دسته‌ها
اخبار

سایبان خانگی

نصب یک سایبان حیاط مکانی را برای آرامش و استفاده از هوای آزاد در تمام ساعات روز ایجاد میکند. سایبان حیاط میتواند با کاربری های مختلف و برای اهداف مختلف استفاده می شود، روی تراس و بهار خواب نیز امکان نصب سایبان وجود دارد. کوچک ترین ابعاد سایبان حیاط و سایبان تراس معمولا سه متر طول در سه متر عرض است و تا هر اندازه که مورد نیاز هست امکان ساخت دارد. کاربری سایبان حیاط و سایبان تراس همانند آلاچیق است با این تفاوت که سایبان خیلی ساده تر و مقرون به صرفه تر از آلاچیق می باشد. در ادامه مطلب به توضیحات کامل تری در مورد انواع سایبان حیاط و سایبان تراس می پردازیم. امروزه یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام خرید خانه به آن توجه می کنند داشتن پارکینگ است.

برای جلوه بهترو زیبا تر و همچنین استحکام بالاتر، خرپاهای زیر سایبان (پایه‌ها) از جنس پروفیل‌های فلزی مستحکم تولید می‌شوند. جنس سایبان ها می بایست در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد. کیفیت و ساختار سایبان ها باید عمر طولانی داشته باشد تا در هزینه ها نیز صرفه جویی شود. در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی …

  • به زیبایی بصری محیط کمک می کند و به محیط نظم و زیبایی می بخشد.
  • این سازه کمک زیادی برای خانه های ویلایی و حتی ساختمان های دارای بالکن می کند.
  • ساخت سایبان ارزان ، سایبان سیمی ، سایبان خانگی ، سایبان پارچه ای کششی فرم سان شید با هزینه کم در سریع ترین زمان ممکن به همراه با خدمات پس…
  • این نوع از سایه‌بان خانگی از متریال مختلفی ساخته می‌شود و در طی زمان تغییر شکل‌های بسیاری داده است.
  • با اجرا و نصب سایبان های پارکینگی مدرن می توان فضای مناسبی جهت پارک خودروها ایجاد کرد.

سایبان تراس این امکان را فراهم می‌ آورد تا در هر گونه شرایط آب و هوایی بتوان از فضای بهار خواب (تراس) استفاده نمود. تراس و یا بخشی از حیاط ساختمان شما اگر مسقف باشد می‌توانید با وسایل و امکاناتی از جمله مبلمان و میز فضای دلنشین برای جمع‌های خانوادگی فراهم کرد. نصب یک سایبان بر روی تراس که از سطح زمین ارتفاع دارد محدوده دید جذابی را برای کسانی که در زیر سایبان تراس مینشینند فراهم می آورد. پس از نصب سایبان تراس میتوان سایبان را از قسمت زیرین نور پردازی کرد، این نور پردازی باعث شده نمای سایبان تراس بسیار زیبا تر شده و نور کافی نیز برای حاضرین فراهم آید. سایبان‌هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می‌روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان‌های پارچه‌ای می‌توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند. این مدل‌ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و نصب آسان‌تری دارند.

پارکینگهای گروهی خانگی

این طرح که همانند مدل چتری است می تواند از یک سمت جمع شده و به حالت نیمه تبدیل شود. در این حالت به راحتی در کنار دیوار قرار گرفته و با چیدان یک میز و صندلی محوطه کوچک فضای شما تکمیل می گردد. این طرح جمع و جور نیز اگر در ارتفاع مناسب تنظیم شود سایه اندازی خوبی برایتان ایجاد می نماید.

سایبان حیاط

4- با توجه به اینکه سایبان‌های تراس و حیاط بزرگمهر در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ارائه می‌گردد، می‌توان این سازه را با فضا و نمای ساختمان هماهنگ نمود. 1- نصب سایبان برای تراس و حیاط می‌تواند به ایجاد فضایی به منظور بهرمندی بیشتر از فضای باز ساختمان در طی ساعات شبانه روز را فراهم آورد. سایبان ها با استفاده از زیرسازه های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته خواهند شد.

در فضاهای گلکاری شده و دارای درختان سبز سایبان پارکینگ اتومبیل منازل با متریال مناسب طراحی می شود تا موجب آسیب به چشم انداز محوطه نشود. طراحی اشکال هندسی برای ساخت سایبان پارکینگ خودرو ایده خوبی برای این سازه است. طرح های منحنی و چهارگوش و یا فانتزی مناسب سایبان خانگی هستند.

سایبان در برابر عوامل مختلف مانند بارش های شدید برف یا تگرگ، تابش نور مستقیم خورشید، آتش سوزی، وزش باد شدید و… قرار دارد، بنابراین توصیه می شود پیش از خرید سایبان خودرو به جنس و مقاومت متریال های ساخته شده توجه کنید. ساده ترین روش که در بسیاری از خانه های قدیمی نیز پیدایش می کنیم به کار بردن داربست ها برای گیاهان بالارونده است. اما همان داربست های قدیمی را می توان به صورت مدرن و امروزی تر طراحی کرد به طوری که مانند تصویر بالا به یک فضای جدید در محوطه بیرونی خانه تبدیل شوند.