دسته‌ها
اخبار

سایبان‌های فولادی موج‌دار به باشگاه لاکی در اصطبل‌های تاریخی در کامدن پناه می‌دهند


یک تاج مواج از فولاد مشکی و قهوه‌ای نوار The Lucky Club را می‌پوشاند که استودیوی معماری vPPR آن را در بالای بازار تاریخی اصطبل در کامدن، لندن قرار داده است.

طراحی شده توسط vPPR برای توسعه دهنده LabTech، بار و رستوران روی پشت بام منحنی اطراف لبه شمال غربی ساختمان اصطبل قرن نوزدهمی است.

این هتل در کنار بیمارستان ، ثبت شده در درجه II* قرار دارد که به همراه اصطبل های قدیمی، اکنون بازارهای معروف کامدن و همچنین فضاهای هنری و باشگاه های مختلف را در خود جای داده است.

منطقه بازار کمدن
استودیوی معماری vPPR یک بار روی پشت بام در کامدن ایجاد کرده است

vPPR توضیح داد: “محصور موجود از ساختمان‌های آجری برای خدمات رس، به راه‌آهن ویکتوریایی که در کامدن به وجود آمد، ایجاد شد، زیرا تبدیل به مکه برای حمل و نقل کالا شد.”

این همچنین به این م،ی بود که صدها ، برای کمک به شلوغی زندگی قرن نوزدهم مورد نیاز بود و بنابراین اصطبل و بیمارستان ، خانه آنها شد.

باشگاه لاکی که از طریق یک رمپ ، سابق که در ضلع شرقی ساختمان قرار دارد قابل دسترسی است، فضایی را برای 130 غذاخوری مشرف به بازارهای زیر فراهم می کند.

Elevation of Camden Stables و The Lucky Club توسط vPPR
این باشگاه The Lucky Club نام دارد و دارای یک سایبان فولادی مواج است

بار و رستوران با ساختاری از تکیه گاه های V شکل در فولادی مشکی قاب شده است که از مادی بودن مکان تاریخی و بازتابی از ویژگی صنعتی آن گرفته شده است.

سایبان آن شرایط مختلف مختلفی را برای ،مت های نشیمن ایجاد می کند، هر دو بخش باز و سقف شفاف را با فضاهای بسته تر متضاد می کند، در حالی که پشتیب، از چراغ ها، بلند،ا و گلدان ها را نیز فراهم می کند.

نمای نزدیک The Lucky Club توسط vPPR
توسط یک رمپ موجود قابل دسترسی است

این استودیو گفت: ف،کاری V شکل که ساختار سقف را پشتیب، می کند، به ،وان یک اشاره بازیگوش به دهانه های مثلثی در اصطبل ها عمل می کند که به ، ها اجازه می دهد سر خود را برای تغذیه بیرون بیاورند.

در ادامه می‌افزاید: «در بین دهانه‌ها، مجموعه‌ای از کباب‌های عمودی نشانه‌های خود را از بیمارستان تاریخی ، می‌گیرند. قله‌های نیم‌دایره‌ای در بالای سقف نیز از شکل تک سوراخ در انتهای شیرو، بیمارستان ، تشکیل شده است.

خود نوار با کاشی‌های خا،تری با میز مرمری منحنی ساخته شده است، که بخشی از یک رویکرد جداشده به فضای داخلی را تشکیل می‌دهد که شامل میزهای ساده با جلوه‌های مرمری و صندلی‌های حصیری بافته شده است.

در خارج، از یک نوار نازک از ف، موجدار سیاه برای پوشاندن سایبان استفاده شده است که باعث ایجاد حس تداوم با ویژگی خشن و صنعتی آجرکاری موجود در زیر می شود.

بار روی پشت بام در لندن
نمای پشت بام اشاره ای به دهانه های ساختمان اصطبل قدیمی زیر است

استودیوی معماری vPPR توسط تاتیانا فون پریسن، کاترین پیز و جسیکا رینولدز در سال 2009 در لندن تاسیس شد.

تعدادی از پروژه های اخیر آن شامل پاسخ به سازه های تاریخی، از جمله تبدیل یک انبار در شوردیچ به مغازه و آپارتمان و تبدیل یک فروشگاه 130 ساله در ساری به یک کافه بوده است.

عکاسی توسط لوئیس رونالد.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/10/the-lucky-club-bar-camden-vppr/