دسته‌ها
اخبار

سازمان دهنده دسکتاپ Hexcal Studio توسط برند انگلیسی Hexcal


نمایشگاه دیزین: شرکت ،یسی Hexcal قصد داشت با Hexcal Studio بهترین لوازم جانبی فضای کاری را ایجاد کند – یک پایه م،تور و سازمان‌دهنده دسکتاپ که شلوغی را کاهش می‌دهد، سیم‌ها را پنهان می‌کند و نور بدون سایه را معرفی می‌کند.

استودیو Hexcal در نظر گرفته شده است تا فضای کاری آرامی را ایجاد کند که در آن سیم‌ها پنهان شده و چندین صفحه پشتیب، می‌شود تا از کارهای سازنده‌تر و خلاقانه‌تر پشتیب، شود.

ع، پشت سیستم مدیریت دسکتاپ Hexcal Studio که چندین سوکت را نشان می دهد
سیستم مدیریت دسکتاپ Hexcal Studio از 14 دستگاه الکترونیکی پشتیب، می کند

سیستم توزیع برق آن تا 14 دستگاه را پشتیب، می کند – از جمله دستگاه هایی که دارای برق متناوب، مستقیم و بی سیم هستند – و سیستم مدیریت کابل ثبت اختراع آن فضای کاری کاملاً تمیز را نوید می دهد.

همچنین شامل یک نور بدون سایه یکپارچه برای کاهش فشار چشم ناشی از نورهای مستقیم و تابش خیره کننده صفحه نمایش است، در حالی که طراحی یکپارچه فولادی و آلومینیومی آن برای دوام ساخته شده است.

ع، یک فضای کاری خانگی با سه صفحه نمایش چیده شده در اطراف پلت فرم مدیریت دسکتاپ Hexcal Studio، همراه با لوازم جانبی مانند صفحه کلید و هارد دیسک
این محصول دارای یک سیستم مدیریت کابل ثبت اختراع است تا فضای کاری را شلوغ کند

Hexcal توسط مهندسان دپارتمان مح،ات در امپریال کالج لندن تاسیس شد و هدف آن این است که با استودیوی Hexcal “بهترین ها را از بین مردم به ارمغان بیاورد”.

این برند می‌گوید: «استودیوی Hexcal طوری طراحی شده است که کار را بدون دردسر و لذت بخش کند تا به همه کمک کند تا ارزش‌های زندگی خود را جستجو کنند.

تولید – محصول: استودیو Hexcal
نام تجاری: ه،کال
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/06/dezeen-s،wroom-3/