دسته‌ها
اخبار

سقف معلق و لوسترهای آرت دکو فضایی را برای نمایش پرادا تشکیل می دهند


AMO، استودیوی تحقیقاتی و خلاق OMA، یک سقف جمع شونده به Fondazione Prada اضافه کرد که یک سری از لوسترهای آرت دکو را برای نمایش لباس مردانه پاییز زمستان 2023 پرادا به نمایش گذاشت.

در داخل Deposito، فضای وسیع و بتونی به سبک انباری در میلان واقع شده است. بنیاد پرادا، نمایش پاییز زمستان 2023 در هفته مد میلان در یکشنبه 15 ژانویه 2023 برگزار شد.

تصویر داخلی شوی لباس مردانه پاییز زمستان 2023 پرادا
شوی لباس مردانه پاییز زمستان 2023 پرادا در هفته مد میلان ارائه شد

AMO برای نمایش لباس مردانه پاییز زمستان 2023 پرادا صحنه نگاری را طراحی کرده است که در حین حضور تماشاگران در نمایشگاه تغییر می کند و درک فضای داخل Deposito در Fondazione Prada را تغییر می دهد. AMO.

“اتاق برهنه مانده است و فقط با ردیف هایی از نیمکت های بتونی پر شده است.”

تصویر مدل ها در نمایشگاه لباس مردانه پاییز زمستان 2023 پرادا
این مجموعه توسط AMO طراحی شده است

قبل از شروع نمایش، اتاق مانند یک پناهگاه بتنی کم نور به نظر می رسید که 2.7 متر ارتفاع داشت و فقط با ردیف هایی از نیمکت های بتنی تزئین شده بود.

با ورود مدل‌ها به اتاق، سقف ریزش‌شده به آرامی شروع به بالا آمدن کرد و مه‌ای از نور درخشان از تعدادی دهانه مربع در سطح آن آشکار شد.

ع، ست در نمایشگاه لباس مردانه پاییز زمستان 2023 پرادا
یک سقف معلق لوسترهای سه طبقه را نمایان کرد

از اینجا، لوسترهای سه لایه، ساخته شده از ورق های پلی کربنات آجدار نیمه شفاف، از داخل دهانه های سقف نمایان شد و فضای ذخیره سازی هنر بتنی را با افزایش سقف ادامه داد.

سقف متحرک در نتیجه یک سری زنجیر متصل به سیستم های موتوری عمل می کرد که سقف کاذب را از ،پاهای جعبه در سراسر سقف اصلی Deposito بالا و پایین می کرد.

در ارتفاع نهایی، سقف به 9 متر رسید و 16 لوستر به سبک آرت دکو را به نمایش گذاشت که بالای باند فرودگاه معلق بودند. پرادا جدیدترین مجموعه لباس مردانه پاییز زمستان 2023 و مخاطبان آن.

لوسترها کل اتاق و تیرهای ساختاری نارنجی رنگی را که در کنار دیوارهای دپوزیتو قرار دارند و همچنین نوارها و طبقه‌های مشخص شده با نصب از مجموعه‌های نمایش‌های سابق پرادا، مانند نمایش بهار تابستان ۲۰۱۹، و انواع مختلف را نشان دادند. نمایشگاه ها.

تصویر نمایش لباس مردانه پاییز زمستان 2023 پرادا
سقف تا نه متر بلند شد

پس از رسیدن به ارتفاع 9 متری، سقف شروع به بازگشت به ارتفاع اولیه خود کرد و اتاق بتنی را به شکل پناهگاه سرد و به سختی روشن خود بازگرداند.

در طول نمایش، سقف بالا می‌رود و مجموعه‌ای از لوسترهای سه متری را نمایان می‌کند – که برای ارجاع به شکل ک،یک با مادیات صنعتی طراحی شده‌اند – و سپس به موقعیت اولیه خود عقب می‌نشیند.

تن،ات و فضای اتاق تقریباً به طور نامحسوسی از یک اتاق تاریک با سقف کم به فضایی گرم و دیدنی مانند سالن تغییر می کند و دوباره باز می گردد.

تصویری از سیستم دکل در نمایشگاه پرادا
مجموعه به نمایش بهار تابستان 2016 پرادا اشاره کرد

ست همچنین به ست های قبلی AMO برای پرادا اشاره کرد.

شباهت‌هایی با مجموعه AMO در سال 2015 برای نمایش بهار تابستان 2016 خانه مد ایتالیا داشت که در آن «استالاکتیت‌های شفاف» دیده می‌شد که به طور مشابه از ورقه‌های شفاف پلی‌کربنات ساخته شده بودند که بالای ردیف‌های منحنی نشیمنگاه بتنی معلق بودند.

ع، یک مدل
این مجموعه توسط Miuccia Prada و Raf Simons طراحی شده است

پرادا توسط طراح ایتالیایی میوچیا پرادا و طراح بلژیکی راف سیمونز هدایت می شود که در سال 2020 به ،وان مدیر خلاق مش، به این خانه پیوستند. در سال 2022، سیمونز به طور غیرمنتظره ای از بسته شدن بر،ب همنام 27 ساله خود خبر داد.

در هفته مد پاریس این فصل، سنت لوران نمایش لباس مردانه پاییز زمستان 2023 خود را در بورس بازرگ، بازسازی‌شده تادائو آندو به نمایش گذاشت.

عکاسی و ویدئو توسط OMA ارائه شده است.


اعتبار پروژه:

شریک: رم کولهاس
وابسته: جولیو مارگری
تیم: ال، تینته آ، لویزا کاروالیو، لورا مارتینلی


منبع: https://www.dezeen.com/2023/01/20/amo-chandeliers-prada-paris-autumn-winter-menswear/