دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی چادر برقی سایه بان برقی مغازه آفتابگیر برقی سایبان

البته ناگفته نماند که روش های بسیار زیادی در زمینه برندسازی وجود دارد. اما این روش چون در دید مستقیم مشتری می باشد، باعث ماندگاری بیشتر در ذهن می شود. اینکار ناخودآگاه باعث می شود تا مشتری برای دفعات بعدی از همان مکان خدمات دریافت کند.

  • بعد از اینکه شما مشتریان عزیز با ما تماس میگیرید و سفارش سایبان برقی می دهید ما برای بازبینی از محل به آنجا مراجعه میکنیم تا موقعیتش را بررسی کنیم که بتوانیم بهترین سایبان را به شما عزیزان عرضه نماییم.
  • البته نمی توان صرفا بر اساس دستی یا برقی بودن قیمت را محاسبه نمود.
  • این برابری در سایز در مورد سایبان برقی چتری و یا دوطرفه نیاز نیست.
  • اگر هم خانه تان بالکن داشته باشد آن قدر هوا گرم است و کف بالکن آنقدر داغ که جرئت نمیکنیم داخل بالکن بشویم.
  • هر چه متراژ سقف بیشتر شود، قطعا هزینه ساخت آن نیز بیشتر می شود.
  • این سایبان می تواند به صورت ثابت یا متحرک باشد که موتور برقی و ریموت کنترل اجزای تکمیل کننده آن هستند.

با خرید سایبان های چتری در واقع شما یک سایبان متحرک خواهید داشت و می توانید در هر محلی آن را نصب کرده و جا به جا کنید. سایبان های چتری از کارامدترین مدل های سایبان ها هستند که سال های زیادی است که تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این سایبان ها در طرح ها و مدل های مختلفی در مراکز خرید موجود می باشند که شما با توجه به نیاز خود می توانید بهترین و با کیفیت ترین آن ها را تهیه کنید. این نوع سایبان های به دلیل راحتی کاربری در مکان های مختلفی مانند ساختمان های اداری، مکان های تفریحی، مغازه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت سایبان برقی بر اساس معیارهای مختلفی که در کیفیت سایبان موثر است تعیین می‌شود.

تنها تولید کننده سایبان دارای ثبت اختراع در کشور

۸- سیستم سایبان پس از جمع شدن در خود رول شده و نیاز به فضای اضافی ندارد. ۴- هر سایبان دارای ۲ عدد ریموت در پک خود می باشد که در صورت تمایل می توان تعداد ریموت ها را ضافه کرد. از جنس پلی استر و PVC و برزنت با قابلیت تنظیم شیب ودارای موتور توبلار که در هنگام بسته شدن کامل هیچ گونه فضای اضافه ای را اشغال نخواهد نمود. این نوع سایبان حتماً برای شما آشنا است برای مثال در خانه‌های قدیمی و ویلایی از این نوع سایبان بسیار زیاد مشاهده شده است. معمولاً پایه‌ها و قاب‌های این مدل سایبان، فلزی با چوبی هست.

قیمت سایبان برقی به چه نکاتی بستگی دارد ؟

بررسی فاکتورهای مختلف و تاثیر آنها بر روی قیمت سقف برقی به مشتریان کمک زیادی می کند تا بتوانند برآورد هزینه را قبل از ثبت سفارش انجام دهند. اطلاع از قیمت ها بسیار ساده است و تنها کافی است فاکتورهایی که در ادامه معرفی می شوند، بررسی شوند تا مشخص شود قیمت نهایی سقف متحرک برقی چقدر است. در ادامه برخی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سقف برقی معرفی می شوند تا همه افراد بتوانند برآورد قیمت را در هنگام سفارش سقف متحرک برقی انجام دهند.

در مدل‌های اتوماتیک، به طور خودکار سایبان با توجه به نور خود را تنظیم خواهد کرد در این صورت راحتی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. این محصول برای فضا سازی‌های متغیر و استفاده‌های چند منظوره از حیاط و محیط بیرونی گزینه‌های بسیار کاربردی است. سایبان‌های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک نیز خودشان به سه دسته اصلی تاشو، کشویی و رولی تقسیم می‌شوند.

سایبان متحرک ماشین، بهترین محافظ برای انواع ماشین در برابر شرایط نامناسب جوی است. این نوع سایبان امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. من یک مهندس عمران هستم که برای تمامی پروژه های اجرا شده در شمال از سایبان های برقی و دستی دیدگاهان غرب چه در ویلا ها و چه در مغازه ها استفاده کردیم و بسیار راضی بودیم مشتریان ما هم همگی اظهار رضایت نمودند.

قطعات استفاده شده در سازه سایبان برقی

سایبان چتری بیشتر در رستوران ها و کافی شاپ های فضای باز استفاده می شود تا در فضای بیرونی آن ها مشتری های شان بتوانند زیر سایه بان بنشینند. سایبان آلاچیقی یا سایبان دو طرفه نوع دیگری از سایبان برقی است که از دو طرف باز می شوند و فضای بسیار زیادی را پوشش می دهند. سایبان آلاچیقی را می توان در کنار استخر، روی تراس های بزرگ، وسط ویلا یا وسط زمین بازی نصب کرد و به این ترتیب یک آلاچیق مطمئن برای خود به وجود آورد و از امکانات آن بهره برد. پارچه سایبان برقی اتوماتیک معمولاً سبک و مدل بندی متفاوتی دارد. این رویه ها بر اساس محل نصب سایبان و طبق سلیقه مشتری انتخاب می شوند. سایبان چتری از دسته مدلهای کم جا و کوچک است و یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید خریداری کنید.

ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. ، می توان کمک کرد تا محیط داخل فروشگاه خنک مانده و بیش از حد گرم نشود. سایبان زنجیری را می توان یکی از قدیمی ترین مدل های سایه بان دانست. این نوع سایه بان ها دارای زنجیرهایی هستند که وظیفه انتقال نیرو برای باز و بسته شدن سایبان را دارند. هر چه کیفیت این زنجیرها بالاتر باشد، قطعا کارایی سایبان نیز بیشتر می شود. در سایه بان زنجیری از سیم بکسل استفاده نمی شود، زیرا زنجیرها جایگزین بسیار خوبی برای سیم بکسل به شمار می روند.