دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی و سقف متحرک سامان سقف برقی،سایبان برقی و سایبان متحرک

از سایبان می توان در فصول مختلف در برابر بارندگی، جلوگیری از نور مستقیم آفتاب به داخل و… استفاده کرد. نصب و اجرای سایبان می بایست توسط تیم اجرایی صورت گیرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد و طول عمر بالایی نیز داشته باشد. کاربرد نصب سایبان تنها برای فصول گرم و آفتابی نیست، بلکه برای فصل های بارندگی باران و برف نیز می تواند به عنوان محافظ عمل کند.

ساختار سایبان چتری اصولا متشکل از سازه های متفاوت سبک و سنگین که به نوع آلیاژی چتر ها بستگی دارد و از چندین مدل مختلف می باشد که کاربرد و نصب آن ها متفاوت است. شرکت سایه باتیس با تولید و فروش و بهترین کیفیت سایبان برقی با قیمت ارزان همراه با کیفیت ایده آل تمامی نیاز های شما در رابطه با سایبان برقی برطرف خواهد کرد. تمامی عکس ها و طراحی های سایبان تبلیغاتی مغازه همانند فلکسی و بنرهای تبلیغاتی با کامپیوتر طراحی و با دستگاه های دیجیتال شش رنگ ژاپنی با بهترین و با ثبات ترین رنگ ها چاپ و بر روی سایبان متحرک مغازه نصب می گردد. در نتیجه، آب به قسمت “بام”سایبان متحرکها به هیچ وجه نفوذ نمی‌کند.سایبان متحرکهای بدون بازوهای جانبی، به اندازۀسایبان متحرکهایی که بازوهای جانبی دارند، از نور خورشید جلوگیری نمی‌کنند.

  • برای تمیز کردن سایبان ها می توانید از یک جریان ملایم آب استفاده کنید.
  • این مدل موتور سایبان متحرک، از بقیه موتورهای توبولار ارزان تر می باشد و گشتاور آن از 30 تا 140 نیوتن می باشد.
  • می تواند شما عزیزان را در زمان انتخاب و خرید انواع سایبان متحرک راهنمایی کند.
  • شرکت سایبان شهر در سال 1384 تاسیس گردیده است و در حال حاضر قادر به تولید انبوه جهت سفارشات شرکت ها می باشد.

همچنین این سایبان را می توانید یا استفاده از کنترل از راه دور یا نصب برنامه ای در تلفن همراه خود کنترل کنید. از این رو می توانید به سادگی با نصب سایبان برای ماشین خود از آن محافظت کنید. سایبان از وسیله نقلیه شما محافظت اساسی می کند و باعث می شود حتی در آب و هوای دلپذیر تابستان نیز رنگ ماشین تازه و کاملاً جدید به نظر برسد. سایبان متحرک مراکز هما اخیراً خراب شده و به گفته که دیگر قابل تعمیر نیست خیلی قدیمی بوده البته خودم هم دوست داشتم یه تغییری توی سایه بان مبدم به خاطر اینکه رنگ بندی مغازه را تغییر دادیم و می خواستم پارچه سایه بان با اون رنگ متناسب باشه. الان میخواستم سایه بان بازجویی سفارش بدم اگه میشه قیمتش رو هم بهم بگید و دوست دارم طرح ها و رنگ های پارچه ها رو ببینم.

کلیپ شرکت ایران سایه بان

پس اگر هنوز برای مغازه خود سایبان متحرک نگرفتید، حتما به زودی اقدام کنید. در ضمن شرکت آلباتروس می تواند طرح دلخواهتان را روی سایبان چاپ کند تا با تبلیغات بیشتر بتوانید مشتریان بیشتری بدست آورید. همه ما سایبان ها را در جاهای مختلف با کاربرد های متنوع دیده ایم و اغلب خودمان از سایه آن ها استفاده کرده ایم.

آرم و شماره های ایران سایبان

از سقف و سایبان های شیشه ای می توانید برای طراحی دکوارسیون ساختمان تان استفاده نمایید. سقف های شیشه ای استحکام بالایی داشته و در کنار زیبایی ظاهری عایق مناسبی نیز هستند. برخی از انواع این سایبان ها، سایبان متحرک شیشه ای رستوران، تراس، روف گاردن و… می باشد.

متحرک بودن این سایبان ها می تواند در مدرن و به روز بودن این سایه بان ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. اگر شما هم به دنبال یک سایه بان باکیفیت و استاندارد هستید، پیشنهاد ما به شما سایبان متحرک ایران سایبان است. سایبان های متحرک بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر ابعاد و جنس روکش قابل تولید می باشند. بدین ترتیب هیچ فرقی نمی کند که از سایه بان در چه مکانی می خواهید استفاده کنید. این موارد باعث شده تا بتوان سایبان های متحرک را از پرکاربردترین سایه بان های موجود در بازار دانست.