دسته‌ها
اخبار

ست شیشه ای 5 در 1 توسط جو کلمبو از طریق Karakter


نمایشگاه دیزین: این مجموعه 5 در 1 که در سال 1970 توسط طراح ایتالیایی جو کلمبو ساخته شد و توسط برند دانمارکی Karakter منتشر شد، دارای پنج لیوان است که در کنار هم قرار می گیرند تا یک شی مجسمه ای ایجاد کنند.

را مجموعه 5 در 1 شامل یک لیوان کنیاک کاربردی، لیوان شراب سفید، لیوان شراب قرمز، لیوان گراپا و لیوان آب است که همگی در اشکال و اندازه های مختلف بیان می شوند.

ع، عینک داخل یکدیگر در پس زمینه سفید
قطعات شامل لیوان های شراب، کنیاک و گراپا است

این قطعات که یکی در دیگری چیده شده اند، تاثیر بصری ایجاد می کنند و در عین حال باعث کاهش شلوغی در کمدهای ذخیره سازی می شوند.کلمبو که اسطوره طراحی صنعتی ایتالیایی است، قبل از شروع طراحی در دهه 1950، نقاشی و مجسمه سازی را تمرین می کرد و به گفته کاراکتر، این پیشینه هنری در 5 در 1 به نمایش گذاشته شده است.

ع، لیوان روی میز چوبی
این مجموعه شامل یک لیوان برای شراب قرمز است

کریستین بیرگ الوینگ، بنیانگذار و مدیر عامل Karakter، گفت: “5-in-1 آیتم خانگی من،ی برای دوستداران طراحی است که عملکرد را نیز در اولویت قرار می دهند.” “این یک قطعه جاودانه است که تضمین می شود بارها و بارها از آن لذت ببرید.”

ست 5 در 1 از کریستال شفاف، دهان دمیده و بدون سرب ساخته شده است که ارتفاع آن از شش تا 11 سانتی متر متغیر است.

تولید – محصول: 5 در 1
طراح: جو کلمبو
نام تجاری: شخصیت
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/01/16/5-in-1-gl،-set-joe-colombo-karakter-dezeen-s،wroom/