دسته‌ها
اخبار

سایه بان بازویی چادر بازویی قیمت سایبان بازویی

بنابراین اگر به دنبال مجموعه معتبری برای نصب، طراحی و اجرای سایبان در اصفهانمی باشید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. نوع برقی سایبان بازویی ایران سایبان از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر نسبت به سایبان دستی دارد.سایبان بازویی(سایبان برقی) از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است. مجموعه ابتکار با برخورداری از تنوعی منحصر به فرد و بی نظیر از خدمات طراحی و اجرای سایبان برقی در اصفهان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای سفارش خدمات انواع طراحی و اجرای سایبان برقی اصفهان با قیمت استثنایی و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت خرید سایبان بازویی دستی، ارزان تر از سایبان های دیگر است. همچنین این سایبان به شما این امکان را می دهد در صورت لزوم آن را به سایبان برقی تبدیل کنید، یعنی نیازی نیست هزینه ی اولیه زیادی بابت سایبان برقی پرداخت کنید.

  • این سایبان ها مانند بقیه سایبان های بازویی نیستند زیرا دارای بازوهایی دنده ای هستند که در کنار سایبان ایجاد شده اند.
  • ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است.
  • در واقع سایبان های دستی با کمک نیروی دست باز و بسته می شوند.
  • البته اگر بخواهید می توان شیب آنرا زیاد کرد و جلوی سایبان به سمت پایین بیاید.

۳-سایبان استخر از ورود گرد و خاک ،برگ درختان ،فضولات حیوانات جلوگیری میکند. البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند. ⚠️ سایبان با باشوی مفید تا 3 متر بصورت سیم بکسلی و بازشوی 3/5 متری مکانیزم زنجیری دارد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و به صورت دستی امکان کنترل شدن ندارد.

سایبان لاکچری

این نوع سایبان با استفاده از بازوی جمع شونده باز و بسته می شود. این نوع سایبان را با نام های دیگری از قبیل سایبان جکی، سایبان هوشمند و سایبان برقی هم می شناسند. هر کدام از این نام ها با تغییر کوچکی در سایبان بازویی ایجاد می شوند، زیرا امکان اضافه یا حذف کردن امکاناتی به این نوع سایبان وجود دارد. برای مثال زمانیکه به این نوع سایبان موتور الکتریکی، رسیور و ریموت اضافه شود به آن سایبان برقی گفته می شود. اگر به سایبان سنسور لرزش، سنسور باد و یا سنسور گرما اضافه شود به آن سایبان هوشمند گفته خواهد شد. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.

قیمت سایبان تبلیغاتی

۱- اولین مرحله در نصب سایبان متحرک اصفهان بازدید محل نصب و اندازه گیری ابعاد سایبان میباشد تا محل تابش نور خورشید و زاویه آن محاسبه گردد و بهترین محل نصب با بیشترین سایه و پوشش مشخص گردد. برای سایبان باکن یا سایبان تراس میتوانید از سایبان های کلاسیک ،باکس و فول باکس یک طرفه استفاده نمایید.سایبان های بالکن و سایبان تراس در دو نوع ثابت و متحرک بسته به نیاز شما تولید و اجرا میشود. نوع دیگری از سایبان مغازه هم که طرفداران خاص خود را دارد سایبان دکوراتیو مغازه میباشد که بیشتر مناسب رستوران ها و کافی شاپ ها میباشد. سایبان دکوراتیو بیشتر جنبه زیبایی دارد و میتوان بر روی آن انواع طرح و تبلیغات را چاپ نمود. سایبان دکوراتیو بیشتر به صورت ثابت نصب میشود و دستی میباشد. سایبان کلاسیک با توجه به سازه سبک آن از عرض ۲.۵متر تا عرض ۶ متر و بازشو آن از ۲ متر تا ۳ متر قابل اجرا میباشد.سایبان کلاسیک یک طرفه میباشد و میتوان بر روی دیوار و یا پایه نصب نمود.

که شما می توانید با ارسال عکس از محل قرار گرفتن خودرو بهترین پیشنهاد را برای نصب سایبان مناسب خودرو دریافت وبالتبع بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ کنید. و تنها از فضای روبه رو تابش آفتاب دارند که سایه بان بازویی کاملا می تواند محافظت مناسبی در این محل ها از تابش آفتاب بنماید. سایبان بازویی بر روی دیوار، سقف و هر سطح دیگر نصب می شود.

به همین خاطر شرکت های معتبر برای ساخت سایبان بازویی از آلومینیوم و یا استیل یا فولاد زنگ نزن استفاده می کنند. این امر سبب می شود تا شاهد زنگ زدگی این نوع سایبان ها بر اثر رطوبت ناشی از برف و باران نباشیم. یقیمت سایبان بازویی برقی که یکی از بی عیب و نقص ترین و کاربردی ترین نمونه از سایه بان های رایج،می باشد.