دسته‌ها
اخبار

سیستم قفسه بندی Combus توسط Narbutas


نمایشگاه دیزین: سیستم قفسه بندی Combus که توسط برند مبلمان اداری Narbutas ایجاد شده است، راهی برای پارتیشن بندی فضاها ارائه می دهد و در عین حال ذخیره سازی همه کاره را فراهم می کند.

این سیستم Combus دارای طیف وسیعی از انواع قفسه‌بندی و ارتفاع است که می‌توان آن‌ها را با روکش‌های مختلف و همچنین لوازم جانبی مانند جعبه‌های کاشت، سبدهای نگهداری نمدی و قفسه‌های ف،ی برای ایجاد ظاهری فردی سفارشی کرد.

سیستم قفسه بندی Combus توسط Narbutas
سیستم Combus را می توان با سبک های مختلف قفسه بندی سفارشی کرد

علاوه بر شکل سنتی “I” برای قفسه بندی، Combus پیکربندی هایی را به شکل های “L” و “T” دعوت می کند و روش جالبی برای ت،یم فضای اداری ارائه می دهد، خواه ایجاد مناطق کاری خصوصی باشد یا مکان های ملاقات مش، و سالن های استراحت.

قفسه‌های بسته و بالاتر برای ایجاد حریم خصوصی در اطراف محل کار و ملاقات خوب هستند، در حالی که قفسه‌های کوتاه‌تر می‌توانند برای ت،یم فضاها بدون قطع ارتباطات و مکالمه بین کارمندان استفاده شوند.

سیستم قفسه بندی Combus توسط Narbutas
همچنین می توان از آن برای ت،یم فضاها و ایجاد حریم خصوصی استفاده کرد

سیستم Combus همچنین با فعال ، اتصال صفحه نمایش برای ارائه، با یک مجرای ف،ی که کابل را برای زیبایی تمیز و بدون سیم پنهان می کند، از جلسات پشتیب، می کند.

Combus با استفاده از مواد بازیافتی ساخته شده است و به راحتی برای سازگاری و استفاده مجدد از هم جدا می شود.

تولید – محصول: قابل احتراق
نام تجاری: ناربوت
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/14/combus-shelving-system-narbutas-dezeen-s،wroom/