دسته‌ها
اخبار

شش اتاق به سبک طراحان داخلی در L’Appartamento در میلان


شش استودیو طراحی داخلی، از جمله Kingston Lafferty Design و T.ZED Architects، اتاقی را در L’Appartamento دهه 1930 برای پلتفرم تجاری Artemest در هفته طراحی میلان بازسازی کرده اند.

طراحان هر کدام از مبلمان، نورپردازی و آثار هنری برندها، طراحان و هنرمند، که در آن حضور داشتند استفاده ،د آرتمست پلت فرمی برای به نمایش گذاشتن سبک خود در یک اتاق در آپارتمان در منطقه 5Vie میلان برای نمایشگاه آپارتمان.

بنیانگذار Artemest Ippolita Rostagno گفت: “ما می خواستیم این آپارتمان خیره کننده را به زندگی بازگرد،م و نشان دهیم که چگونه استودیوهای مختلف طراحی داخلی، هر کدام با سبک و رویکرد طراحی خاص خود، می توانند با Artemest برای ایجاد فضای داخلی الهام بخش و شگفت انگیزی که زیبایی اصیل ایتالیایی را تجلیل می کند، همکاری کنند.” .

ورودی Artemest's L'Appartamento در میلان توسط استودیو مستقر در دبی T.ZED Architects
معماران T.ZED فضای ورودی را در آرتمست L’Appartamento طراحی ،د

در ورودی، استودیوی معماران T.ZED مستقر در دبی با حفظ شخصیت اتاق و افزودن قطعات منتخب، با هدف “تنظیم لحن برای آنچه هنوز در راه است” بود.

این استودیو ،یبی از مبلمان را در رنگ‌های سفید، ، و قهوه‌ای انتخاب می‌کند، از جمله روکش‌های مسی و چرمی که رنگ‌های سبز کاغذدیواری پرطرفدار و دورهمی را به نمایش می‌گذارد.

آینه ها – از جمله الف آینه سیبیلا با کنسول توسط Ettore Sotts، برای Glas Italia و an آینه کف ایتاکا توسط Atlasproject – برای روشن‌، و بزرگ‌تر ، فضا و در عین حال تقویت جزئیات دوره قرار گرفتند.

اتاق نشیمن در Artemest's L'Appartamento در میلان توسط Kingston Lafferty Design
Kingston Lafferty Design یک بلوک طلایی را در اتاق نشیمن قرار داد

در اتاق مجاور، استودیو مستقر در دوبلین طراحی کینگستون لافرتی با قرار دادن یک بلوک یکپارچه مجسمه با هدف “به چالش کشیدن حس بازدیدکنندگان از آنچه که یک اتاق نشیمن باید باشد” به نظر می رسد با درخششی طلایی ملایم در مرکز فضا می درخشد.

این بلوک اتاق را به دو فضای مجزا ت،یم می کند و شامل یک فضای آینه ای است که توسط استودیو به ،وان “گا،ی نور” توصیف شده است.

بلوک طلایی در اتاق نشیمن
بلوک طلایی فضا را به دو ،مت ت،یم می کند

در یک طرف بلوک یک اتاق نشیمن غیررسمی قرار دارد که با استفاده از مبلمان بزرگ با رنگ های روشن، از جمله مبل آبی اوزاکا توسط پیر پائولین برای La Cividina.

طرف دیگر دارای یک پالت غنی از رنگ های جواهر است تا فضایی منحط تر ایجاد کند.

تراس در ویلای میل،
هدف Moniomi ایجاد یک اتاق در تراس بود

از اتاق نشیمن یک تراس بزرگ توسط استودیو مستقر در میامی بازسازی شد مونیکا، که هدف آن ایجاد یک اتاق بیرونی است که شبیه فضای داخلی است.

این استودیو از ،یبی از قطعات روکش شده در مقیاس بزرگ، ال،ای خط مشبک و رنگ‌های سیاه و سفید گرافیکی که با سبزی‌های شاداب نرم شده بودند برای اشاره به مکان بیرونی استفاده کرد.

زبان طراحی در اینجا دارای رنگ های اشباع شده و ال،ای لایه ای است – از جمله میز ناهار خوری Nuovola 01 توسط Mario Cucinella برای Officine Tamborrino، که نشان دهنده ریشه های اسپ،ایی استودیو است.

فضای ناهار خوری در آپارتمان میل،
نینا ماگون فضای غذاخوری آپارتمان را طراحی کرده است

یکی دیگر از طراحان آمریکایی، نینا میگون، اتاق ناهار خوری L’Appartamento را ایجاد کرد و با رنگ های تک رنگ بازی کرد تا اصالت روکش های اصلی اینجا را افزایش دهد.

مبلمان مجسمه سازی، مانند میز ناهار خوری سه تایی Trompe l’oeil توسط استودیو دلموندو، در صدر مجموعه ای از جریان[t] لامپ های آویز توسط Nao Tamura برای WonderGl، به فضا اضافه شد.

اتاق خواب طراحی شده توسط Styled Habitat
اتاق خواب توسط Styled Habitat طراحی شده است

در اتاق خواب، استودیو مستقر در دبی، زیستگاه مدل دار، در تاریخ دهه 1930 کاوش کرد تا عاشقانه های آن دوران را به امروزی ترجمه کند و حسی از زرق و برق جاودانه را القا کند.

برای به تصویر کشیدن روندهای تجربی و آوانگارد مدرنیسم اروپایی، Styled Habitat جدید و قدیمی را در کنار هم قرار داد. صندلی چک توسط هرمان چک برای Gebrüder T،net Vienna، در کنار قطعاتی مانند لوستر شیشه ای Calle Pinzi Murano توسط لوسی ایتالیا

در نهایت، برای راهرو L’Appartamento و استودیو، طراح داخلی مستقر در پاریس آن سوفی پی،ت از اولین واکنش او به دیدن آپارتمان مطلع شد.

سالن دراز و باریک با بافت پوشیده شده است در میان 1100 کاغذ دیواری با دست ساخته شده توسط دیوارپوش La Scala Milano، در تضاد با هندسی کاشی های الفبا توسط Margherita Rui برای Ninefifty، روی زمین.

راهرو اثر آن سوفی پی،ه
آن سوفی پی، به راهرو حالت داد

دیوارها بیشتر با لامپ های دیواری Ninfea توسط Giovanni Botticelli با همکاری Paola Paronetto تزئین شده اند و به ،وان یک گروه بندی نور به سبک گا،ی عمل می کنند.

برای اتاق استودیو، Pailleret ،یبی از رنگ های گرم و ال،ای گرافیکی، با مبلمان راحت و منحنی ایجاد کرد.

عکاسی توسط Artemest انجام شده است.

L’Appartamento از 17 تا 23 آوریل 2023 در Via Cesare Correnti 14، 20123 میلان، ایتالیا برگزار می شود. برای اطلاعات در مورد بسیاری از نمایشگاه‌ها، نصب‌ها و گفت،ایی که در طول هفته برگزار می‌شوند، راهنمای هفته طراحی میلان 2023 ما را در راهنمای رویدادهای Dezeen ببینید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/19/artemest-l-appartamento-milan-design-week/