرستان شهر پیدا کردند. این سبک از بازیهای فکری و معمایی محدود به زمان و مکان خاصی نیستند.

اتاق فرار اقامتگاه ابدی

در فضای اتاق فرار، شما میبایست مماهای مختلف را حل کنید و فضاها را یکی پس از دیگری طی کنید تا در نهایت بتوانید از فضای بازی با موفقیت خارج شوید. خوب ایرادی نداره چون این سرگرمی خیلی جدیده و خیلی‌ها اشنایی خاصی باهاش ندارن ما تومجله اتاق فرارکلی مطلب راجع به این موضوع گزاشتیم. این مطالب میتونن خیلی کمکتون کنن ولی نه به اندازه یک بار بازی کردن. پس یه گروه تشکیل بدین و به جمع دوستداران اتاق اسکیپ روم اقتباسی فرار بپیوندید. اینکه بشه رویا را یک اتاق فرار کامل نامید شاید مقداری سخت باشه.

* پیشنهاد اسکیپ مگ*

چرا که هم معماهای پیچیده‌تر و هم روایت غنی و جذابی دارند. اتاق فرار (خط خون ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (کوری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است.

شما و دوستان تان به عنوان کارآگاهان این پرونده جنایی هولناک، به محل جنایت ها می روید تا پرده از راز این قتل های فجیع بردارید. دقت داشته باشید که تخفیف لیزرتگ فقط برای دو سانس پشت سر هم لحاظ می شود. ۵- مشخصات و اطلاعات مربوط به هر بازی را در بخش جزئیات بازی به صورت کامل مطالعه کنید و از شرایط سنی و محدودیت‌های آن مطلع شوید. در صورت عدم رعایت شرایط سنی و محدودیت‌ها از ورود شما به بازی جلوگیری خواهد شد و مبلغ پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.