دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک انواع سایبان متحرک کاربرد سایبان متحرک قیمت سایبان متحرک

این امر باعث می شود بازاریابی و فروش بسیار ساده و مثر باشد که به شما کمک می کند تا در مقایسه با تبلیغات از طریق نوشتن پوستر چاپ بنر یا نمایشگاه ، هزینه را کاهش دهید. جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • قدمت این سیستم در کشور ما زیاد نیست و در مقایسه با مصالح ساختمانی دیگر برای پوشش سقف جدید محسوب می شود.
  • به همین دلیل افراد زیادی از کنار مغازه شما عبور خواهند کرد و ممکن است در روزهای آفتابی یا بارانی زیر سایه سایبان شما بایستند، در این صورت حتما چشمشمان به محصولات داخل ویترین خواهد خورد.
  • برای مثال شما حتی می توانید در یک بالکن نیز از سایبان تاشو استفاده کنید.
  • ضمن اینکه ایجاد سایبان علاوه بر رفع نیاز ساختمان، در جنبه زیبایی شناسی ساختمان هیچ گاه از نظر خارج نخواهدشد.

آن ها می خواهند بررسی کنند که آیا فضای داخلی هنوز خوب است یا نه، که ارزش خودرو را تعیین می کند. این سایبان ها همچنین در برخی موارد نیازی به ریل کشی طولی ندارند. سایبان موسوی علیرغم داشتن کیفیت عالی و استحکام بالا به جهت تامین آسودگی خاطر شما طبق ضوابط و شرایط با گارانتی در برابر نقص و حتی نگهداری سالیانه به شما ارائه می ‌شود. اگر دنبال ارزان ترین مدل و برند موتورهای ساید هستید، می توانید این برند را تهیه کنید که هم با ups و هم بدون آن و در مدل های 600 و 8000 کیلوگرم تولید می شود.

خرید سایبان متحرک

از طرفی در فصل گرما هم سایبان با ایجاد مانع در برابر نور خورشید فضای خنک تری با کاهش 20 درجه ای دمای هوا به وجود می آورد. همچنین سایبان متحرک در زمان وزش بادهای شدید مثل سایبان های ثابت آسیب نمی بیند زیرا در شرایط بد جوی قابل جمع آوری هستند. بنابراین شما مشتری گرامی با نصب سایبان متحرک در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و دیگر مجبور نیستید هزینه زیادی را بابت مصرف برق، گاز و آب محل خود و یا برای تعویض سایبان بپردازید. انواع سایبان متحرک مزایای زیادی دارند و می توانند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. بسته به نیاز خود، نصب هر یک از این سایبان ها را در نظر بگیرید تا حداکثر محافظت را داشته باشید و باعث نشاط بیشتر استفاده از فضای بیرونی خود شوید.

سایبان متحرک خودرو

گرمای خورشید به دلیل سوختن می تواند به سطح رنگ اتومبیل شما آسیب برساند. گرما می تواند باعث کثیف به نظر رسیدن وسیله نقلیه شما شود و رنگ آمیزی مجدد آن می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. در صورت عدم بررسی لاستیک ها ، منجر به تورم لاستیک یا ترکیدن آن می شود. با داشتن یک سایبان متحرک خودرو می توانید در هر مکانی که هستید برای وسیله نقلیه خود سایه ایجاد کنید. این سایبان های خودرو دارای طراحی های بی­نظیر و بی شماری هستند که می تواند نیازهای خاص مشتریان را برآورده سازد.

جمع شوندگی بسیار راحت این سایبان ها باعث شده تا در ابعاد بزرگ دچار مشکلی جهت باز و بسته شدن، نشوند. همچنین طرح هایی که از ترکیب یک چهارچوب آلومینیومی با سیستم سقف پارچه ای تاشو نیز وجود دارد. این سیستم که قادر به مقاومت در برابر باد ، باران شدید و حتی برف است ، یک سیستم کاملا مناسب برای آب و هوا است. در اندازه های منفرد تا عرض هفت متر و حداکثر پیش بینی شش و نیم متر موجود است ، همنین می توان آنها را بهم پیوند داد و واحد های بزرگتری ساخت و یا پشت به پشت پیچ کرد. در حالی که این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به یک دیوار یا سازه موجود ثابت می شود ، میتوان از یک چارچوب به سبک تیره در دروازه برای ایجاد یک سیستم مستقل استفاده کرد. شرکت سایبان متین با ارائه سایبان متحرک تبلیغاتی مغازه و انجام خدمات چاپ روی سایبان متحرک بهترین و ارزانترین روش تبلیغات را با هزینه مناسب فراهم می آورد.