دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک سایبان برقی متین

هنگامی که درب اتومبیل خود را باز می کنید تا وارد شوید به دلیل هوای گرم خارج شده احساس می کنید که در معرض آفتاب سوزان هستید. سایبان علاوه بر این که میزان سایه دلخواه شما در فصل گرمای تابستان برای شما ایجاد می کند، جلوه زیبایی نیز به فضای دکوراسیون منزلتان خواهد بخشید. از سال 1399 با هدف رفع نیاز و دسترسی آسان هموطنان عزیز و گرامی به اطلاعات شغلی مورد نظر از قبیل نام، تلفن، آدرس، محصول، تصاویر و…. بخشی از سود سالانه شرکت تیوان برای امور خیریه در نظر گرفته شده است. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وبسایت سایبان ایرانیان می باشد . یکی از مناطقی که مردم معمولاً وقتی می خواهند اتومبیل نسبتاً پرکاربرد یا دست دوم بخرند ، به آن نگاه می­ کنند چشم انداز داخلی آن است.

  • شرکت سایه باتیس با تولید و فروش و بهترین کیفیت سایبان برقی با قیمت ارزان همراه با کیفیت ایده آل تمامی نیاز های شما در رابطه با سایبان برقی برطرف خواهد کرد.
  • آنها همچنین به هر دو گزینه گرمایش و روشنایی در دسترس هستند تا مدت زمانی را که می توانید با استفاده از این سیستم ها صرف کنید افزایش دهید.
  • سایبان های متحرک خودرو از طیف گسترده ای از رنگ ها، طرح ها و اندازه ها وجود دارد.
  • به مرور زمان تمام وسایل ارتقا میابند، سایبان متحرک نیز از حالت دستی به برقی تبدیل شده است.
  • در سقف متحرک میتوان کابرد های دیگری مثله جلوگیری از ورد گرد و غبار یا باران را انتظار داشت.
  • عمر پارچه سایبان ها بین 10 تا 15 سال است و تا آن زمان نیاز به تعویض ندارند.

با این روش هزینه ی ساخت و متریال مورد استفاده جهت نصب سقف متحرک را کاهش دادیم. سایه بان کشویی را می توان بسیار کوچک و یا بسیار بزرگ تولید کرد. معمولا از سایه بان کشویی برای ابعاد بزرگ استفاده بیشتری می شود.

سایبان متحرک مناسب و ارزان

هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند. این نوع از سایبان ها بر خلاف سایبان های ثابت دارای مفصل هایی برای باز و بسته شدن هستند. مفاصلی که برای این سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت بسیار بالایی دارند. این موضوع باعث می شود تا بتوان با اطمینان خاطر بیشتری از سایه بان متحرک استفاده کرد. از سایبان کشوئی در مواردی که نیاز به سایبان متحرک باشد.می توان استفاده کرد. کیفیت و کارایی این سایبان ها به متریال مصرفی و نحوه ساخت بستگی دارد.

بررسی قیمت سایبان متحرک

با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان شرکت ساینا، با ارجاع اطلاعات به معماران شرکت، طراحان با توجه به فضا و اطلاعات بدست آورده سقف برقی را برای استخر طراحی کردند. در این سقف متحرک از دو دهانه ۵ در ۴ متر استفاده شده است.در هر کدام از این دهانه ها موتور الکتریکی جدا جهت باز و بسته شدن سقف استفاده شده است. نصب سایبان متحرک برای خیلی از مغازه ها از واجبات است چرا که ممکن است تابیدن نور آفتاب به داخل مغازه به مرور باعث آسیب رساندن به محصولات داخل ویترین یا جلوی درب مغازه شود. مثلا میوه فروشی ها یا سوپر مارکتی ها حتما باید سر در مغازه خود سایبان نصب کنند زیرا بارندگی و تابش آفتاب می تواند باعث فاسد شدن محصولات خوراکی یا میوه ها بشود.

همه سیستم های ما می توانند در برابر آب باران مقاومت کنند و بسیاری از آنها روش های خاص خود را دارند ، از هدایت آب به طرفین تا داشتن سیستم های زهکشی یکپارچه برای پایین آوردن آب از پایه های پشتیبانی به زمین . این سایبان ها در اندازه های مختلف توسط شرکت ها برای تبلیغات خریداری شده و در فضا بیرونی ساختمان هنگام به فروش رسیدن یا تبلیغات برند ها استفاده می شود. اگر به ماشین اجازه دهید بیش از حد گرم شود ، می تواند منجر به خرابی کامل وسیله نقلیه شما شود. این سایبان مجهز به کنترل ریموت اتوماتیک است و شما به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید.

هزینه سایبان ها از آن جا که به عوامل مختلفی مثل ابعاد و اندازه آن بستگی دارد بهتر است برای استعلام قیمت با شرکت ما تماس بگیرید. سایبان متحرک اصلا چیزی نیست که بخواییم هر روز یا هر ماه عوضش کنیم. ما پارکینگ خونمون رو بازه و دیگه همه می دونن چقدر دردسره ماشین رو زیر آفتاب شدید و روزهای بارونی پارک کردن. یه سایبان ازتون پارچه ای خریدم اولش فکر می کردم پارچه ش زود خراب میشه وقتی تو آفتاب زیاد بمونه بعد دیدم که نه محصولاتتون واقعا بالاترین کیفیت رو دارند.